Czyszczenie nastawnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Czyszczenie nastawnika

Post autor: VW_seller » czw maja 28, 2015 15:07

twromek pisze:Czwórka nie odpala na ciepłym przez słabe obroty przy rozruchu a nie to, że pompa szrot.
wczoraj patrzyłem luzy na wałku pompy czyli tak jak myślałem ,musze się rozejrzeć za dobrym dołem pompy bez luzów,reszte poprzekładam swoje po za :
twromek pisze:Jak Ci się zacina pierścień to spróbuj przepolerować to miejsce.
właśnie tym czymś ,wymienie na inny .
twromek pisze:Jak koło pompy może się wyrabiać?
koło się nie wyrobi ,właśnie chodziło mi o luz na wałku od koła pompy.

co do odpalania na ciepłym już ogarnąłem temat ale pewnie nie na długo bo jednak najpierw musze zniwelowac ten luz na kółku ,wymieniłem kompa ecu na taki sam tylko sprawny ,ktoś w nim poprawiał mape ,teraz odpala od strzała czy ciepły czy zimny . sprzegło bardzo dobrze działa ale i tak sądze że mam konającą 2-mase. zobaczy się jak wymienie dół pompy z dobrym wałkiem bez luzów.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
owieczka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Audi A3 8L
Silnik: AGR

Czyszczenie nastawnika

Post autor: owieczka » ndz paź 25, 2015 22:13

Możecie kogoś polecić z forum kto wyczyści mi nastawnik?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Czyszczenie nastawnika

Post autor: VW_seller » ndz paź 25, 2015 23:26

o byłem nie dawno w Zabrzu na miejscu pod blokiem mogłbym ci to zrobić


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
owieczka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Audi A3 8L
Silnik: AGR

Czyszczenie nastawnika

Post autor: owieczka » pn paź 26, 2015 07:41

a skąd jesteś? Bo może mogę do Ciebie podjechać?



Awatar użytkownika
bandit_600
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: bandit_600 » pn paź 26, 2015 21:20

Potrzebuje również wyczyścić nastawnik , objawy miałem tak jak poprzednicy wymieniłem dwumas ale niestety problem pozostał. Silnik dalej wpada w drgania przy dojeżdżaniu do świateł zaczyna pracować nie równo. Odpinam czujnik w skrzyni problem znika czy jest ktoś w mojej okolicy aby mi pomógł wyczyścić nastawnik.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Adamm » wt paź 27, 2015 11:33

bandit_600, raczej nie bedzie to wina nastawnika


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Czyszczenie nastawnika

Post autor: VW_seller » wt paź 27, 2015 13:16

dokladnie .jesli to ahf to bardziej ecu do sprawdzenia lub nie sam nastawnik co pompa wtryskowa i jej czujniki. u mnie jak byl luz na panewce w pompie tez tak robil choc 2mase mam konajaca ale nie ma kiedy sztywnego przelozyc.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
bandit_600
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: bandit_600 » wt paź 27, 2015 16:45

Dwumasę mam nową sachsa , silnik 1.9tdi 90 koni silnik ALH



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Czyszczenie nastawnika

Post autor: VW_seller » wt paź 27, 2015 23:23

wystarczylo by alh napisac .kazdy w tym temacie w tym i ja zeby zjadl na tych silnikach i kazdy wie co to oznacza. 2 masa nie ma nic do tego .jak pisalem u mnie pada a nie dlugo padnie na amen .mimo to zero szarpania przy dojezdzaniu do swiatel czy hamowaniu itp. musi byc zdrowa pompa .najlepiej bez luzu na panewce .ale tolerancja luzu prawo lewo moze byc do 2mm .osiowy jak jest do 1mm tez bedzie ok .powyzej tego auto szarpie bo ecu jest zbyt czule i nie ogarnia z wysterowaniem . to nie stare 1z .gdzie przy luzach osiowych 4mm auto jezdzilo jak nowe bez szarpania bo stare 8bit sterowniki to olewaly.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Noxi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: śr lut 16, 2011 12:53
Lokalizacja: Terespol/Warszawa

Czyszczenie nastawnika

Post autor: Noxi » śr paź 28, 2015 09:51

W moim ALH wystąpił podobny kłopot i też bardzo dużo czytałem o tym szarpaniu itp, nastawnik czyściłem, u tunera byłem, a rozwiązaniem było całkiem co innego.
Drgania, czy wibracje pojawiały się zaraz po odpaleniu, a więc przy pracy na bogatej mieszance i często dogrzewaniu świec, więc i większym obciążeniu silnika przez alternator, przy dojeżdżaniu do świateł i wielu innych sytuacjach. Przyczyną był jeden wtryskiwacz z lekko większą korekcją dodatnią - jego wymiana wyleczyła silnik. Ciekawe było to, że korekcja większa była tylko w czasie występującego szarpania, gdy ono ustawało korekcja na tym wtryskiwaczu była na takim samym poziomie jak inne.
Wiem, że to nie temat o tym, ale może pomoże to koledze bandit_600.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
bandit_600
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika

Post autor: bandit_600 » śr paź 28, 2015 13:07

Czy da się to sprawdzić jak pompa zamontowana w aucie? Dodam że objaw występuje sporadycznie nie zawsze za każdym razem przy dojężdżaniu do świateł czy krzyżówki . Jak i również po odpaleniu nie mam objawów nie równej pracy.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Czyszczenie nastawnika

Post autor: VW_seller » śr paź 28, 2015 14:04

u mnie korekcje blisko zera wszystkie do tego sprawdzalem je i maja po 190bar wszystkie i nie leja .ladnie rozpylaja .az dziwne bo ma najechane okolo 300tysi.a napewno tego nikt nie tykal bo 3dni probowalem je wyciagnac.tak mocno siedzialy.to pewnie od nowosci siedzialy.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

DAWIDg40
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 04, 2012 19:23

Czyszczenie nastawnika

Post autor: DAWIDg40 » wt mar 01, 2016 19:00

Witam. moj golf 1z strasznie szarpie,naj bardziej na 5 biegu z niskich obrotów tad do 2000. jak przyspieszam dynamicznie to nie jest to tak odczuwalne. przeguby wew wymienione,poduszki silnika ok. auto ma wibracje tak do 100km/h. koła przełozone na inne i dalej to samo. dzis jak odpiełem kostke od prędkośćiomierza to szarpanie ustało. czy to brudny nastawnik? ktoś to ogarnie z okolic Iławy?



wicekdw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 00:23
Kontakt:

Re: Czyszczenie nastawnika

Post autor: wicekdw » śr gru 06, 2017 23:56

W moim golfie Mk3 z silnikiem 1Z zaczyna mi przepuszczać uszczelka pod pokrywą nastawnika, czyli nad nastawnikiem. Uszczelkę już kupiłem tylko poradźcie mi proszę czy po odkręceniu tej pokrywki muszę korygować jakieś parametry pompy wtryskowej poprzez VAG? Czy jednak nic się nie "poruszy". Oczywiście nie mam zamiaru odkręcać samej obudowy nastawnika tylko jego pokrywę. Chodzi mi o wymianę uszczelki zaznaczonej numerem 27 na poniższym rysunku.

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości