Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
Post
autor: owieczka » pn lis 02, 2015 12:13
Ale temperatura u mnie czujnik temperatury działa poprawnie. Mam jeszcze podgląd na klimatroniku i tam czasami jak mocniej przycisnę to dochodzi do maks 93 stopni. Przy normalnej jeździe to mam 88 na kiliatroniku i 90 na zegarach. Drgania to mam tylko przez chwilę po odpaleniu bardzo zimnego silnika po nocy. Później już jest przez cały dzień wszystko ok. Pali jak na drugim logu w pierwszym poście.
Robiłem też testy, że odpinałem G62/G2 wtedy świece się dosyć długo grzeją niestety dalej tak samo odpalał. Co ciekawe kolejnego dnia odpiąłem fajki świec i na mrozie odpalił bez świec i też tak samo jak zwykle z drgawkami. Oczywiście wyprzedzę kolejne pytanie. Prąd dochodzi do fajek świec - kilkukrotnie sprawdzane!
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » pn lis 02, 2015 15:02
owieczka pisze:Ale temperatura u mnie czujnik temperatury działa poprawnie
To że wskaźnik w liczniku jest O.K. to nie znaczy,że wskazania dla ECU są takie same,bo czujnik jest dwufunkcyjny.
owieczka pisze:Robiłem też testy, że odpinałem G62/G2 wtedy świece się dosyć długo grzeją niestety dalej tak samo odpalał
Chyba że tak...
owieczka pisze:Prąd dochodzi do fajek świec - kilkukrotnie sprawdzane!
A same świece sprawdzałeś?
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski
-
owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
Post
autor: owieczka » wt lis 03, 2015 12:00
Świece sprawdzane, każda iskrzy. Wyciągnąłem je jeszcze dla pewności i każda ładnie równomiernie się nagrzewa. Więc świece to być nie mogą.
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » śr lis 04, 2015 08:07
Napisałem Ci już abyś zmniejszył dawkę paliwa Vagiem lub mechanicznie na nastawniku na próbę na wartość powyżej 5 mg/skok. Nic Cię to nie kosztuje a zawsze możesz powrócić do wartości aktualnej.
-
owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
Post
autor: owieczka » śr lis 04, 2015 19:56
Sztomel ja na pewno się do Ciebie zgłoszę bo sam boję się coś przy pompie grzebać. Na razie chcę jeszcze sprawdzić kompresję silnika tak na wszelki wypadek, a później będę działał z pompą.
Jeszcze taka mała anegdotka - zimą tego roku zrobiłem czyszczenie pompy i wtrysków preparatem liqui moly diesel spülung. Tak jak na filmiku poniżej
Co ciekawe przez dwa zimne dni auto odpalało elegancko bez telepania,
https://www.youtube.com/watch?v=QIZmIzrjjFk
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » czw lis 05, 2015 08:32
owieczka pisze:Sztomel ja na pewno się do Ciebie zgłoszę bo sam boję się coś przy pompie grzebać.
Nie ma problemu. Sprawdź jeszcze czy efekt drgawek wystąpi po rozruchu silnika np. w godzinach popołudniowych (przy wyższych oczywiście temperaturach otoczenia) jak wypniesz przed rozruchem wtyczkę od czujnika temperatury G62/G2.
-
owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
Post
autor: owieczka » czw lis 05, 2015 20:41
Później już jest ok. Już testowałem chyba wszystkie możliwe warianty. I drgania występują tylko i wyłącznie gdy temp. jest poniżej 0 odpalam samochód po nocy.
Później już cały dzień jest ok. No chyba, że odpalę auto rano, przejadę się i odstawie je na cały dzień i dopiero wieczorem je odpalę. Także musi maksymalnie wystygnąć.
Co ciekawe drgawki występują tylko przy tym pierwszym odpaleniu. Mogę od razu zgasić silnik i ponownie go odpalić i już jest wszystko ok.
-
VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Post
autor: VW_seller » pt lis 06, 2015 12:06
wiekszoc aut takich tak ma .tyle ze nie ktorzy to ignoruja. to nie nowe tylko cos juz nie trzyma normy dlatego tak jest .jesli po za tym nic sie nie dzieje to sie ciesz i zostaw to tak jak jest. napewno jest to do ogarniecia ale niewiem czy ci starczy kasy i czasu na to wszystko
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
Post
autor: owieczka » pt lis 06, 2015 22:23
Wiesz ja to lubię jak wszystko działa w 100% tak jak ma działać. Autkiem jeżdżę od 8 lat i chciałbym jeszcze trochę pojeździć. Dlatego chętnie bym sprawdził w jakim stanie jest moja pompa wtryskowa. Choćby tak z czystej ciekawości.
-
VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Post
autor: VW_seller » pt lis 06, 2015 23:07
to nie pompa .
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » sob lis 07, 2015 07:26
to jest właśnie zbyt duża dawka paliwa na pompie.
Aby nie być gołosłownym to przykład jak na dłoni -
viewtopic.php?f=82&t=585376" onclick="window.open(this.href);return false;
-
owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
Post
autor: owieczka » sob lis 21, 2015 10:32
Niestety potwierdziła się najgorsza diagnoza. Słaba kompresja na 2,3,4 cylindrze. Także najprawdopodobniej trzeba zrobić pierścienie. Teraz pytanko co warto przy tej operacji wymienić żeby zrobić ten silnik na tip top?
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » ndz lis 22, 2015 02:26
Jesteś pewien tej diagnozy ?
Nie próbowałeś powtórzyć tego u innego mechanika ? Ja bym powtórzył. Tym bardziej, że nigdzie nie wkleiłeś logów 013 z Twojego silnika.
Mechanik powiedział mi że wymieniona pompa wytryskowa 11 mm w mim silniku jest do dupy a ja mu na to że chyba dawki paliwa nie sprawdził. On na to, że kąt wtrysku jest ustawiony OK. Okazało się, że na 038 jednostek. Dawka paliwa na pompie jest na 0.0 do 1,6 mg/skok i skacze niemiłosiernie. Nie ma chłopak bladego pojęcia o czym mówi. Był zdziwiony jak mu pokazałem, że nawet Vagiem można zejść z tak dużej wartości a potem kluczem, który kupiłem za 19 złotych. Mechanik kompletnie nie zna się na silnikach TDI i w życiu bym mu nie dał mierzyć mojego silnika albo bym go najzwyczajniej olał przy diagnozie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 70 gości