Zza Golfa MK4 biorą 3-3,5k zł Bora pewnie ciut więcej bo materiału więcej pójdzie. Chyba że masz "trochę czasu", kumpla do pomocy to koszt materiału + 2-3 dni robotymass143 pisze:Orientował się ktoś w sprawie oklejania samochodu folią? Chodzi o zmianę koloru. Jak to wygląda finansowo?
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
Kącik posiadaczy MK4
http://olx.pl/oferta/volkswagen-golf-2- ... ceI7n.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat?mk2?mk9?
Passat?mk2?mk9?
Kupię:
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Szukam do swojego mk4 tempomatu z całą wiązką elektryczną! Gdyby ktoś coś.. to wiadomo, byłbym wdzięczny
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kącik posiadaczy MK4
Apropo szukam foto 9,5j tył et 24
Ładne i wyraźne
Ładne i wyraźne
Kupię:
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
Kącik posiadaczy MK4
Chrzanek`, przepustnice musisz wymienic, sterownik silnika,manetke z tego co mi sie wydaje 1,6 AKL Sru ????
zlukałem temacik swapowałes na 1,8 to nie wiem jak w 1,8 jest ale bajer z tym otwieraniem bagaznika jest dobry duzo z tym roboty
zlukałem temacik swapowałes na 1,8 to nie wiem jak w 1,8 jest ale bajer z tym otwieraniem bagaznika jest dobry duzo z tym roboty
Kącik posiadaczy MK4
HojaNT, http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ture-Index" onclick="window.open(this.href);return false;
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
krzyzak pisze:Chrzanek`, przepustnice musisz wymienic, sterownik silnika,manetke z tego co mi sie wydaje 1,6 AKL Sru ????
zlukałem temacik swapowałes na 1,8 to nie wiem jak w 1,8 jest ale bajer z tym otwieraniem bagaznika jest dobry duzo z tym roboty
Apropos tego bagaznika. Pytanie takie mam które mnie nurtuje już dość długo. Jak to podpiąłeś, że podczas otwierania drzwi bagaznik się nie otwiera ? Zmieniałęś coś w kodowaniu żeby działało osobno czy jak ?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
krzyzak, tak dokładnie, swapuję silnik na 1.8t i tam już pełna elektryka, będzie szyna CAN itp itd. A, że wszystko i tak będzie na wierzchu, cała wiązka i cała kabelkologia to od razu wrzucić trzeba tempomat, bo grzech by było tego nie zrobić. Chociaż wolałbym do razu wrzucić jakieś większe turbe, ic etc.
Ale finansowo nie podołam, więc na razie zostanie seria, a takie drobniejsze rzeczy dojdą. Więc w kwestii tempomatu, to muszę kupić po prostu manetkę i do tego wiązkę i już, tylko kwestia właśnie tego zakupu, szukam i szukam i szukam
Co do bagaja, to dużo roboty nie ma kwestia tego jaki moduł komfortu jest, ewentualnie dołożona centralka (tak jak u mnie)
Docelowo zmienię mod. komf i będą ori kluczyki pewnie. A tak to mam wrzuconą centralkę, która miała kluczyki 3-przyciskowe.
W tym właśnie jeden środkowy do bagaja. Więc temat się zaczął dość szybko i łatwo, bo pewien kolega z tego forum Łukasz (nie pamiętam nicku)
sprzedawał taki komplecik do zmontowania tego otwierania bagażnika. Oczywiście w ogóle to najpierw internety śledziłem jak to działa i jak to wygląda.
I dopiero potem wpadłem na ten właśnie zestaw. Za całe 100zł kupiłem:
-dwa nowe siłowniki 470N
-dwie sprężyny na siłownik mocne koloru zielonego
-siłownik elektryczny oryginalny VW
-przekaźnik wraz z kawałkiem wiązki
Pojechałem do elektryka swojego i pospinaliśmy to wszystko. W bagażniku w klapie zamontowaliśmy dodatkowy siłownik, który otwiera zamek bagażnika i przytrzymuje go by był otwarty przez około 1sek wtedy już czysta fizyka, bo siłowniki mocniejsze z zamontowanymi sprężynami same wypychają w górę klapę bagażnika.
Niestety to nie taki bajer jak w nowych brykach typu bmw etc, że klik i bagażnik się otwiera, klik i bagażnik sam się zamyka
Można coś takiego pokombinować, ale to bardziej trzeba pobawić się w elektryczne siłowniki, a nie takie, że z konkretną siłą same wywalają klapę do nieba
Kabel przez cały samochód przeciągnięty do centralki, czyli tam gdzie moduł siedzi, wszystko spięte, dorzucony przekaźnik, który odpowiada właśnie za to, że po kliknięciu przycisku z klapą na kluczyku on uruchamia procedurę 'startu' otwierania bagaja. Ot cała filozofia
sebekgolf, jak wyżej. Wszystko opisałem chyba co mogłem
Z czasem pobawię się, żeby lusterka składały się po zamknięciu autka, a po otwarciu wracały na swoje miejsce, ale to w przyszłym roku
Ale finansowo nie podołam, więc na razie zostanie seria, a takie drobniejsze rzeczy dojdą. Więc w kwestii tempomatu, to muszę kupić po prostu manetkę i do tego wiązkę i już, tylko kwestia właśnie tego zakupu, szukam i szukam i szukam
Co do bagaja, to dużo roboty nie ma kwestia tego jaki moduł komfortu jest, ewentualnie dołożona centralka (tak jak u mnie)
Docelowo zmienię mod. komf i będą ori kluczyki pewnie. A tak to mam wrzuconą centralkę, która miała kluczyki 3-przyciskowe.
W tym właśnie jeden środkowy do bagaja. Więc temat się zaczął dość szybko i łatwo, bo pewien kolega z tego forum Łukasz (nie pamiętam nicku)
sprzedawał taki komplecik do zmontowania tego otwierania bagażnika. Oczywiście w ogóle to najpierw internety śledziłem jak to działa i jak to wygląda.
I dopiero potem wpadłem na ten właśnie zestaw. Za całe 100zł kupiłem:
-dwa nowe siłowniki 470N
-dwie sprężyny na siłownik mocne koloru zielonego
-siłownik elektryczny oryginalny VW
-przekaźnik wraz z kawałkiem wiązki
Pojechałem do elektryka swojego i pospinaliśmy to wszystko. W bagażniku w klapie zamontowaliśmy dodatkowy siłownik, który otwiera zamek bagażnika i przytrzymuje go by był otwarty przez około 1sek wtedy już czysta fizyka, bo siłowniki mocniejsze z zamontowanymi sprężynami same wypychają w górę klapę bagażnika.
Niestety to nie taki bajer jak w nowych brykach typu bmw etc, że klik i bagażnik się otwiera, klik i bagażnik sam się zamyka
Można coś takiego pokombinować, ale to bardziej trzeba pobawić się w elektryczne siłowniki, a nie takie, że z konkretną siłą same wywalają klapę do nieba
Kabel przez cały samochód przeciągnięty do centralki, czyli tam gdzie moduł siedzi, wszystko spięte, dorzucony przekaźnik, który odpowiada właśnie za to, że po kliknięciu przycisku z klapą na kluczyku on uruchamia procedurę 'startu' otwierania bagaja. Ot cała filozofia
sebekgolf, jak wyżej. Wszystko opisałem chyba co mogłem
Z czasem pobawię się, żeby lusterka składały się po zamknięciu autka, a po otwarciu wracały na swoje miejsce, ale to w przyszłym roku
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
No rozumiem jak to zrobiłeś. Masz zewnętrzny moduł który obsługuje bagażnik. Mnie bardziej nurtuje inne kwestia. Mając fabrycznie działający zamek z tyłu, tak jak chyba większość z nas, istnieje sytuacja taka, że:
-klikasz raz na klawisz otwarcia drzwi na pilocie, otwierają się tylko kierowcy
-klikasz dwa razy na pilocie, odblokowują się wszystkie ( w tym odblokowuje się zapadka bagażnika aby można było go otworzyć pociągając za klamkę)
-siedząc w aucie i mając zablokowane drzwi, klikasz na klawisz w drzwiach i również odblokowują się wszystkie łącznie z zapadką zamka klapy
Moje pytanie jest, czy samym kodowaniem da się ogarnąć temat tak, aby we wszystkich przypadkach nie odblokowywał się zamek klapy, a jedynie po kliknięciu trzeciego ( środkowego) guzika na pilocie, ewentualnie z dołożonego klawisza w kabinie samochodu ( choć to może być niebezpieczne jak stoisz przy innym samochodzie i źle ocenisz odległość bo klapa od razu poleci do góry).
-klikasz raz na klawisz otwarcia drzwi na pilocie, otwierają się tylko kierowcy
-klikasz dwa razy na pilocie, odblokowują się wszystkie ( w tym odblokowuje się zapadka bagażnika aby można było go otworzyć pociągając za klamkę)
-siedząc w aucie i mając zablokowane drzwi, klikasz na klawisz w drzwiach i również odblokowują się wszystkie łącznie z zapadką zamka klapy
Moje pytanie jest, czy samym kodowaniem da się ogarnąć temat tak, aby we wszystkich przypadkach nie odblokowywał się zamek klapy, a jedynie po kliknięciu trzeciego ( środkowego) guzika na pilocie, ewentualnie z dołożonego klawisza w kabinie samochodu ( choć to może być niebezpieczne jak stoisz przy innym samochodzie i źle ocenisz odległość bo klapa od razu poleci do góry).
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Panowie co to może być, stukanie z prawej strony przy najechaniu na nierówność podobne do tłuczenia się wybitego sworznia. Słychać tylko wtedy gdy jedynie jedno (prawe) koło wpada w dziurę, najeżdża na kamień. Gdy obydwa koła przejeżdżają równocześnie przez nierówność (np. tory prostopadle, próg zwalniający nawet przy wyższej prędkości) to jest cisza. Coś ze stabilizatorem się może tłuc? Górne łożysko amortyzatora? Byłem na dwóch stacjach i pupa, nic nie wyszarpali
Sworznie i tuleje wahacza wymieniane dwa tygodnie temu i problem nie ustał.
Sworznie i tuleje wahacza wymieniane dwa tygodnie temu i problem nie ustał.
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK4
HojaNT, ja gdzieś miałem 9,5 ET23 więc w sumie identyko, jak później będę miał czas to poszukam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości