Witam i chyba w dobrym dziale mam zamiar pisać opiszę punkt po punkcie co mi się przydarzyło w polo
Otóż to ze jestem posiadaczem VW polo z silnikiem 1.4 16v 75KM z roku 2001 (taki samo silnik jak w Golf IV) dodam że samochód jest ogazowany i to samo dzieje się na Benzynie i Gazie
1.Kupiłem samochód po przez OLX ze swojego miasta za cenę 4.300 PLN
2.Po przejechaniu max 1.5KM siadła mi Cewka Długo nie ciekawszy wymieniłem na NOWĄ + RESET BŁĘDÓW (Wszystko Grało Pięknie i ładnie)
2.Po przejechaniu kolejnych 500KM wyświetliła mi się kontrolka CHECK !! ale był wieczór by podjechać do jakiegoś Komputerowca.
3.Była piękna pogoda przejeżdżałem przez swoje miasto przy redukcji biegu z 4 na 3 zobaczyłem że silnik się wyłączył (Doszła kolejna kontrolna mianowicie EPC) ale postanowiłem dalej jechać bo wiadomo trzeba było, gdy samochód zgasiłem miałem problem z jego odpaleniem... Kręcił ale zero reakcji ... Po kilkunastu próbach odpalił ale nie trzymał obrotów i gasł ... przy przytrzymaniu pedału gazu silnik działał normalnie cicho nic nie stukało, wiec pojechałem do domu
4.Dnia kolejnego już z rana (był przymrozek) było tak samo samochód tylko chodził jak się pedał trzymało pojechałem na diagnozę ... okazało się że pompa nie podaje wystarczającej dawki paliwa mechanik nakazał mi w srodze wstawić samochód na warsztat i pojechałem do domu.
5.W środę już samochód nie dojechał przejechałem może max 4KM i osłabł z sił lecz silnik chodził na niskich obrotach postanowiłem pedał puścić i zgasł jeszcze tego samego dnia postawiłem go do mechaników (linką) i wymienili mi pompę paliwa , ale dalej samochód nie chciał odpalać a na komputerze nie pokazywało żadnych błędów.\
6.Po upływie 2 dni zadzwoniłem do mechaników i stwierdzili że nie ciekawi ich śluz masło czy jak to można nazwać w ODMIE (wiadomo ocb jeżeli się zmiesza olej z wodą), czy przez to że nie dopilnowałem Odmy mogłem zatrzeć silnik mechanicy rozkładają ręce lecz dalej sprawdzają i droczą temat ODMY, rozrząd jest na znakach. Samochód nie był katowany nie miał żadnych wycieków, wszystko na czas było robione co jest ukazane na Fakturach i w książęce VW
VW Polo 1.4 16v + gaz nie pali silniek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
VW Polo 1.4 16v + gaz nie pali silniek
Winy szukałbym w otwartym zaworze egr. *#cenzura#* ci nim gazy spalinowe i stąd problemy z odpaleniem i utrzymaniem obrotów biegu jałowego. Spróbuj go zaślepić i zobacz czy wszystko wróci do normy. Jeżeli to nie pomoże to pomiary kompresji silnika
VW Polo 1.4 16v + gaz nie pali silniek
Dzięki za pomoc zaworek był otwarty wzielem śrubokręt i po wszystkim zamkneło, czy to w niczym nie bedzie przeszkadzało ??
Mam jeszcze jedno pytanko z jakiej racji czały czas mi pompka działa nawet na gazie ... gdzie wcześniej tego nie było
Mam jeszcze jedno pytanko z jakiej racji czały czas mi pompka działa nawet na gazie ... gdzie wcześniej tego nie było
VW Polo 1.4 16v + gaz nie pali silniek
możliwe że mechanik coś namieszał po wymianie pompy.innej opcji raczej nie ma.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
VW Polo 1.4 16v + gaz nie pali silniek
Powinna ale nie nom stop i tak głośno ... Zrobiłem sobie włącznik , przy włączeniu na LPG wyłączam pompke ;> I chałasu nie ma
Polak potrafi :<
Polak potrafi :<
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości