puszcza ciśnienie turbina k14

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

puszcza ciśnienie turbina k14

Post autor: eldorado84 » czw wrz 28, 2006 10:11

mam w golfie turbine k14. Na samym początku zwiększyłem ciśninie na turbinie do 1,2-1,3 wkręcając śrube (wtedy nie miałem coolera) i założyłem bost pina od 1.6TD. wszystko było ok, fajnie śmigał, dobrze sie zbierał, reagował odrazu na wciśnięcie pedału gazu. Potem postanowiłem dołożyć intercooler, więc kupiłem od mondeo (2000rok IC)
http://img180.imageshack.us/my.php?imag ... 333zz7.jpg
http://img180.imageshack.us/my.php?imag ... 222eb9.jpg
po tym zabiegu stracił troszke na reakcji na wciśnięciu pedału gazu, ciśnienie sie obniżyło do 0,9-1,0 i wczoraj jak jechałem 165km/h zobaczyłem na moim wskaźniku ciśnienia że na początku pompował około 1,0 a potem puścił ciśnienie do 0,5-0,6 a jak dodałem gazu to znów wzrosło a po chwili puśniło, czy to jest coś poważnego że tak puszcza, co mam zrobić?

A pozatym jakie jeszcze mody zastosować (oprucz regulacji mieszanki paliwa na pompie wtryskowej) żeby było wszystko jak należy, co kupić lub zrobić, czy mam jeszcze podkręcić turbinke do 1,2bara (tak jak była) bo na tym coolerze obniżyło sie ciśnienie, a może te przewody od tego coolera są za długie i traci może za bardzo "buta". Srednica wew. rur to 45mm


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw wrz 28, 2006 11:18

puszcz bo pewnie zawór bezpieczeństwa zadziałał. mieści się on na kolektorze ssacym, musisz nad nim popracować.


Nissan Patrol K160

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw wrz 28, 2006 11:30

Trochim pisze:puszcz bo pewnie zawór bezpieczeństwa zadziałał. mieści się on na kolektorze ssacym, musisz nad nim popracować.
eldorado84 TUTAJ jest informacja gdzie jest ten zawór



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw wrz 28, 2006 14:45

Trochim pisze:puszcz bo pewnie zawór bezpieczeństwa zadziałał. mieści się on na kolektorze ssacym, musisz nad nim popracować.
ale co mam dokładnie zrobić? tak jak tam było napisane: "zawór bezpieczęństwa musisz zakręcić na amen czyli podlożyć podkładki i skręcić"


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw wrz 28, 2006 16:00

tak


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw wrz 28, 2006 17:44

eldorado84, odkręcasz śrubę podkładasz podkładki i wkręcasz tak mocno jak tylko potrafisz, a i tak będzie puszczalo - nie to taki żart ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » czw wrz 28, 2006 20:52

W K14?! Ja obstawiam na nieszczelnośći połączeń ,lub dziurze w IC.



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt wrz 29, 2006 08:42

marek29 pisze:W K14?! Ja obstawiam na nieszczelnośći połączeń ,lub dziurze w IC.
nie sądze żeby to była nieszczelność w połączeniach prędzej dziura w IC, musze to sprawdzić (i znowu odkręcanie zderzaka aby wyciągnąć IC)

[ Dodano: Pią Wrz 29, 2006 08:43 ]
A pozatym jakie jeszcze mody zastosować (oprucz regulacji mieszanki paliwa na pompie wtryskowej) żeby było wszystko jak należy, co kupić lub zrobić, czy mam jeszcze podkręcić turbinke do 1,2bara (tak jak była) bo na tym coolerze obniżyło sie ciśnienie, a może te przewody od tego coolera są za długie i traci może za bardzo "buta". Srednica wew. rur to 45mm

[ Dodano: Pią Wrz 29, 2006 09:30 ]
a czy moja turbina K14 ma EGR bo czytałem że sie ją zaślepia

http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... dddul1.jpg


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt wrz 29, 2006 15:59

eldorado84, kiedyś komuś tłumaczyłem im więcej zakrętów i dłuższa instalacja IC tym większe straty i wysilenie turbiny. Sprawdzałeś ten zawór bezpieczęństwa??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » sob wrz 30, 2006 07:00

vw_vandal pisze:eldorado84, kiedyś komuś tłumaczyłem im więcej zakrętów i dłuższa instalacja IC tym większe straty i wysilenie turbiny. Sprawdzałeś ten zawór bezpieczęństwa??
właśnie czytałem o tym ale też czytałem na temat żeby IC umieścić najlepiej w zderzaku przed chłodnicą i stąd taka długość węży i pare kolanek. a pozatym nie wszystko stracone można też zamienić sie z kimś na IC i kompinować z innym IC w innym miejscu. Ale zanim to zrobie to poszukam troche fotek umieszcze je w tym Temacie i może ktoś mi doradzi gdzie można też zamontować IC, jak narazie lece do szkoły


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 30, 2006 09:26

eldorado84, moim zdaniem zobacz jak TDi mają zaożone IC i zamontuj w to samo miejsce. A z tym IC przed chłodnice to wszystko ok. Bezpośrednie zimne powietrze wali prosto na IC ale np. niekture auta mają kolektor i turbo po tej stronie co my pompe i im lepiej jest zakładać IC przed chłodnicą bo instalacja jest niedługa i nie ma tylu kolanek. Moim zdaniem np. SB nie dokońca ma źle położony IC'ek. Ja rozkminiłem jak doprowadzić powietrze prosto z atrapy grilla i też powino być dobrze.

Sprubuj założyć tak jak mają TDi.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » ndz paź 01, 2006 12:05



http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz paź 01, 2006 13:04

eldorado84, jak dla mnie za dużo żeźby ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pn paź 02, 2006 09:08

tak powiem szczerze to nie wiem gdzie jest orginalne miejsce na cooler w mk3, a co do tych zdjęć to tak dużo roboty nie ma, to co ja robiłem tam dużo roboty było ale w końcu efekt jest najważniejszy a nie robota. Czyli co powietrze kijowato byłoby doprowadzone do IC???


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości