vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
No to masz typowego VRa na aparacie, podpasują na przykład kompy z końcówkami 258A i 258C. D to dziwna końcówka, nie spotkałem się z taką, dawca nie był z automatem, czy coś?
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Orientujesz się są w nich montowane immo??
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
na aparacie nigdy nie było immo.
kkkacper, a widzisz, coś mi właśnie tak śmierdziało
a może auto nie chce pracować, bo brakuje mostka w wiązce odpowiedzialnego za wbite "P" na wybieraku biegów?
kkkacper, a widzisz, coś mi właśnie tak śmierdziało
a może auto nie chce pracować, bo brakuje mostka w wiązce odpowiedzialnego za wbite "P" na wybieraku biegów?
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Gdzie szukać tej końcówki od położenia P w automacie? Zwarcie przewodów wystarczy? Czy jak zamontuję sterownik o nr z końcówką 258A zamiast 258D auto odpali? Czy potrzebna jest jakaś przeróbka?
Już mnie krew zalewa bo ze SWAPem walczę już od marca...
Już mnie krew zalewa bo ze SWAPem walczę już od marca...
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
vr6 w mk2 ????
jak pamietem to zworka wystarczyła.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
sprawdź czy w wiązce silnikowej w okolicach skrzynki bezpieczników nie masz jakiejś 2 pinowej wtyczki z przejściem do pinów 11 (niebiesko-żółty) i 18 (żółto-czerwony) w sterowniku silnika, lub ewentualnie po prostu sprawdź czy gdzieś one prowadzą.
vr6 w mk2 ????
Mam takie pytanko odnośnie wytrzymałości ramy w mk2. Jak wygląda użytkowanie takiego dużego silnika w budzie, w której fabrycznie go nie było? Wzmacniacie jakoś konstrukcje auta? czy rozpórki i wsio? i jeszcze pytanie duża jest różnica w wadze tego silnika od np 1.8 z g60?
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3235
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: vr6 w mk2 ????
Musisz wspawać szyny kolejowe bo się złamie w pół.conradek pisze:Mam takie pytanko odnośnie wytrzymałości ramy w mk2. Jak wygląda użytkowanie takiego dużego silnika w budzie, w której fabrycznie go nie było? Wzmacniacie jakoś konstrukcje auta? czy rozpórki i wsio? i jeszcze pytanie duża jest różnica w wadze tego silnika od np 1.8 z g60?
vr6 w mk2 ????
Dzięki za radę. Ale w którym miejscu? Możesz zrobić zdjęcie jak to masz u siebie rozwiązane?
vr6 w mk2 ????
dobra, przestancie wszczynac gownoburze nie ma potrzeby, ja u siebie nie mialem zadnych rozporek, potem klatka w srodku, ale skrecana i bez zadnych specjalnych spawanych lap.. buda w mk II przyjmuje na klate dzielnie wszystko co sie da.. vr mysle, ze moze byc z 80-100kg ciezszy..
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
Zauważ, że w mk2 silnik siedzi na kołysce z mk3, na której fabrycznie siedział VR6 oraz na belce przedniej z passata, na której też wisiał VR6. Bez przesady, ten silnik jest trochę cięższy ale to nie oznacza, że waży 500kg i ma 500 koni żeby buda miała tego nie wytrzymywać.
vr6 w mk2 ????
Ok ok, to wiem, że sanki golfa i belka z paska, bo przeczytałem cały temat zastanawiałem się tylko czy na coś jeszcze trzeba zwrócić uwagę dzięki za porady
vr6 w mk2 ????
klintonMK2, u boby siedzi ponad 1000km w seryjnej budzie bez klatek, rozporek itp i daje rade, wiec moc nie ma tu wiekszego znaczenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości