Pytanie odnośnie pierścieni.

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Pytanie odnośnie pierścieni.

Post autor: KoguT » ndz paź 11, 2015 15:35

Panowie mam takie pytanie odnośnie pierścieni w 2.0 ABA.
Mam silnik wyciągnięty z paki i rozebrany z całego osprzętu. I został mi goły słupek (blok z wnętrznościami i głowica).
Przykręcone mam tylko sprzęgło. I gdy ręką kręcę wałem to jak wiadomo silnik ma opór bo robi się ciśnienie w cylindrach, ale gdy tak obracam mocniej zamachem to słychać syczenie i opór znika. Mam wrażenie że syczenie dosyć dobrze słychać z komory korbowej a dokładniej z miejsca mocowania odmy na bloku.
Powiedzcie mi czy przy tak powolnym obrocie wału pierścienie mają prawo przepuszczać pomału powietrze czy nie powinny?



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Pytanie odnośnie pierścieni.

Post autor: pironet » ndz paź 11, 2015 18:43

to normalne,zakładam że rozrząd masz na silniku jeszcze


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Pytanie odnośnie pierścieni.

Post autor: KoguT » pn paź 12, 2015 21:05

Pasek już ściągnięty ale wałek na swoim miejscu



Awatar użytkownika
c-master
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: pn sty 11, 2010 17:30
Lokalizacja: Lublin / Jabłonna

Re: Pytanie odnośnie pierścieni.

Post autor: c-master » pn paź 12, 2015 23:41

Wszystko jest ok z silnikiem, tak ma być :)


było już ich trochę ....
Obrazek

Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Pytanie odnośnie pierścieni.

Post autor: pironet » wt paź 13, 2015 19:24

no to jeśli paska nie ma a wałek jest na miejscu to trochę dziwne bo kręcąc wałem powinien stawać w jednym miejscu opierając się o zawory


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
c-master
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: pn sty 11, 2010 17:30
Lokalizacja: Lublin / Jabłonna

Pytanie odnośnie pierścieni.

Post autor: c-master » śr paź 14, 2015 18:42

nie, nie jest dziwne bo to silnik bezkolizyjny i się nigdy zawory z tłokiem nie spotkają :bigok:


było już ich trochę ....
Obrazek

Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Pytanie odnośnie pierścieni.

Post autor: pironet » śr paź 14, 2015 19:19

a to przepraszam


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości