Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Dzisiaj próbowałem z kolega wsadzić stabilizator z s3 do swojej Bory, ale na odwrót go wsadziliśmy i seryjne krótkie łączniki były za długie. Stary stabilizator aby łatwiej wyszedł potraktowalismy gumowka, myślałem, że któryś z poprzednich właścicieli pomalował stabilizator w kolor nadwozia(przypominał jazz blue, czyli jak kolor mojej Borci), ale okazało się, że stary stabilizator był h&r taki jak tutaj http://m.ebay.ie/itm/VW-golf-mk4-bora-A ... 1720538826" onclick="window.open(this.href);return false;. Trochę szkoda go. Czy na tamtym stabilizatorze H&R mógłbym uniknąć tarcia o poł oś? I czy takie stabilizatory były montowane oryginalnie? Jest na nim napis 10/2000 , a moje auto jest z 2000 roku.
- eGabeleXxX
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: czw lut 07, 2013 15:40
- Lokalizacja: Szczerców
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
U Was też tak łączniki strzelają na nierównościach? Ja mam auto "obniżone" o 4 cm, w tym momencie testuje trzeci komplet łączników i wszystkie strzelają jak szalone. Pierwsze Delphi kupiłem na sztuke, ale jak Lemfordery zaczęły mi strzelać po 300 km to myslałem że mnie cholera weźmie. Obecnie wrzuciłem plastikowe FEBI i zaczęły strzelać po 50km. Jakiś złoty środek? Wkurzające jest to strzelanie
Rust is lighter than carbon fiber
Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Unikalny w jakims sensie, daje jakąś odczuwalną różnicę w prowadzeniu itd? Warty więcej od zwykłego i chodliwy towar?KoJ@K pisze:Jak ma duze te barany to uniknalby.
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Jestes pewny, ze to laczniki?
BercikDw, roznicy w prowadzeniu za bardzo bym sie nie spodziewal, poprostu ma "wyzsze" te barany.
BercikDw, roznicy w prowadzeniu za bardzo bym sie nie spodziewal, poprostu ma "wyzsze" te barany.
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Mam pytanie odnośnie stabi od S3.... Czy na tym stabi musza być te tuleje plastikowe i na nie dopiero gumy, czy jak z jednej strony sie ułamala to można je wywalic i dać gumy 19mm tak jak stabi... czy te tuleje sa niezbedne zeby stabi sie nie przesuwal w lewe badz prawo?
- Rash
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 16:30
- Lokalizacja: Radzionków
- Auto: VW Golf V GTI EDITION 30
- Silnik: BYD
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Pytanie dotyczące gum na stabi do 4 motion - zmierzylem go - 20mm jakie gumy kupic na tą średnice ? szukałem lemforderow i sa tylko 21 i 23 albo nie znalazłem własciwych... Pomożecie ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=589545 <----- Mój MK4 GTI V5
Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Pytanko. Dziś obniżyłem dosyć golfa MK4 i oczywiście pojawiło się tarcie stabi o półoś ze str pasażera...
1 : Istnieją jakieś dłuższe łączniki stabilizatora do oryginalnego stabilizatora ??? Nie zależy mi na jakieś super mega glebie, dlatego pytam...
2 : Aby nie było tarcia stabi o półoś montuje się stabilizator od S3 , TT i z czegoś jeszcze ?
3 : Jeśli kupie już stabi od s3/tt to montuje do nich łączniki od mk4 czy odpowiednio od s3/tt ?
1 : Istnieją jakieś dłuższe łączniki stabilizatora do oryginalnego stabilizatora ??? Nie zależy mi na jakieś super mega glebie, dlatego pytam...
2 : Aby nie było tarcia stabi o półoś montuje się stabilizator od S3 , TT i z czegoś jeszcze ?
3 : Jeśli kupie już stabi od s3/tt to montuje do nich łączniki od mk4 czy odpowiednio od s3/tt ?
- Rash
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 16:30
- Lokalizacja: Radzionków
- Auto: VW Golf V GTI EDITION 30
- Silnik: BYD
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
SexiMiki, S3, TT, Golf 4Motion - dłuższe łączniki są tzn regulowane ale podobno nie zdają egzaminu...
Łączniki zależy jaki masz gwint, jeśli masz z mocowaniem na łącznik to kupujesz długie od w/w tzw s3, tt, 4 motion a jeśli nie masz takiego gwintu kupujesz krótkie ale metalowe, poodginasz troszkę, skręcasz i cieszysz się jazdą bez obcierki
Łączniki zależy jaki masz gwint, jeśli masz z mocowaniem na łącznik to kupujesz długie od w/w tzw s3, tt, 4 motion a jeśli nie masz takiego gwintu kupujesz krótkie ale metalowe, poodginasz troszkę, skręcasz i cieszysz się jazdą bez obcierki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=589545 <----- Mój MK4 GTI V5
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Nie widzę problemu by nawet samemu seryjny łącznik uciąć i dospawac coś do przedłużenia.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Rash dzieki za odpowiedź, mam gwint tatechnix, nie ma tam takiego mocowania. Czyli zostaje mi nic innego jak kupić stabi od S3,TT, Golfa 4 Motion, do tego ori łączniki od mk4 i cieszyć się jazdą bez obcierki ?
- Rash
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 16:30
- Lokalizacja: Radzionków
- Auto: VW Golf V GTI EDITION 30
- Silnik: BYD
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Tak, troche czaiłem temat bo sam bede taki zestaw zakładakł stabi s3 łączniki krótkie pod zwykły stabi ale metalowe musza byc zeby je podgiąć i cieszysz się jazda bez obcierki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=589545 <----- Mój MK4 GTI V5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości