Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej
Koledzy, orientuje się ktoś czy można bezpiecznie odkręcić śrubę/zaślepkę oznaczoną jako 104 na poniższym rysunku? Nic mi nie wyskoczy z pompy? Wydaje mi się, że z pod tej śruby pompa mi się poci i wymieniłbym podkładkę.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2829
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej
śmiało możesz kręcić
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej
Wypłynie tylko paliwo. Po wymianie podkładki pompa sama się odpowietrzy.
Re: Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej
Dzięki Panowie.
Wymieniłem w sobotę uszczelkę pod nastawnikiem i pod pokrywką nastawnika a nadal poci mi się pompa od strony silnika. Możliwe, że to o-ring na głowiczce puszcza i jakoś zalatuje ropa na tę stronę pompy? Czasem pojawi się na postoju pęcherz powietrza w przewodzie wchodzącym do pompy i ciężko odpalić
Wymieniłem w sobotę uszczelkę pod nastawnikiem i pod pokrywką nastawnika a nadal poci mi się pompa od strony silnika. Możliwe, że to o-ring na głowiczce puszcza i jakoś zalatuje ropa na tę stronę pompy? Czasem pojawi się na postoju pęcherz powietrza w przewodzie wchodzącym do pompy i ciężko odpalić
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2829
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej
prawdopodobnie , a z chwilą załączenia wiatraka dmucha do tyłu,możesz na próbę założyć zaworek zwrotny i sprawdzić czy nadal będzie powietrze w przewodzie...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej
Miałem zaworek przed filtrem ale nic to nie zmieniało. U mnie silnik siedzi wzdłużnie bo chodzi o passata więc nie wiem czy wentylator może "zdmuchiwać" te paliwo z pompy. To już druga pompa, poprzednia się pociła identycznie i po uszczelnieniu nastawnika był spokój aż do momentu kiedy zaczęło kapać z oringu głowiczki. Wtedy założyłem drugą pompę i teraz ta się zaczyna pocić od strony silnika a uszczelnienie nastawnika nie pomogło
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2829
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej
również może pocić sie spod zaworka n108 ale ja wolałbym wyjąć pompe i uszczelnić całą i po kłopocie,spróbuj umyć ją dobrze np środek do czyszczenia hamulcy,dobre światło i niech ktoś zapali a Ty patrz skąd wychodzi...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej
a co jak pod n108 bedą wżery w aluminiowym korpusie i wymiana nowych oringów nic nie da ? i po złożeniu okaże się ,że leci jeszcze gorzej....korpus do wymiany a tego już zwykły człowiek nie zrobi .bioly05011 pisze:również może pocić sie spod zaworka n108 ale ja wolałbym wyjąć pompe i uszczelnić całą
bo sie robi komplet od raz tzn ,2 uszczelki na nastawniku i chociaz od razu na tłoko rozdzielaczu , nie umisz czy coś boisz sie ze spartolisz , na forum znajdziesz w okolicy ogarnietego co ci to zrobi .krzycho85 pisze:poprzednia się pociła identycznie i po uszczelnieniu nastawnika był spokój aż do momentu kiedy zaczęło kapać z oringu głowiczki. Wtedy założyłem drugą pompę i teraz ta się zaczyna pocić od strony silnika a uszczelnienie nastawnika nie pomogło
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości