Odgrzeje kotleta i stwierdzam że pasek DAYCO przelatał 92tys km i ma się bardzo dobrze ale czas już na wymianę
Polecam DAYCO mimo że miałem wątpliwości co do jakości tego paska
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Zawsze mówiłem że Dayco jest OK. Nie bez powodu przez szereg lat był paskiem fabrycznym.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
W paskach Conti na pudełku jest nabita data do , której producent dopuszcza montaż paska np . 2017 a na samym pasku jest nadruk z datą produkcji samego paska 2012 .
Czy ktoś zna , może jakie jest oznaczenie daty paska SKF ? mam wybite trzy ciągi cyfr 098 09 07012016 wzdłuż paska . Wydaje mi się , że ostatnie 8 cyfr to data produkcji co pokrywało by się z zapewnieniem byłego właściciela , że wymienił pasek w 2016 roku.
Czy ktoś zna , może jakie jest oznaczenie daty paska SKF ? mam wybite trzy ciągi cyfr 098 09 07012016 wzdłuż paska . Wydaje mi się , że ostatnie 8 cyfr to data produkcji co pokrywało by się z zapewnieniem byłego właściciela , że wymienił pasek w 2016 roku.
Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Ja na pasku Gates PowerGrip zrobiłem 120tys co zajęło mi ponad 8lat
Seat Mii 1.O CHYA
Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Najlepsze paski to CONTI i Gates. Te pierwsze spokojnie w TDI robią po 200-220 i wcale jeszcze nie pękają. To bardzo solidne paski. Gates też spokojnie ponad interwał zalecany przegania.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości