
Niedługo będę montował fmic tylko że do leona 1m arl. Mam nadzieje, że wejdzie bez ciachania zderzaka

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Bartek, który spawał mi FMIC do takich leonów jak twój wyspawał ich chyba najwięcej-michau- pisze:RUMBA, fajna robota![]()
Niedługo będę montował fmic tylko że do leona 1m arl. Mam nadzieje, że wejdzie bez ciachania zderzaka
Pakuj 550x230x65-michau- pisze:RUMBA, muzyka dla mych uszu![]()
fmic planuje 550x180x65.
Stówka przy modach to znikomy koszt-michau- pisze:Za 550x230 nówkę ok. 330 zł, za stówkę mniej mogę mieć używkę 550x180.
Spoko, jak będzie zrzucony to strzelę.... A co do rurek idących do turbo to na poprzedniej stronie są zdjęcia całego orurowania i widać tam nawet miejsce łączenia orurowania z turbiną. Mam jeszcze dwie takie fotki na których może dokładniej widać połączenie kanalizacji do turbosprężarki...Skrzak pisze:Rumba jak kiedyś będziesz zrzucać zderzak to strzel fotę dla potomnych, ciekawe też jak to masz od strony turbiny te rurki.
możesz zastosować przejściówkę z szybko złącza na zwykł wąż i połączyć to sylikonem-michau- pisze:jeśli dam rurkę kwasówkę 50,8mm i wywalę cały odcinek dolotu w arlu, od ic do turbo łącznie z tym czerwonym wężem w kształcie litery S, to jakiego łącznika silikonowego użyć żeby połączyć kwasówkę z turbiną?
Dokładnie tak... Na poprzedniej stronie nawet widać to mocowanieKoJ@K pisze:Do podluznice jest przymocowana ta czesc rury taam idącej? Tak jak jest to ori w tym miejscu?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości