1.6 SR APF Przerywa

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

1.6 SR APF Przerywa

Post autor: jjaworskyy » ndz wrz 20, 2015 08:06

Witam. Prześledziłem już wiele wątków na forum, powymieniałem już chyba wszystko co się da a szarpanie w przedziale 1500- 2000 tysiące obrotów nadal jest ( zauważyłem że bardziej po rozgrzaniu silnika) Przy okazji remontu silnika ( pierścienie, panewki, głowica, rozrząd) wymieniłem następujące rzeczy: przewody WN+ świecie (Beru, NGK), EGR ( pierburg), czujnik temp ( ASO VW), termostat ( chyba Behr, tak otwiera się), czyszczenie+ adaptacja przepustnicy, czyszczenie przepływki, Sonda Lambda. Zastanawia mnie dość wysokie spalanie 11 litrów a nie mam ciężkiej nogi... Powoli kończy mi się cierpliwość do tego silnika, nie wspominając już o pieniądzach... Może ktoś, coś podrzuci jakiś pomysł. Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

1.6 SR APF Przerywa

Post autor: pironet » ndz wrz 20, 2015 12:58

przepustnica uszkodzona albo pedał gazu


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

1.6 SR APF Przerywa

Post autor: jjaworskyy » pn wrz 21, 2015 18:00

Pytanie czy ma to coś wspólnego po tym jak się silnik nagrzeje :)



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

1.6 SR APF Przerywa

Post autor: pironet » pn wrz 21, 2015 18:28

patrząc na to co wymieniłeś nic tak na już nie przychodzi mi do głowy,no może jeszcze czujnik wału .w jaki sposób objawia sie to szarpanie?jest to mocno odczuwalne?może jakieś błedy,logi?


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

1.6 SR APF Przerywa

Post autor: jjaworskyy » pn wrz 21, 2015 19:16

Błędów brak :) kończy mi się cierpliwość do auta i dlatego chyba będę szukał nowego nabywcy. W momencie jak silnik dostanie temp poszarpywanie zaczyna się przy rozpędzaniu auta tak do 2 tys obrotów. Można też zauważyć po tym rozgrzaniu troszkę nierówną prace silnika...



Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

1.6 SR APF Przerywa

Post autor: R90 » pn wrz 21, 2015 21:23

A sprawdzałeś układ paliwowy? Czy wtryskiwacze nie leją? Czy pompa trzyma ciśnienie?


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

1.6 SR APF Przerywa

Post autor: jjaworskyy » pt wrz 25, 2015 21:11

Dzisiaj wracając z pracy auto się odmuliło... pytanie na jak długo, trzyma obroty, nie poszrapuje, równo pracuje silnik. Tak więc chyba jednak jak kolega wyżej pisał będzie winna przepustnica, chyba że pomogło czyszczenie świec...



Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

1.6 SR APF Przerywa

Post autor: jjaworskyy » sob wrz 26, 2015 17:55

Przepraszam za post pod postem ale dzisiaj zauważyłem że po wyciśnięciu przycisku ECO na climie ( załączenie jej) obroty wskakują troszkę nad czwartą kreskę i objawy ustępują... Jakieś sugestie?



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

1.6 SR APF Przerywa

Post autor: pironet » sob wrz 26, 2015 19:22

jeśli włączysz klimę auto trochę podniesie obroty i jest miej mocy w jezdzie bo klima obciąża a jak wyłączysz odwrotnie.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

1.6 SR APF Przerywa

Post autor: jjaworskyy » ndz wrz 27, 2015 08:55

Dlatego dziwi mnie fakt że jak jeżdżę na bardziej obciążonym silniku autko lepiej śmiga...



Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

1.6 SR APF Przerywa

Post autor: jjaworskyy » pt lis 27, 2015 15:40

Chyba winowajca znaleziony... Pomimo tego że kable były kupione nowe Beru, to i tak pewnego wieczoru popsikałem wodą i okazało się że kable mają przebicie. Szkoda że zaginął mi gdzies paragon, bo kable szybko padły. Dzisiaj po wymianie na nowe NGK trzyma obroty, nie szarpie itp :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości