Golf II 1.8 RP BG duże spalanie...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Golf II 1.8 RP BG duże spalanie...

Post autor: Hubi14 » pt paź 23, 2015 15:19

Odkop z przed 3lat, Powinieneś dostać jakąś nagrodę za bycie archeologiem :)



Awatar użytkownika
etz_prorider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: wt gru 16, 2014 23:30
Lokalizacja: Kościerzyna

Golf II 1.8 RP BG duże spalanie...

Post autor: etz_prorider » sob gru 05, 2015 00:07

Witam, pozwolę sobie odświeżyć temat.
Wczoraj kupiłem sobie drugą zabawkę golfa MK2 1.8RP czysta benzyna. Mój problem polega na tym, że jak chcę ruszyć nim z miejsca to tak, jakby nie miał siły, przerywa przy dodawaniu gazu i puszczaniu sprzęgła a na luzie silnik rewelacyjnie reaguje na gaz, o co może chodzić? podczas jazdy musze delikatnie dodawać gazu bo inaczej silnik zgaśnie jakby mu wyłączyć zapłon.
Co zrobiłem:
- Czyszczenie kopułki, świec, palca i przegląd instalacji WN,
- czyszczenie oraz regulacja TPS-u wg. tego tematu: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826 (bardzo pomocny :pub: )
- Reset ECU poprzez odłączenie klemy aku oraz wtyczki od ECU,
- sprawdzenie szczelności podstawy wtrysku - wszystko w porządku,
- sprawdzenie połączeń oraz napięć na TPS-ie, ustawione według w/w linku,
- podciśnienia na swoim miejscu.
Panowie powiedzcie czego jeszcze szukać? brakuje mi już pomysłów, przeczytałem cały w/w temat o regulacji TPS-u, jutro sprawdzę jeszcze czujniki temperatury 2-kolorowe i ustawienie TPS-u.
Czekam na odpowiedź i pozdrawiam :pub:


GOFER POWER!!!
MOJE GOLFY

Awatar użytkownika
etz_prorider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: wt gru 16, 2014 23:30
Lokalizacja: Kościerzyna

Golf II 1.8 RP BG duże spalanie...

Post autor: etz_prorider » sob gru 05, 2015 23:11

EDIT:
Niebieski czujnik temperatury w króćcu przy normalnej temperaturze pracy wskazuje 271 Ohm a czerwony/brązowy nie ma w ogóle przejścia i nic miernik nie wskazuje, mam rozumieć że jest uszkodzony?
Druga sprawa, po zejściu do kanału sprawdzić, czy druga pompa czasem nie przerywa w trakcie jazdy okazało się, że pompa jest całkowicie odłączona od napięcia sterującego i jest pominięta w układzie, wymontowałem cały zespół, wylałem benzynę z obudowy i wykręciłem pompkę, przejście ma ale niestety nie pracuje w ogóle i chyba w tym leży główny problem.
Kolejna sprawa to Sonda lambda. Wskazuje na rozgrzanym silniku 0.44V, czy takie napięcie jest odpowiednie?


GOFER POWER!!!
MOJE GOLFY

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości