Pozbycie się przepływki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Pozbycie się przepływki
nie widze problemu by wymienic przeplywke. Kiedys aplikowali do vagow MAFy od merca A klasy z racji iz kosztowala 1/3 tego co do vaga. Robert raczej moze ci wyskalowac tak maf ze nie powinno byc problemu z tym. Ja nadal mam maf seryjny a juz dmuchane mam spor wiecej a i nie wiem czy za tydzien dwa nie bedzie jeszcze wiecej walone. MAF umnie zostaje i nawet nie daje wiekszego od ASZ czy cos w tym stylu. Pytanie po co jak to mi nie tamuje mocy. Gdybym nie mial ruszonej mapy mafa to nie wiem jakie by bylo wskazanie umnie ale pewnie gdzies ze 1700 mg/suw czysto teoretycznei bo napiecie juz by bylo osiagniete dawno maksymalne na czujniku. Jak tam sobie chesz ale gadalem z Fiodorem i mowil nie kastruj, potem gadalem z RObertem i mowi nie kastruj. Cos w tym jest. No chyba ze auto ma dzialac zerojedynkowo bo autem jedziesz na tory na wyscigi itp, robisz dziure w masce by wystawal dolot albo turbo nawet cale to okej ale do jazdy miejskiej i normalnego poruszania sie to lepiej zostawic. Zreszta bez maf to tez nieco gorzej masz w pryzpadku diagnozowania np nieszczlenosci dolotu co nie chyba ze zostawi ci tuner odczyt mafa ale nie bedzie to brane pod uwage przez ecm a ty nie wywalisz teog elementu z dolotu tylko bedzie nadal podpiete bo tak tez mozna.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Pozbycie się przepływki
Robert mi mówił, że nie bardzo da się dać większą przepływke z nowszych vp czy pd bo może w afnie źle to działać. Opcja jest, żebym zwiększył obudowę mojej przepłwyki czyli wycinanie klejenie przerabianie obudowy filtra... U mnie ogranicza przepływka. Pytałem o wyskalowanie i niby nie da się tego zrobić.
Zobacz, że już przy 3700 jest odcięcie przez przepływkę. Nie patrz na dół wykresu bo turbo już zmienione na inny egzemplarz. Jest sporo osób co jeździ bez przepływki na co dzień. Wystarczy, że jest dobrze w programie zrobione.
Zobacz, że już przy 3700 jest odcięcie przez przepływkę. Nie patrz na dół wykresu bo turbo już zmienione na inny egzemplarz. Jest sporo osób co jeździ bez przepływki na co dzień. Wystarczy, że jest dobrze w programie zrobione.
Jest: Toledo 1L 1.9 AFN
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
sam jeżdżę bez przepływki bo ją w mapach wyłączyłem i jak dla mnie jest lepiej niż z nią. Wcześniej miałem efekt taki, że na zimnym silniku auto znacznie lepiej przyspieszało i przepływ był większy około 550mg/s dla wolnych obrotów zaś na rozgrzanym silniku znów przepływ spadał do 450mg/s i jeśli zrobiłem żeby zbierał się dobrze na ciepłym silniku to dymił na zimnym i odwrotnie. Przy czym ja mam turbo WG inne niż seria oraz dolot inny niż w tdi i w tym widzę problem z poprawnym działaniem przepływomierza.Wałek.Gd pisze: Jest sporo osób co jeździ bez przepływki na co dzień. Wystarczy, że jest dobrze w programie zrobione.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
Teraz to już Ciężko mi będzie wyłączyć ją w programie aktualnie. Bo z tego co mi wiadomo to cały czas są maxymalne wartości powietrza jeśli dam diode. Czyli też w mapie wtryski będą lały więcej paliwa tak ?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
KLICHO, jak dasz diodę to przepływka nie będzie ograniczać dawki. Zostaną jeszcze 2 limitery:
- życzenie kierowcy
- ogranicznik momentu
I po nich będzie jeszcze w niektórych miejscach cięta lub lana na max dawka.
- życzenie kierowcy
- ogranicznik momentu
I po nich będzie jeszcze w niektórych miejscach cięta lub lana na max dawka.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
mozna to troszke porownac do wykastrowania jej w ecm. Tyle ze zaden inny parametr nie przejmuje jej roli ograniczania. Poprostu nie bedziesz taki super ekologiczny ze tak powiem z ta diodą.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Pozbycie się przepływki
I oczywiście dojdzie kilka Nm tu i ówdziewesol pisze:mozna to troszke porownac do wykastrowania jej w ecm. Tyle ze zaden inny parametr nie przejmuje jej roli ograniczania. Poprostu nie bedziesz taki super ekologiczny ze tak powiem z ta diodą.
VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: ---> Pewnie autokasacja
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
Witam mam takie pytanie czystko informacyjne dla mnie i może dla innych. Czy pozbycie się siateczki w przepławce da jakiś efekt polepszenia jej pracy ? Chodzi o przepływki Pierburga które były w 1z/AFN/AHU. Bo kiedyś czytałem na zagraniczych forach że pozbywają się jej aby przepływka miała dużo lepszy przepływ powietrza. + jest taki że wtedy ma się idealny dostęp do drucików i można je wręcz wypucować.
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
Można zdjąć siatkę, ale tą za przepływką, przed nie radzę, bo jak coś się jakimś cudem dostanie za filtr powietrza, to będzie problem.
Pozbycie się przepływki
KLICHO, najlepiej pozbyć się przepływówki i ogarnąć to w programie. A zdejmowanie siateczki przerabiałem właśnie do czyszczenia wnętrza, ale później wklejałem ją z powrotem na poxipol. BTW, w jakie moce celujesz, że ogranicza Cię siateczka na przepływówce?
VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: ---> Pewnie autokasacja
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
Zadałem tylko pytanie czystko informacyjne Bo problem tych starych przepływek to zauważyłem że siateczka jest gęstrza od strony filtra i szybko się brudzą i przepływka się dławi . A w jakie celuje ? To co wyjdzie na pompie hybrydzie 11 z HDK 248 wtryskach 216 i turbawce GT1549s z peugota 306/406. Planuje już złożyć to na wiosnę Ale już wiem jakie są + i - zabiegu usunięcia siateczki
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2015 19:01 przez KLICHO, łącznie zmieniany 1 raz.
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Pozbycie się przepływki
Po raz kolejny posty nie na temat. Proszę trzymać się tematu. Ostrzegam po raz kolejny.
Pozbycie się przepływki
Dzisiaj też poszła mi przepływka boscha. Znalazłem w garażu diode 1N4007 też może być taka wpięta czy kupić inną o innych numerach? Z paskiem chce wpiąć w pin 5, dobrze będzie? Samochód SEAT AHF.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości