VR6 - zasilanie paliwa/pomp

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wojolmk3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr paź 14, 2015 21:04

VR6 - zasilanie paliwa/pomp

Post autor: wojolmk3 » czw paź 29, 2015 11:35

Witam.

Prosilbym o informacje na temat zasady działania układu paliwowego w VR6 ( Mk3)

1. Czy po załaczeniu zapłonu powinno byc słychac pompe paliwa która nabija cisnienie w listwie ?

2. Czy pompa powinna sie wyłączyć przed wystartowaniem rozrusznika - po osiagnieciu cisnienia na listwie ?

3. Czy wyłączenie pompy jest sterowane z czujnika cisnieia paliwa w listwie ?

4. Czy porblem z ciezkim uruchamianiem silnika ( długie krecenie) rozrusznika moze byc spowodowane złym działaniem pompy paliwa ?

5. Jak najprosciej i w kotrym miejscu sprawdzic cisnienie jakie podaje pompa paliwa ?

6. Ktory dokładnie przekażnik/przekazniki odpowiadają za prace pompy paliwa ( golf MK3 1992 VR6)


Dziekuje za pomoc

Pozdrawiam

Wojtek.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

VR6 - zasilanie paliwa/pomp

Post autor: kkkacper » czw paź 29, 2015 20:25

pompe nie zawsze musi byc slychac.. przekaznik od pompy paliwa to 80, 67 lub 167.. ale za kazdym razem jak wyciagniesz i wsadzisz przekaznik i wlaczysz zaplon powinno byc slychac pompe.. mozesz sobie sciagnac waz paliwowy z listwy i np tam zmierzyc cisnienie..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

DyzioTDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lis 09, 2013 01:42

VR6 - zasilanie paliwa/pomp

Post autor: DyzioTDI » sob paź 31, 2015 13:56

Jak cięzko pali sprawdz czujnik temp. płynu chlodniczego :) a jak masz lpg to parownik do przeglądu :)



wojolmk3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr paź 14, 2015 21:04

Re: VR6 - zasilanie paliwa/pomp

Post autor: wojolmk3 » wt lis 03, 2015 23:32

DyzioTDI pisze:Jak cięzko pali sprawdz czujnik temp. płynu chlodniczego :) a jak masz lpg to parownik do przeglądu :)

W tym aucie nie mam LPG tylko PB.

Pali ciezko -dlugo trzeba kręcic bez roznicy czy cieply czy zimny.

Zastanawia mnie cisz apo przekreceniu zapłonu - wydawalo mi sie ze powinno byc slychac przez chwile pompę do chwili nabicia cisnienia.



Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

VR6 - zasilanie paliwa/pomp

Post autor: adams » pt lis 06, 2015 23:31

Zależy w jakim stanie masz pompę

Moja oryginalna pompa VDO bzyczała już dość głośno, po przekręceniu kluczyka też było ją słychać wyraźnie przez moment. Zainstalowałem pompę Boscha i jej praktycznie w ogóle nie słychać, a czas w jakim nabija ciśnienie po przekręcenie kluczyka jest znikomy (ułamek sekundy)


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: VR6 - zasilanie paliwa/pomp

Post autor: Ladro » ndz lis 08, 2015 23:40

Jaką pompę Boscha zainstalowałeś? W passatach kosze pompy były VDO.Co tam upchałeś i czy na rezerwie można odpalić i nie przerywa na zakretach?


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

VR6 - zasilanie paliwa/pomp

Post autor: adams » pn lis 09, 2015 12:12

Więcej o mojej pompie przeczytasz tutaj
viewtopic.php?f=71&t=584175" onclick="window.open(this.href);return false;

Na razie żadnych negatywów nie zauważyłem


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 2 gości