[mk2] NIE PALI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

[mk2] NIE PALI

Post autor: SkinnerPL » czw wrz 28, 2006 21:16

przekrecam kluczyk w stacyjce zapalaja sie kontrolki na desce czekam az zagrzeje swiece przekrecam kluczyk i... cisza.. gasna wszystkie kontrolki oprocz "ladowania akumulatora" zaplon nawet nie zaskakuje, przekaznik od kierunkowskazow nie pyka... co to moze byc?

wczesniej zmienilem bezpiecznik od wycieraczek (w sumie to od spryskiwaczy czy czegos)
do niektorych bezpiecznikow mam przylutowane kabelki... o co z tym chodzi?
aha mam autoalarm z centralnym zamkiem... czy to moze miec jakies powiazania?
Ostatnio zmieniony czw wrz 28, 2006 21:40 przez SkinnerPL, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » czw wrz 28, 2006 21:18

SkinnerPL, może po prostu akumulator padł?


Frakcja Proud Member

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » czw wrz 28, 2006 21:23

nie mozliwe... 4 godziny temu palil normalnie. swiatla i inne sprawy swieca, a teraz nawet rozrusnikiem nie zakreci...

a co jesli zrobilo sie zwarcie? co moglo sie zwalic?



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » czw wrz 28, 2006 21:29

SkinnerPL pisze:co moglo sie zwalic?
Rozrusznik. Jeżeli wszystko przygasa a rozrusznik nie kręci to tylko 2 możliwości: coś z rozrusznikiem albo aku.


Frakcja Proud Member

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » czw wrz 28, 2006 21:31

od zwarcia na akumulatorze mogl sie rozrusznik spierdzielic?



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » czw wrz 28, 2006 21:33

Raczej nie. Prędzej od zwarcia na akumulatorze tenże aku się częściowo rozładował albo cela/cele się zwaliły. Naprawde jak piszesz o tym zwarciu stawiam na aku.


Frakcja Proud Member

radoalpin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn lis 21, 2005 13:22
Lokalizacja: Grudziadz Koszalin
Kontakt:

Post autor: radoalpin » czw wrz 28, 2006 21:37

wstaw inne aku i sam zobaczysz!!!



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw wrz 28, 2006 21:38

SkinnerPL pisze:nie mozliwe...
bardzo mozliwe -- są trzy główne powody takiego stanu
1 wyładowany akumulator (zwarcie na celi i momentalnie aku jest pusty)
2 uszkodzony elektromagnes bendixa - musisz mieć drugą osobe która w momecie przekrecenia kluczuka na rozruch uderzy w elektronagnes np: kluczem do kół, nie musi byc to duze udezenie
3 zsśniedziałe klemy - zbyt duzy opór na klemach powoduje przygasanie kontrolek i nie obracanie sie rozrusznika


:-k ...

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw wrz 28, 2006 21:48

A jeżeli chodzi o kabelki w bezpiecznikach - u mnie jest to samo - ktoś w ten sposób podłaczył u mnie blokadę zapłonu, u Ciebie być może ktoś w ten sposób podłączył alarm



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » czw wrz 28, 2006 22:00

wydaje mi sie ze to padniety akumulator... swiatla mijania i dlugie slabo swieca, wycieraczka nie daje rady chodzic, nawiew jak chodzi a wlacze mijania to wylacza mi sie nawiew... wszystko wskazuje ze wyczerpany aku, dzieki bardzo za pomoc, moge odetchnac z ulga, jak bym go na popych odpalil to podladowal by mi aku? bo nie mam skad prostownika zalatwic :]



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » czw wrz 28, 2006 22:03

SkinnerPL, więc miałem racje. Nie odpalaj turbodiesla na pych Boże broń.


Frakcja Proud Member

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » czw wrz 28, 2006 22:21

Dobrze :]
A jak odpale auto od innego auta to bedzie ok? Akumulator podladowalby sie w taki sposob przez alternator odpowiednio czy nie bardzo?



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » czw wrz 28, 2006 22:25

Jak odpalisz od innego auta to poprostu zrob sobie jakas rundke, jezeli masz sprawny aku i alternator to ci sie naladuje...
Pozdro


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » czw wrz 28, 2006 22:27

SkinnerPL, tak jak napisał garczus i będzie ok.


Frakcja Proud Member

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 364 gości