A czy mogę prosić skrótem co robić po kolei żeby nic nie namocić?
@edit
Jeszcze z innej beczki. Czy warto zainwestować w liqui moly ale bezpośrednio, a nie do paliwa?
MK4 AXR trzesie/telepie podczas jazdy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK4 AXR trzesie/telepie podczas jazdy
jasne
1) odkręcasz pokrywe zaworów nie pamiętam ile śrubek ale łatwo je znajdziesz
1a) odepnij 2 zaczepy od osłony rozrządu ale nie wyciągaj jej tylko odsuń bo potem bedziesz walczył z ta osłoną zeby ja wsadzić jak robisz to pierwszy raz.
Uwaga jedna jest ukryta - jest pod EGR'em musisz wziąć klucz oczkowy 10 i powoli ja odkręcać bo lipny dostęp ale spokojnie sobie poradzisz .
2) jak juz masz ja w rekach czyścisz uszczelkę jeśli była dodatkowo uszczelniana sylikonem to musisz go wyczyścić z uszczelki i odtłuścić.
głowica tak samo dookoła czyścisz ja z sylikonu i oleju. - odtłuszczasz
3) zabierasz sie za pompki rozpinasz wtyczki do pompowtrysków sa 4 wiec za wiele roboty nie ma
4) wczyscisz styki - sposób dowolny
5) doginasz we wtyczkach piny małym śrubokręcikiem lub czym wolisz
następnie psiknij do wtyku jakiegoś kontaktu do lepszego przewodnictwa jak nie masz to wd-40
6) składamy do kupy
zakłądamy wtyczki sprawdzamy czy dobrze leżą.
najlepiej kup sylikon wysokotemperaturowy czarny jak chcesz podam Ci konkretnie jaki ja używam,
jak kupisz obcinasz tak aby była mała dziurka i sylikonujesz po głowicy - robisz wąska /mała linę dookoła
oczywiscie głowica odtłuszczona.
jak to zrobisz umyta uszczelkę z pokrywa zakładasz na głowice dociskasz lekko ręką i przyłapujesz
najlepiej krzyżowo śruby mocujące pokrywę zaworów i z umiarem bo mozesz przesadzić i pęknie Ci pokrywa .
Rób to ręcznie nie jakims elektronarzędziem ;D
i to tyle robisz logi i pokazujesz co sie zmieniło ;D
Najchętniej zamienił bym jeszcze miejscami te pompowtryski u Ciebie ale to juz inna para kaloszy musisz miec klucz dynamometryczny i duża suwmiarkę
No i to chyba na tyle do dzieła nie ma co popsuć wiec nie obawiaj sie
1) odkręcasz pokrywe zaworów nie pamiętam ile śrubek ale łatwo je znajdziesz
1a) odepnij 2 zaczepy od osłony rozrządu ale nie wyciągaj jej tylko odsuń bo potem bedziesz walczył z ta osłoną zeby ja wsadzić jak robisz to pierwszy raz.
Uwaga jedna jest ukryta - jest pod EGR'em musisz wziąć klucz oczkowy 10 i powoli ja odkręcać bo lipny dostęp ale spokojnie sobie poradzisz .
2) jak juz masz ja w rekach czyścisz uszczelkę jeśli była dodatkowo uszczelniana sylikonem to musisz go wyczyścić z uszczelki i odtłuścić.
głowica tak samo dookoła czyścisz ja z sylikonu i oleju. - odtłuszczasz
3) zabierasz sie za pompki rozpinasz wtyczki do pompowtrysków sa 4 wiec za wiele roboty nie ma
4) wczyscisz styki - sposób dowolny
5) doginasz we wtyczkach piny małym śrubokręcikiem lub czym wolisz
następnie psiknij do wtyku jakiegoś kontaktu do lepszego przewodnictwa jak nie masz to wd-40
6) składamy do kupy
zakłądamy wtyczki sprawdzamy czy dobrze leżą.
najlepiej kup sylikon wysokotemperaturowy czarny jak chcesz podam Ci konkretnie jaki ja używam,
jak kupisz obcinasz tak aby była mała dziurka i sylikonujesz po głowicy - robisz wąska /mała linę dookoła
oczywiscie głowica odtłuszczona.
jak to zrobisz umyta uszczelkę z pokrywa zakładasz na głowice dociskasz lekko ręką i przyłapujesz
najlepiej krzyżowo śruby mocujące pokrywę zaworów i z umiarem bo mozesz przesadzić i pęknie Ci pokrywa .
Rób to ręcznie nie jakims elektronarzędziem ;D
i to tyle robisz logi i pokazujesz co sie zmieniło ;D
Najchętniej zamienił bym jeszcze miejscami te pompowtryski u Ciebie ale to juz inna para kaloszy musisz miec klucz dynamometryczny i duża suwmiarkę
No i to chyba na tyle do dzieła nie ma co popsuć wiec nie obawiaj sie
Live to Ride .... Ride to Live !
MK4 AXR trzesie/telepie podczas jazdy
Kurcze tydzień temu przy robieniu rozrządu prosiłem o wyczyszczenie odmy, bo nie chciało mi się z tym bawić. Jednak widzę, że to mnie nie ominie problem sam nie ustąpi, a trzeba zacząć od najtańszych metod domowej roboty. Jutro jeszcze raz sobie dokładnie posprawdzam te bimpy i wtedy w sobotę zacznę robotę i dam wieści
MK4 AXR trzesie/telepie podczas jazdy
Nie ma co sprawdzać logów nikt nie przekłamał ;D
odma raczej nie ma nic do Twojego problemu
odma raczej nie ma nic do Twojego problemu
Live to Ride .... Ride to Live !
MK4 AXR trzesie/telepie podczas jazdy
skąd ta pewność? Pytam bo ja ostatnio przy takim silniku (AXR) miałem telepanie - przyczyną był oberwany dwumas i zaklinowany (do demontażu trzeba było użyć szlifierki) a objaw był taki że poniżej 2tys obr/min aż czuć było drganialasyk pisze:Nie jest to 2mas
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
MK4 AXR trzesie/telepie podczas jazdy
Ja Octavię robiłem w tamtym tygodniu i w pewnym zakresie obrotów,buda wpadała w takie wibracje,że zęby chciały opuścić jamę ustną.
Po zmianie 2masy,spokój.
Po zmianie 2masy,spokój.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości