Witam forumowiczów, otóż podjąłem się swapu silnika z golfa 1998 do bory 2002. Problem mam następujący na podszybiu mam 5 kostek(bora) a z golfa wychodzą tylko 3 kostki(z czego jedna nie pasuje). Ok, wpiąłem te dwie co pasują, przełożyłem licznik, pastylkę immo no i wiadomo kompa - kontrolka od kluczyka zgasła (tu pojawia się pierwszy problem odnośnie pompy paliwa raz na jakiś czas ją słychać i to rzadko) oczywiście brak iskry i tu załamałem ręce - tak przy okazji kostka która idzie do ABS-u nie pasuje ( z tego co się orientuję idzie po szynie can a w golfie takowej nie było) więc pytanie do was co mam dalej zrobić ? ewentualnie potrzebował bym jakiś kontakt który mógł by mi pomóc rozwiązać moje wątpliwości.
Tylko proszę nie pisać że silnik jest za stary do takiego auta ( chcę zrobić tak aby wszystko działało ). Jest możliwość spięcia dwóch komputerów aby jeden był odpowiedzialny np za abs i inne pierdoły a drugi za pracę silnika? (proszę nie wyśmiewać tego pytania, ktoś mi mówił że jest taka możliwość dlatego też pytam ponieważ nie rozwinął swojej wypowiedzi a szczerze mówiąc nie interesowało mnie to wtedy) Jeżeli czegoś nie opisałem to śmiało pytać. Liczę na pomoc forum ponieważ zawsze dostawałem tutaj odpowiedź na moje pytanie poprzez szukajke

Dzięki wielkie
