VW GOLF V / 2,0TDI, 2009, 24900, BIAŁYSTOK

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

ODPOWIEDZ
Lotso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt wrz 29, 2015 15:37

VW GOLF V / 2,0TDI, 2009, 24900, BIAŁYSTOK

Post autor: Lotso » wt wrz 29, 2015 16:00

Witam wszystkich. Otóż niedawno z swoim mieście znalazłem taką golfinę:
http://moto.gratka.pl/tresc/volkswagen- ... 7f10c1db,1" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłem już na oględzinach i tak:
-Auto jest od 4 lat w Polsce
-Podobno 170 kucy, choć jak szukałem w internecie po raportach vin to 140 (103 kw)
-wygląd ogólny: laleczka, bardzo dobrze wyposażony, nie ma się czego przyczepić
Moje wątpliwości: przebieg, cena (czy nie za mało), silnik (wg vinu auto wyprodukowane w 2008, ale modelowo 2009, a kolejna sprawa, czy to będzie jeszcze PD czy już CR)
I tu pytanie do was, co sądzicie o tej sztuce? Czy może ktoś z was posiada wersje z tym silnikiem?

Pozdrawiam!



fanta501
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sie 31, 2006 20:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

VW GOLF V / 2,0TDI, 2009, 24900, BIAŁYSTOK

Post autor: fanta501 » wt wrz 29, 2015 16:52

Czy na ostatnim zdjęciu nie widać różnicy w odcieniu przód + drzwi a reszta ? (chyba że zdjęcie srebrnego tak wychodzi).



Pastusiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1048
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56
Auto: VW
Silnik: 1,8T

VW GOLF V / 2,0TDI, 2009, 24900, BIAŁYSTOK

Post autor: Pastusiak » wt wrz 29, 2015 17:31

Ja powiem tak..
po pierwsze Golf V w wersji hatchback był produkowany do 2008 i koniec kropka, także to jest co najwyżej 2008, po 7 latach użytkowania diesla auto przejechało 90 tys km??? Tyle to benzyniaki mają o ile ktoś normalnie jeździ..bo z tego wynika że auto jeździło 12-13 tys km rocznie czyli ok tysiąca miesięcznie..wg mnie kręcony przebieg na 100% min. 200 tys..
silnik tragedia 2,0 tdi w mk5 w audi A3 8p to padlina, poczytaj opinie użytkowników, wtedy nie było 2,0 CR...także odradzam, lepiej poszukać w miarę zadbane 1,9 tdi i wykonać chiptuning.
Problem jest taki że w mk5 jedyne dobre silniki to może te słabe wolnossące 1,4 albo 1,6 potem 1,9 tdi i ewentualnie dla koneserów R32 3,2 V6 reszta czyli TSI + 2 litrowe diesle to nieporozumienie.

A tak w ogóle nie wiem czy sprzedawca wie co sprzedaje w tytule golf vi a w opisie golf V :grin:

Ja bym był ostrożny i dobrze obejrzał auto o ile wchodzisz w to że być może nie ominą Cię poważne awarie jednostki.



Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

VW GOLF V / 2,0TDI, 2009, 24900, BIAŁYSTOK

Post autor: WichuTM » wt wrz 29, 2015 18:03

Ponadto komisant to chyba jakiś choleryk, bo krzyczy w każdym zdaniu, albo chciał żeby każdy w internetach usłyszał o jego okazji. Wygląda bez zastrzeżeń, bo albo był malowany albo porządnie spolerowany. Widać, że jest na polskich tablicach, sprawdź najpierw przebieg w CEPIKu oraz ilu miał właścicieli. Warto też zweryfikować ten przebieg w ASO. Silnik prześwietl na tyle, na ile się da. Sprawdź pompki VAGiem, co do głowicy nigdy nie ma pewności, ale można ew. zrobić analizę spalin. Zwróć uwagę w jakim stanie jest dwumas, czy turbina nie jest zmęczona, nie ma jakiś wycieków czy silnik ciagnie jak trzeba. Co do mocy, zweryfikujesz to w bardzo łatwy sposób. Sprawdź chociażby na wlepie kod silnika albo zobacz jaką moc ma wpisana w dowodzie rejestracyjnym. Ogólnie nie wierz w żadne słowo handlarza dopóki Ci tego nie udowodni i najlepiej napisze na papierze, np przebieg na fakturze.



Awatar użytkownika
krzychu195
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 19, 2006 13:51
Lokalizacja: WGS
Kontakt:

VW GOLF V / 2,0TDI, 2009, 24900, BIAŁYSTOK

Post autor: krzychu195 » wt wrz 29, 2015 18:51

Pastusiak pisze:silnik tragedia 2,0 tdi w mk5 w audi A3 8p to padlina
Co miało wyjść to już wyszło, ja bym się nie bał tego silnika. Ludzie mają jeżdżą i jakoś częściej do mechanika nie jeżdżą.



Awatar użytkownika
marmi m
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 743
Rejestracja: pn sie 08, 2011 23:08
Lokalizacja: K-ce

Re: VW GOLF V / 2,0TDI, 2009, 24900, BIAŁYSTOK

Post autor: marmi m » śr wrz 30, 2015 17:02

Pastusiak pisze:Ja powiem tak..
po pierwsze Golf V w wersji hatchback był produkowany do 2008 i koniec kropka, także to jest co najwyżej 2008,
Data produkcji auta to czerwiec 2008, więc jest to rok modelowy 2009.
Pastusiak pisze:silnik tragedia 2,0 tdi w mk5 w audi A3 8p to padlina, poczytaj opinie użytkowników, wtedy nie było 2,0 CR...także odradzam, lepiej poszukać w miarę zadbane 1,9 tdi i wykonać chiptuning.
Przesada i to spora po pierwsze to 2.0 to nie to samo co w pastuchu i nie ma takiej tragedii, poza tym jednostki z końca produkcji nie są takie złe...



Generalnie autko wygląda ładnie, silnik to jednostka 140KM bo wersja 170 była w gt sport i miała widoczny wydech w zderzaku ( końcówki), a co do przebiegu to się nie wypowiadam bo zapewne jest dostosowany do wymagań większości klientów w polsce...

Jak dobrze patrzę to jest to dodatkowo egzemplarz bez dpf-a


CC 1,7CDTI --> VW GOLF V 1,9TDI -->GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości