Sterownik centralnego zamka problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: czw sty 15, 2015 17:28
Sterownik centralnego zamka problem
Witam
Mam vw golf 4 1.9 TDI 90KM 1998r i mam centralny zamek z kluczyka a chcę na pilota, więc kupiłem sterownik centralnego zamka i podłączyłem sterownik aby sterowanie było masą, sygnał otwarcia i zamknięcia od sterownika podłączyłem pod kable w drzwiach kierowcy. Gdy nacisne przycisk zamknięcia drzwi na pilocie nie chcą się zamknąć, a gdy przycisk otwarcia drzwi się otworzą. Mam pytanie w czym może być problem i jeszcze dodam że jak chce zamknąć drzwi kluczykiem od strony kierowcy nie chcą się zamknąć. Czekam na odpowiedz i pozdrawiam
Mam vw golf 4 1.9 TDI 90KM 1998r i mam centralny zamek z kluczyka a chcę na pilota, więc kupiłem sterownik centralnego zamka i podłączyłem sterownik aby sterowanie było masą, sygnał otwarcia i zamknięcia od sterownika podłączyłem pod kable w drzwiach kierowcy. Gdy nacisne przycisk zamknięcia drzwi na pilocie nie chcą się zamknąć, a gdy przycisk otwarcia drzwi się otworzą. Mam pytanie w czym może być problem i jeszcze dodam że jak chce zamknąć drzwi kluczykiem od strony kierowcy nie chcą się zamknąć. Czekam na odpowiedz i pozdrawiam
Sterownik centralnego zamka problem
Wazna uwaga. Czy masz elektryczne szyby na przedzie i w jakie kolory sie wpiales kabli w aucie w drzwiach?? no i sterowanie nie jest masa a raczej plusem.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sterownik centralnego zamka problem
Witaj mam do ciebie pytanie tez chce kupic sterownik bo mam zamek z kluczyka jakiej marki kupiłes stterownik dedykowany do vw czy uniwersalny i ile zł alegro czy sklep
Sterownik centralnego zamka problem
Nie ma czegos takiego jak dedykowany. Wszystkie sa takie same. Jak masz juz centralny w aucie to podpiecie tego ustrojstwa ostatnio w sharanie zajelo mi to 15 minut. Najwiecej to odkrecanie plastikow itp. 4 kable w lutowalem tylko i schowalem sterownik. Zero problemow. Reszte kabli od uniwersalnego sterownika uciąłem zeby nie dyndaly. Dwa kable to zasilanie i drugie dwa to jak wiadomo jedne to plus pojawiajacy sie po wcisnieciu guzika na pilocie i drugi tak samo po wcisnieciu drugego guzika. To jest tak proste ze nawet nie wiem jak to wyjasnic. Mrugniecie kierunkow to powinno juz byc uaktywnione w module centrlanej elektryki tak wiec nie ma potrzeby juz tego spinac od strownika.
Ja zakupilem z allegro za 45 zl. Sugerowalem sie tylko i wylacznie ksztaltem pilota-czy bedzie mi odpowiadal. To czy to bedzie centralny za 30 zl czy za 99 zl czy 200 zl nie ma znaczenia. W tym za 45 tez mam funkcje domykania szyb i otwierania klapy bagaznika ale ja tego nie podpinalem. Poprostu jest mi to niepotrzebne a wrecz przeszkadzajace. Ma mi to dzialac nawet jak auto jest odpalone.
Ja zakupilem z allegro za 45 zl. Sugerowalem sie tylko i wylacznie ksztaltem pilota-czy bedzie mi odpowiadal. To czy to bedzie centralny za 30 zl czy za 99 zl czy 200 zl nie ma znaczenia. W tym za 45 tez mam funkcje domykania szyb i otwierania klapy bagaznika ale ja tego nie podpinalem. Poprostu jest mi to niepotrzebne a wrecz przeszkadzajace. Ma mi to dzialac nawet jak auto jest odpalone.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: czw sty 15, 2015 17:28
Re: Sterownik centralnego zamka problem
Mam elektryczne szyby, ten golf jest trzy drzwiowy. Kable podłączyłem tak:wesol pisze:Wazna uwaga. Czy masz elektryczne szyby na przedzie i w jakie kolory sie wpiales kabli w aucie w drzwiach?? no i sterowanie nie jest masa a raczej plusem.
Sygnał otwarcia biały do zielono czerwonego
Sygnał zamknięcia biało czarny do żółto niebieskiego
Sterownik centralnego zamka problem
Rambo ja mam info ze to ma isc tak: Sygnal sterowany plusem zamkniecia ma isc za drzwiami kierowcy do pinu nr 4 czyli do kabla zolto/niebieskiego. Natomiast otwarcie to na pin 24 kabel zolto/zielony.
No i zmien ze nie masa sterujesz tylko plusem. Nie wiem jak masz w tym sterowniku czy poprostu kable odpowiednie przelutowujesz na plus staly, czy masz jakis przelacznik w tym sterowniku. No jak dla mnie to bajkowa robota i nawet po flaszce nie widzial bym przeszkod w montazu.
No i zmien ze nie masa sterujesz tylko plusem. Nie wiem jak masz w tym sterowniku czy poprostu kable odpowiednie przelutowujesz na plus staly, czy masz jakis przelacznik w tym sterowniku. No jak dla mnie to bajkowa robota i nawet po flaszce nie widzial bym przeszkod w montazu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sterownik centralnego zamka problem
Jeszcze jedno pytanie jak juz temat otwarty czy kupujac sterownik centralnego a pilot był by w kluczyku to wystarczy borobić grot u ślusarza i przełozyc imo ze starego klucza czy trzeba jeszcze coś kodować
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Re: Sterownik centralnego zamka problem
jan1966 pisze:Jeszcze jedno pytanie jak juz temat otwarty czy kupujac sterownik centralnego a pilot był by w kluczyku to wystarczy borobić grot u ślusarza i przełozyc imo ze starego klucza czy trzeba jeszcze coś kodować
U siebie jak dokładałem piloty centralnego to Pan, który dorabiał klucze dorobił pastylkę immo, a później grot do kluczyka typu scyzoryk. Warunek był tylko jeden - musiałem wziąć ze sobą ori kluczyk.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: czw sty 15, 2015 17:28
Re: Sterownik centralnego zamka problem
wesol pisze:Rambo ja mam info ze to ma isc tak: Sygnal sterowany plusem zamkniecia ma isc za drzwiami kierowcy do pinu nr 4 czyli do kabla zolto/niebieskiego. Natomiast otwarcie to na pin 24 kabel zolto/zielony.
No i zmien ze nie masa sterujesz tylko plusem. Nie wiem jak masz w tym sterowniku czy poprostu kable odpowiednie przelutowujesz na plus staly, czy masz jakis przelacznik w tym sterowniku. No jak dla mnie to bajkowa robota i nawet po flaszce nie widzial bym przeszkod w montazu.
Czyli w drzwiach kierowcy mam nie montować i skąd masz takie info
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Sterownik centralnego zamka problem
Jeśli jest fabryczna elektryka szyb to podłączamy się tylko i wyłącznie pomiędzy silniczkiem szyby a zamkiem - czyli w drzwiach. Kolory kabli mogą być różne w zależności od rocznika, lepiej kierować się numerami pinów. Przy zamku są to piny 4 i 6...a przy silniczku szyby 24 i 4.
Z tego co pamiętam to sterowanie jest masami.
Z tego co pamiętam to sterowanie jest masami.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: czw sty 15, 2015 17:28
Re: Sterownik centralnego zamka problem
Dzięki za odpowiedź tylko że otwieranie działa a zamykanie nieQto pisze:Jeśli jest fabryczna elektryka szyb to podłączamy się tylko i wyłącznie pomiędzy silniczkiem szyby a zamkiem - czyli w drzwiach. Kolory kabli mogą być różne w zależności od rocznika, lepiej kierować się numerami pinów. Przy zamku są to piny 4 i 6...a przy silniczku szyby 24 i 4.
Z tego co pamiętam to sterowanie jest masami.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Sterownik centralnego zamka problem
sprawdź czy dochodzi sygnał do miejsca gdzie się podłączyłeś., upewnij się, że wybrałeś prawidłowy kabel i czy nie ma przypadkiem sygnały że drzwi kierowcy są otwarte (fizyczne otwarcie drzwi lub uszkodzenie zamka, ewentualnie wiązki) - w tym wypadku powinna się świecić kopertówka na drzwiach, zakładając że jest sprawna.
Sterownik centralnego zamka problem
Teraz to jzu nie jestem pewny tego sterowania czy masami czy plusami ale to do sprawdzenia jest przy montazu. Generlanie jet tak ze instrukcje wszelakie podaja tak ze przy elektrycznych szybach sterowanie zakalda sie w drzwiach w te piny sie wcinajac 4 i 24. jesli natomiast nie ma elektrycznych szyb to wpinamy sie w kable tu przy kolumnie kierowniczej mniejwiecej gdzie jest sterownik centralnego. i tu mamy tak: Zamykanie to tez mozna spotkac kabel zolto/niebiesk lub niebiesko/szary. Bywaly i takie i takie. otwieranie to kable koloru zolto/zielony/szary.
Zakladanie przy elektryce szyb ma sens taki ze zazwyczaj wpinamy sie tez dodatkowo do domykania szyb czy ryglowanie zamków. Jelsi ktos planuje jedynie proste zamykanie i otwieranie auta to chyba lepsze jest instalowanie w kabinie niz w drzwiach. Unikamy ewentualnego pozniej problemu ze auta nie otworzymy wcale bo zawsz ejakis zamek sie otworzy chyba ze sterownik odmowi posluszenstwa. Poza tym dosc czesto puka potem taki latajacy sterownik w drzwiach lub tez zostaje zalany wodą( wilgoć w drzwiach to prawie norma).
Zakladanie przy elektryce szyb ma sens taki ze zazwyczaj wpinamy sie tez dodatkowo do domykania szyb czy ryglowanie zamków. Jelsi ktos planuje jedynie proste zamykanie i otwieranie auta to chyba lepsze jest instalowanie w kabinie niz w drzwiach. Unikamy ewentualnego pozniej problemu ze auta nie otworzymy wcale bo zawsz ejakis zamek sie otworzy chyba ze sterownik odmowi posluszenstwa. Poza tym dosc czesto puka potem taki latajacy sterownik w drzwiach lub tez zostaje zalany wodą( wilgoć w drzwiach to prawie norma).
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 48 gości