***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 189
- Rejestracja: sob lip 24, 2010 20:39
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dzięki za szybką odpowiedz. Co do silnika to szukałbym właśnie 1,9 TDI 90 lub 110 koni, czyli tego najprostszego. Wydaje mi się, że skoda będzie dobrym wyborem. Zwłaszcza jak uda się znaleźć taką z salonu PL i od pierwszego właściciela:)
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
najprostszy to jest tdi 1z . w mk4 jeszcze agr ,pózniej czy to 90 czy 110km nie są już takie proste .... 2-masy vnt ,kiepska elektronika silnika i pozdsespołówBobzor1891 pisze: Co do silnika to szukałbym właśnie 1,9 TDI 90 lub 110 koni, czyli tego najprostszego
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
A czym się różni elektronika w ALH od elektroniki w ALH? Jakieś przykłady co do kiepskości?VW_seller pisze:kiepska elektronika silnika i pozdsespołów
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
co ty napisałeś ? jak byś napisał czym 1z do alh .... to dużo się rózni . w 1z osprzęt oraz jego elektronika praktycznie się nie psuła czy to enp. ECU czy jakiś zaworek czy czujnik temperatury ,a wiadomo np ,że w alh,asv,ahf sterowniki po iluś tś km potrafią sobie paść ,mapy startowe się sypia i na ciepłym juz ma ciężko odpalić ,gdzie w 1z nie ma takiej opcji zawsze odpala od strzała . co tu dużo pisać . stare tdi 1z czy nawet afn do 96r były mało psujące się ,potem te nowe silniki z miskami aluminiowymi i innym osprzętem wymyślone były po to żeby się szybciej zepsuło ,tak jak pompa vp37 która działa w autach bez naprawy po 20 lat i milion km. a pompa vp44 gdzie po 200tys km i już coś pada.kw pisze:A czym się różni elektronika w ALH od elektroniki w ALH? Jakieś przykłady co do kiepskości?VW_seller pisze:kiepska elektronika silnika i pozdsespołów
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- Ma gadane
- Posty: 189
- Rejestracja: sob lip 24, 2010 20:39
- Kontakt:
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Tak czy inaczej 1,9 TDI Vp będzie chyba i tak mniej awaryjny niż PD? Zresztą chcąc mieć nowsze auto trzeba pójść i tak na jakiś kompromis i wybrać mniejsze zło, a niestety im nowszy samochód, tym więcej awaryjnego osprzętu.
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Jak taki TDI pokroju ALH/ASV jest niby awaryjny to co dopiero te wszystkie cuda na CR. Gdyby kazdy tak na to patrzyl to wszyscy bysmy jezdzili blisko 25 letnimi autami. Bez przesady jak kupi sie trupa to czy to ALH czy 1z czy inny silnik to i tak bedzie tak samo jak kiedys wszyscy sie bali PD bo pompki itd. A teraz okazuje sie ze to calkiem dobre silniki (no moze ceny pompek moglyby byc troche nizsze) a ble sa 2.0TDI.
ALH -> 205 -> soft
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
CR są lepsze jak PD . też to nie jest jakieś nie psujące się i nie tanie ale jednak lepsze .
ale 1z łatwiej ogranąć w razie czego i dużo tańsze częsci zamienne chociażby rozrząd cały 120zl gdzie w mk4 tdi vp jakies 400zl bez pompy wodydaniel23584 pisze: Bez przesady jak kupi sie trupa to czy to ALH czy 1z czy inny silnik to i tak bedzie
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- Ma gadane
- Posty: 189
- Rejestracja: sob lip 24, 2010 20:39
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Przeglądając ogłoszenia trafiłem na to auto: http://olx.pl/oferta/skoda-octavia-1-9t ... 5d6082771a" onclick="window.open(this.href);return false;
W ogłoszeniu jest napisane, że auto ma filtr cząstek stałych. Jak rozumiem jest to DPF...czy wszystkie Octavie miały ten filtr?
W ogłoszeniu jest napisane, że auto ma filtr cząstek stałych. Jak rozumiem jest to DPF...czy wszystkie Octavie miały ten filtr?
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
W tym przypadku nie chodzi o DPF, to nie te lata. Nie wiem co sprzedający ma na myśli.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Typ chyba nie wie co to jest filtr cząstek stałych. W żadnej Octavii i gen nie spotkasz dpf. Mało tego plus tego auta jest taki, że możesz trafić rok 2006 z silnikiem na pompie.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Fabrycznie OK, ale jak jakiś Niemiec miał starego TDI a jeździł do centrum dużego miasta to często dokładał suchego DPF/ dodatkowy katalizator. Widziałem takie ustrojstwo w audi a4 z 1996r. z AFN na pokładzie i jakiejś Alahambrze 131psWichuTM pisze:Typ chyba nie wie co to jest filtr cząstek stałych. W żadnej Octavii i gen nie spotkasz dpf. Mało tego plus tego auta jest taki, że możesz trafić rok 2006 z silnikiem na pompie.
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
-
- Ma gadane
- Posty: 189
- Rejestracja: sob lip 24, 2010 20:39
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Nie chce zakładać nowego tematu więc piszę tutaj. Znalazłem coś takiego i w środę jadę oglądać prawdopodobnie. http://otomoto.pl/oferta/skoda-octavia- ... ybgtP.html" onclick="window.open(this.href);return false; Coś Wam się rzuca w oczy, czy wygląda ok? Z góry dzięki za jakieś sugestie...aha, z tego co wiem, to auto jeździ na oleju syntetycznym ciągle.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Bobzor1891, auto ładne, ale moim zdaniem, cena za wysoka, mimo nawet, że to wersja L&K. Za takie pieniądze schodzą zwykłe Octavie TDI z roczników 2005-2006.
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Ładne nie widać jakiś niepokojących rzeczy na zdjęciach, ale świeżo cofnięty przebieg Dodatkowo przemyśl sobie zakup czarnego auta - potrafi być brudne pół godziny po wyjeździe z myjni.Bobzor1891 pisze:Nie chce zakładać nowego tematu więc piszę tutaj. Znalazłem coś takiego i w środę jadę oglądać prawdopodobnie. http://otomoto.pl/oferta/skoda-octavia- ... ybgtP.html" onclick="window.open(this.href);return false; Coś Wam się rzuca w oczy, czy wygląda ok? Z góry dzięki za jakieś sugestie...aha, z tego co wiem, to auto jeździ na oleju syntetycznym ciągle.
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości