***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Kolego bierz, chipuj i ciesz się Ciężko to będzie zaorać
http://www.gieldaklasykow.pl/audi-a6-av ... nowroclaw/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gieldaklasykow.pl/audi-a6-av ... nowroclaw/" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Cześć,
wydaje mi się, że to nie musi być właściwy dział forum, ale nie znalazłem żadnego bardziej odpowiedniego. Jakby co proszę o przeniesienie.
Mam okazję kupić nowego golfa z silnikiem 1,4 TSI BMT 125 KM (Sportswagon Comfortline) z salonu, bez przebiegu, znalazłem jednak dużo negatywnych op.inii na temat tego silnika (np artykuł w Auto - Świecie) - sprzedawca zapewnia, że wszelkie wady jakie występowały na początku istnienia tego silnika już są wyeliminowane i nie ma się czego bać. Myślicie, że warto mu wierzyć, czy spróbować np 1.2 110km, bo taka moc mi wystarczy, a nie stać mnie na poważniejszy silnik.
wydaje mi się, że to nie musi być właściwy dział forum, ale nie znalazłem żadnego bardziej odpowiedniego. Jakby co proszę o przeniesienie.
Mam okazję kupić nowego golfa z silnikiem 1,4 TSI BMT 125 KM (Sportswagon Comfortline) z salonu, bez przebiegu, znalazłem jednak dużo negatywnych op.inii na temat tego silnika (np artykuł w Auto - Świecie) - sprzedawca zapewnia, że wszelkie wady jakie występowały na początku istnienia tego silnika już są wyeliminowane i nie ma się czego bać. Myślicie, że warto mu wierzyć, czy spróbować np 1.2 110km, bo taka moc mi wystarczy, a nie stać mnie na poważniejszy silnik.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
i tak jest. Jedyne czego nie możesz się trzymać z zapewnień producenta to interwału wymian oleju silnikowego który skróć do 15 tyś km i ciesz się fabrycznie nowym samochodem.paichiwo pisze:wszelkie wady jakie występowały na początku istnienia tego silnika już są wyeliminowane i nie ma się czego bać.
A obecna wtopa VW to doskonała okazja żeby wydębić dobry rabat.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Jeśli chodzi o aferę z emisją niestety poki co nie ma to wpływu na cenę w żadnym stopniu. Ale wielka niewiaodoma to cennik na 2016 a co do 1.4 również uważam, ze nie ma sie czego bać, tym bardziej biorąc nowego z salonu.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Ja mam kontakt z jednym z wlkp dealerów i stąd wiem że jednak odczuli to już. Kilka aut z silnikami diesla na które mieli już przyjęte przedpłaty - po ujawnieniu afery klienci zrezygnowali z odbioru. Myślę że to kwestia indywidualnej negocjacji i można wyszarpać całkiem ładną cenę. Wiadomo - to nie Citroen gdzie na wejście sprzedawca daje ci rabatu 8 tyś zł a kolejne 4 jeszcze wydusisz negocjując
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
no niestety z tymi rabatami nie jest dobrze. Daja 7k na dzien dobry, bez zadnego szarpania sie i nie chca nic wiecej...
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
7 tyś zł u VW to i tak bardzo dużo. 3 lata temu znajomy Skodę Octavię kupował za gotówkę !! całe 3,5 tyś mu opuścili i to po 3 dniach pertraktacji bo generalnie stanęło na 2500 i koniec. W du*ie mieli klientów bo mieli ich tylu że wymiatali auta w każdej konfiguracji, na dodatek w kredytach gdzie salon 2x tyle zarabia (na dodatkowych prowizjach) a dzisiaj...
Także bierz te 7 tyś, wyduś jeszcze od dealera wszelkie pierdoły typu dywaniki gumowe, opony zimowe czy dobry alarm lub mechaniczną blokadę.
Nie wiem ile kosztuje sztuka którą masz w planach ale przejedź się po salonach konkurencji, zwłaszcza Hyundaiach, Kia`ch i zobacz co można mieć za podobne pieniądze. Zdziwisz się
Także bierz te 7 tyś, wyduś jeszcze od dealera wszelkie pierdoły typu dywaniki gumowe, opony zimowe czy dobry alarm lub mechaniczną blokadę.
Nie wiem ile kosztuje sztuka którą masz w planach ale przejedź się po salonach konkurencji, zwłaszcza Hyundaiach, Kia`ch i zobacz co można mieć za podobne pieniądze. Zdziwisz się
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Nowe TSI na pasku są ok. Poza tym auto świat przesadza, motor też niedawno miał artykuł o tym i dobrze ocenili nawet ten starszy silnik na łańcuchu. Łańcuch + napinacz to nie jest jakiś ogromny koszt, problem jest wtedy jak padnie wariator faz rozrządu koszt jakieś 2k i podobne problemy mają też starsze 1.2 TSI (a nawet mówi się, że dodatkowo inne wady), ale nie każdy TSI miał problem z rozrządem to po pierwsze, po drugie dużo aut ma wymienione części, ale to tak jak mówie dotyczy starego TSI na łańcuchu. Nowy 1.2/1.4 TSI nie ma typowych wad, ludzie sie nie skarżą. Ciekawe czy auto świat chociaż wspomniał coś o tych nowych na pasku, bo z ich fachowością różnie bywa a najlepiej po prostu obrzydzić każdy silnik i tyle.paichiwo pisze:Cześć,
wydaje mi się, że to nie musi być właściwy dział forum, ale nie znalazłem żadnego bardziej odpowiedniego. Jakby co proszę o przeniesienie.
Mam okazję kupić nowego golfa z silnikiem 1,4 TSI BMT 125 KM (Sportswagon Comfortline) z salonu, bez przebiegu, znalazłem jednak dużo negatywnych op.inii na temat tego silnika (np artykuł w Auto - Świecie) - sprzedawca zapewnia, że wszelkie wady jakie występowały na początku istnienia tego silnika już są wyeliminowane i nie ma się czego bać. Myślicie, że warto mu wierzyć, czy spróbować np 1.2 110km, bo taka moc mi wystarczy, a nie stać mnie na poważniejszy silnik.
edit
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/r ... ych/j5wbb5 chodzi ci o ten artykuł? Napisali w nim, że problem jest z EA211 co jest błędem, bo powyższe problemy dotyczyły silników EA111. Druga sprawa uogólnili 2.0 TFSI. Nadmierne spalanie oleju dotyczy tylko nowszych TSI/TFSI (nazwa TFSI w audi), starszy TFSI np. z golfa 5 GTI nie ma typowej wady ze spalaniem oleju.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Bo najlepiej wybrać auto, sprawdzić ile w takiej konfiguracji kosztuje i negocjować. Ale nie u jednego dealera. Jak kupowałem ojcu w 2012 Octavie 1.6 z LPG, to udało się wydusić całkiem niezłą kwotę, mimo iż na auto był taki popyt, że czekało się pół roku. Napisałem więc do kilkunastu salonów - część z nich nie chciała opuścić ani złotówki, część dawała jakieś śmieszne rabaty rzędu 1 tys. zł, część już całkiem sensowne (takie o jakich piszePiasek). Znalazłem jednak jeszcze na forum Octavii kilku userów, którzy pracują jako sprzedawcy w salonie Skody. Od nich na dzień dobry dostałem 5 tys. zł rabatu, oraz zimówki i dywaniki A najlepsze jest, że auto w transporcie uległo uszkodzeniu, które polegało na odprysku lakieru na progu, wielkości około 0,5 cm, na co pewnie nawet bym nie zwrócił uwagi. Skoda to naprawiła na swój koszt i obniżyła cenę o kolejne 2500 zł. Więc udało się nabyć nową Octavię z LPG w cenie 45 tys. złPiasek pisze:3 lata temu znajomy Skodę Octavię kupował za gotówkę !! całe 3,5 tyś mu opuścili i to po 3 dniach pertraktacji bo generalnie stanęło na 2500 i koniec. W du*ie mieli klientów bo mieli ich tylu że wymiatali auta w każdej konfiguracji, na dodatek w kredytach gdzie salon 2x tyle zarabia (na dodatkowych prowizjach) a dzisiaj...
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Wiecie może na jaki rabat można liczyć kupując używkę z salonu? Takie np. premium selection z Niemiec?
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Zależy jakie masz umiejętności negocjacyjne. Ja miesiąc temu sprzedawałem Volvo V50, które w salonie było wystawione za 25000 zł, a kupiłem je za 17600 Fakt - nie bezpośrednio z salonu, a poprzez firmę zewnętrzną, która sprzedawała ten pojazd poprzez licytację. Za tyle wylicytowałem i salon za tyle sprzedał, więc był skłonny opuścić 30%kw pisze:Wiecie może na jaki rabat można liczyć kupując używkę z salonu? Takie np. premium selection z Niemiec?
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witajcie stoję przed dylematem wyboru między silnikiem 1.8t lub 2.8vr.
Może i jestem przekonany co do kupna auta z silnikiem 2.8 lecz słyszałem opinie że jest to auto droższe w utrzymaniu od 1.8t , nie chodzi mi o to że pali więcej lecz chodzi o droższe części zawieszenia i kosztowniejsze naprawy.
Zarówno 1.8t ma dwu mas jak i 2.8 więc koszta pewnie będą te same, rozrząd w 1.8t około 1tys zł na bardzo dobrych częściach za to 2.8 jest na łańcuszku jak wiadomo nic nie jest wieczne i być może że i łancuszek będzie trzeba wymienić.
Proszę Was o opinie na codzień użytkujecie te auta także orientujecię się co ile kosztuję i jak wypada koszt serwisu 2.8 w porównaniu do 1.8t. Jeśli 2.8 to czego się obawiać jeśli brać pod uwagę koszta?
Jesli 2.8vr6 4x4 to z którego roku i na co najbardziej zwrócić uwagę podczas zakupu?
dzieki
Może i jestem przekonany co do kupna auta z silnikiem 2.8 lecz słyszałem opinie że jest to auto droższe w utrzymaniu od 1.8t , nie chodzi mi o to że pali więcej lecz chodzi o droższe części zawieszenia i kosztowniejsze naprawy.
Zarówno 1.8t ma dwu mas jak i 2.8 więc koszta pewnie będą te same, rozrząd w 1.8t około 1tys zł na bardzo dobrych częściach za to 2.8 jest na łańcuszku jak wiadomo nic nie jest wieczne i być może że i łancuszek będzie trzeba wymienić.
Proszę Was o opinie na codzień użytkujecie te auta także orientujecię się co ile kosztuję i jak wypada koszt serwisu 2.8 w porównaniu do 1.8t. Jeśli 2.8 to czego się obawiać jeśli brać pod uwagę koszta?
Jesli 2.8vr6 4x4 to z którego roku i na co najbardziej zwrócić uwagę podczas zakupu?
dzieki
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Kupując 2.8 także musisz się liczyć z wymianą rozrządu. Ceny zawieszenia, tarcz, klocków sprawdzisz sam. Pod maską z 2.8 jest bardzo mało miejsca i często trzeba odsuwać pas, żeby się do czegoś dostać. Jeżeli liczą się dla Ciebie osiągi to lepiej kupić 1.8T. Dużo mniejszym kosztem można zwiększać moc. Z drugiej strony 2.8 ma duży urok, sporą moc i ( oprócz wersji USA ) napęd na 4 koła.
Przede wszystkim zwracaj uwagę na powypadkowość samochodu. Mechanikę zawsze naprawisz mniejszym lub większym kosztem. Lepionego nadwozia nigdy nie przywrócisz do fabrycznego stanu.
Przede wszystkim zwracaj uwagę na powypadkowość samochodu. Mechanikę zawsze naprawisz mniejszym lub większym kosztem. Lepionego nadwozia nigdy nie przywrócisz do fabrycznego stanu.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Rozumiem , jeśli miałby to być 1.8t to chciałbym w nim zrobić jakieś 190-200km na częściach z serii.
Osiągami mógłby dorównać 2.8 oraz pewnie będzie tańszy w serwisach.
Jest możliwość sprawdzenia rozrządu w serwisie jeśli chodzi o łancuszek? Kompurerem?
Osiągami mógłby dorównać 2.8 oraz pewnie będzie tańszy w serwisach.
Jest możliwość sprawdzenia rozrządu w serwisie jeśli chodzi o łancuszek? Kompurerem?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości