Jaki siłownik do centralnego?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaki siłownik do centralnego?
witam wszystkich
mam zamiar kupić i samodzielnie założyć centralny zamek, z tego co sie orientuje to zadna filozofia (alarm z wyjsciem na central juz mam )
są na allegro i na giełdzie zestawy po ok 90 zł na cztery drzwi, z siłownikami 4 kg - nie wiem własnie czy to nie za mało (pewnie i tak mają po 3 kg albo mniej) , ponoć lepiej założyć polskie siłowniki z udzwigiem 9 kg, ktoś to juz przerabiał? warto zaoszczędzic i kupić te tanie czy lepiej odrazu te lepsze (droższe) bo tamte sie nie sprawdzą
autko mk3, zamki chodza dość lekko
z góry dziekuje za pomoc
mam zamiar kupić i samodzielnie założyć centralny zamek, z tego co sie orientuje to zadna filozofia (alarm z wyjsciem na central juz mam )
są na allegro i na giełdzie zestawy po ok 90 zł na cztery drzwi, z siłownikami 4 kg - nie wiem własnie czy to nie za mało (pewnie i tak mają po 3 kg albo mniej) , ponoć lepiej założyć polskie siłowniki z udzwigiem 9 kg, ktoś to juz przerabiał? warto zaoszczędzic i kupić te tanie czy lepiej odrazu te lepsze (droższe) bo tamte sie nie sprawdzą
autko mk3, zamki chodza dość lekko
z góry dziekuje za pomoc
ok wielkie dzieki , znalazłem taki zestawik na 4 drzwi za 69.99 , o sile 4,5 kg więc powinno wystarczyć (u mnie nad morzem -25 stopni juz dawno dawno nie było )
mam tylko 2 drzwi więc spróbuje do bagażnika zamontować jeden i jeden na zapas sobie zostawic,
ktoś wie czy łatwo w bagażniku zamontować coś takiego?
mam tylko 2 drzwi więc spróbuje do bagażnika zamontować jeden i jeden na zapas sobie zostawic,
ktoś wie czy łatwo w bagażniku zamontować coś takiego?
kluczyk u mnie jest do paliwa i stacyjki, w drzwiach i w klapie nie działa. Kufer otwieram z zewnątrz pilotem z alarmu a jak jestem w kabinie przyciskiem. Ten sam przycisk otwiera drzwi (siłowniki które się automatycznie zamykają po przekręceniu stacyjki (niebawem po ruszeniu autem jak w mesiach)).
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
no to bajerAEM pisze:kluczyk u mnie jest do paliwa i stacyjki, w drzwiach i w klapie nie działa. Kufer otwieram z zewnątrz pilotem z alarmu a jak jestem w kabinie przyciskiem. Ten sam przycisk otwiera drzwi (siłowniki które się automatycznie zamykają po przekręceniu stacyjki (niebawem po ruszeniu autem jak w mesiach)).
ja nie zamierzam takich przeróbek aż robić, tzn powiem szczerze , ze nie wiem nawet jak miałbym tego dokonać , chciałbym poprostu normaly central który można zamykac i otwierać pilotem i kluczykiem
jak najbardziej podziwiam twoje urządzenie
ale i tak mam pewne wątpliwości (nie przejmój sie ja juz tak mam )
nadal uwazam , ze ten przycisk nie jest za bardzo potrzebny bo jeśli podchodzisz do auta i chcesz tylko coś z bagażnika wyjąć to otwierasz pilotem i jest ok , a jeśli nawet w trasie czy w mieście bedziesz chciał coś włożyć czy wyciągnąć z bagażnika to i tak ty czy pasażer musicie wysiąść z auta a co za tym idzie otworzyć drzwi , a jeśli otwierasz drzwi to central otwiera wszystko czyli bagażnik tez (tak przynajmniej podejrzewam) nie przejmuj sie co do moich zastrzeżeń , bo moze jestem poprostu troche
Absolutnie central na siłownikach dokładanych nie jest podłączony do otwierania klapy gdyż otwarcie klapy fizycznie zwalnia zaczepy czyli wg twojego toku rozumowania o podłączeniu wysiadający pasażer automatycznie by otwarł klapę bagażnika a kto ją zamknie? Poza tym przerobiłem instalkę aby pasażer otwierał tylko swoje drzwi a nie całe auto. W moim aucie klapa jest całkowicie niezależna od centrala a otwieranie z pilota alarmu odbywa się odzielną funkcją. Dlatego też wewnątrz mam dodatkowy przycisk trzypozycyjny i nim w jedną str. otwieram klapę kufra a w drugą wszyskie drzwi jeśli jest taka potrzeba oczywiście przy pracującym silniku - po zgaszeniu central automatycznie otwiera kpl. włączonych siłowników - mam odłączane tylne siłowniki jeśli w danym momencie nikt z tyłu nie jedzie.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
AEM juz teraz wszystko rozumiem
klape masz całkowicie niezależną od centrala (myślałem ze jest inaczej)
i przerobiona inastalka( myślałem ze otworzenie jednych drzwi powoduje to ze central otwiera wszystko, bo tylko z takim czymś sie spotkałem )
i chyba w mk2 jest troszke inaczej niz w mk3 jeśli chodzi o bagażnik, albo mi sie wydaje , ja mam zamiar zamontować w taki sposób , ze bedzie mi otwierał drzwi i bagażnik , bo w bagażniku mam normalną wkładke jak w drzwiach, ale oczywiście to nie bedzie oznaczało ze bagażnik bedzie całkowicie otwarty bo zeby go otworzyć to jeszcze trzeba wcisnąć tą plastykową rączke (także bedzie otwarty tak jak drzwi - otwarty ale bez pociągnięcia klamki sie nie otworzy troche to zagmatwane
no ale jak bede wychodził z auta , to jednym przyciskiem załącze alarm i zamkne wszystkie zamki włącznie z bagażnikiem
klape masz całkowicie niezależną od centrala (myślałem ze jest inaczej)
i przerobiona inastalka( myślałem ze otworzenie jednych drzwi powoduje to ze central otwiera wszystko, bo tylko z takim czymś sie spotkałem )
i chyba w mk2 jest troszke inaczej niz w mk3 jeśli chodzi o bagażnik, albo mi sie wydaje , ja mam zamiar zamontować w taki sposób , ze bedzie mi otwierał drzwi i bagażnik , bo w bagażniku mam normalną wkładke jak w drzwiach, ale oczywiście to nie bedzie oznaczało ze bagażnik bedzie całkowicie otwarty bo zeby go otworzyć to jeszcze trzeba wcisnąć tą plastykową rączke (także bedzie otwarty tak jak drzwi - otwarty ale bez pociągnięcia klamki sie nie otworzy troche to zagmatwane
no ale jak bede wychodził z auta , to jednym przyciskiem załącze alarm i zamkne wszystkie zamki włącznie z bagażnikiem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 374 gości