VR5T a moze VR6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
VR5T a moze VR6
Ja mam propozycję, niech kolega jakubek0007, napisze szczegółowo jak widzi u siebie vr5t, co chce zrobić/użyć. Wszystkich poprawia więc wie co robi, dajcie mu wolną rękę. Ma dwa wyjścia uczyć się na cudzych albo na swoich błędach.
Ile wytrzyma seryjny silnik vr5 10v? Tyle co vr6 12v -1/6
Ile wytrzyma seryjny silnik vr5 10v? Tyle co vr6 12v -1/6
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28
Re: VR5T a moze VR6
Nie uwazam zebym kazdego poprawial...luckash pisze:Ja mam propozycję, niech kolega jakubek0007, napisze szczegółowo jak widzi u siebie vr5t, co chce zrobić/użyć. Wszystkich poprawia więc wie co robi, dajcie mu wolną rękę. Ma dwa wyjścia uczyć się na cudzych albo na swoich błędach.
Ile wytrzyma seryjny silnik vr5 10v? Tyle co vr6 12v -1/6
Ja mam swoj pomysl na dolozenie turbo do VR5.
Moze to bys sposob mniej lub bardziej oryginalny.
A jednym moze to sie podobac innym nie koniecznie...
VR5T a moze VR6
Nie będziesz pierwszy uturbiając VR5. Nie ma nic w tym złego, jeśli zaczniesz słuchać co się do Ciebie mówi, na forum jest też człowiek który chciał żeby jego PN chodziła jak boxer w subaru twierdził że się da bo to kwestia wydechu ale jednak...
Możesz sobie dodmuchać silnik nie odprężając go, używając gt28, bov i fmic
Możesz sobie dodmuchać silnik nie odprężając go, używając gt28, bov i fmic
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28
Re: VR5T a moze VR6
Bo kazdy ma swoja wizje budowy...Macienty pisze:Nie będziesz pierwszy uturbiając VR5. Nie ma nic w tym złego, jeśli zaczniesz słuchać co się do Ciebie mówi, na forum jest też człowiek który chciał żeby jego PN chodziła jak boxer w subaru twierdził że się da bo to kwestia wydechu ale jednak...
Możesz sobie dodmuchać silnik nie odprężając go, używając gt28, bov i fmic
I jednym to sie udaje...
Innym nie koniecznie...
No to slucham co powinienem zrobic...
Bo ciekawi mnie jakie macie pomysly...
Ale silnik bedzie BEZ odprezania w pierwszej fazie budowy...
VR5T a moze VR6
A tak w ogóle masz już coś poza silnikiem? Czy to kolejny temat "chcę zrobić po swojemu" a koniec końców to nawet nie powstanie. Jak masz wizję to nie wiem po co ten temat, po co się pytasz. Przerabiałeś już n/a na turbo? Czy tylko czytałeś?
Jak zrobisz to się pochwal i opisz ile wydałeś.
Jak zrobisz to się pochwal i opisz ile wydałeś.
VR5T a moze VR6
Nic z tego nie będzie imo po raz kolejny.
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
VR5T a moze VR6
większość osób, które uturbiają samochody, robią to po to, żeby nimi jeździć, a nie obserwować kiedy i co pierwsze j#bnie.jakubek0007 pisze:Ale mnie ciekawi.
Ile wytrzyma fabryczny silnik, kolektor ssacy...
grubojakubek0007 pisze:Pochwale sie ze wlasnie z bratem konczymy swap z ACK na ABZ w A4 B5 AVANT
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28
Re: VR5T a moze VR6
No pewnie ze mam plan na zbudowanie VR5t ...luckash pisze:A tak w ogóle masz już coś poza silnikiem? Czy to kolejny temat "chcę zrobić po swojemu" a koniec końców to nawet nie powstanie. Jak masz wizję to nie wiem po co ten temat, po co się pytasz. Przerabiałeś już n/a na turbo? Czy tylko czytałeś?
Jak zrobisz to się pochwal i opisz ile wydałeś.
Silnik i auto z tym silnikiem ...
Temat jest do rozmowy, wymiany zdań a nie z góry skazywanie na porażkę ...
Nie przerabiałem. Ale oglądałem dużo na YouTube ...
No pewnie ze się pochwale tak jak wszyscy inni co się chwalą ...
dzięki za wiarę...Macienty pisze:Nic z tego nie będzie imo po raz kolejny.
klintonMK2 pisze:większość osób, które uturbiają samochody, robią to po to, żeby nimi jeździć, a nie obserwować kiedy i co pierwsze j#bnie.jakubek0007 pisze:Ale mnie ciekawi.
Ile wytrzyma fabryczny silnik, kolektor ssacy...
grubojakubek0007 pisze:Pochwale się ze właśnie z bratem kończymy swap z ACK na ABZ w A4 B5 AVANT
Pytałem z ciekawości... Ile może wytrzymać...
A auto ma służyć do jazdy na co dzień.
Nie dość ze grubo to i dość ciasno pod maska ...
Ale pięknie wygląda. Jak seria ...
Zostało tylko złożyć jeszcze co nie co.
No i jechać na strojenie
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
VR5T a moze VR6
jakubek0007 pisze:Nie dość ze grubo to i dość ciasno pod maska ...
Ale pięknie wygląda. Jak seria ...
Zostało tylko złożyć jeszcze co nie co.
No i jechać na strojenie
to była ironia z mojej strony swap już tak popularny w PL jak VR6 w golfie 2
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28
VR5T a moze VR6
Swap jest popularny...
To fakt...
Ale auto jest teraz nie tuzinkowe ...
Szkoda chowac to GT 35
To fakt...
Ale auto jest teraz nie tuzinkowe ...
Szkoda chowac to GT 35
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości