Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Na pierwsze focie masz na czerwono w kółku zaznaczony zaworek w Twojej jest taki sam, a więc do dzieła.
Tomek
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Jeszcze jedno...na starych i nowych wtryskach auto po odpaleniu i np ruszeniu a później odjęciu gazu lekko jakby przerywało- obwiniałem wtryski ale na nowych to samo ,czy to możliwe ,że nastawnik jest do czyszczenia czy to raczej nie jego objaw ?
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
to nie ma znaczenia ,nawet w 1.6d z lat 80 były takie zaworkiSuchy_PL_ pisze:Ale to do jakiejś starej pompy
to może być nastawnik ale tez może być rysa lub wżer na tłoku w pompie i dlatego tak robi . ludzie myślą ,że jak poszarpuje to wtryski a przy takich korekcjach bym wtrysków nie ruszał chyba że zalezało ci na więcej mocy ,ciekawe jak bym u siebie 216 zapodał ,pewnie od dymu bym się nie opędził na ori suszarce t15 ale innego turbo nie chce . najczęściej jak coś poszarpuje albo dawka dziwnie skacze i rsw się rozjeżdża to coś z pompą ale to wyszło by chociażby w logach statycznychSuchy_PL_ pisze:Jeszcze jedno...na starych i nowych wtryskach auto po odpaleniu i np ruszeniu a później odjęciu gazu lekko jakby przerywało- obwiniałem wtryski ale na nowych to samo ,czy to możliwe ,że nastawnik jest do czyszczenia czy to raczej nie jego objaw ?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Nie ukrywam ,że mocy brakowało. Miałem problem z turbo a dokładnie z geo -co rok do czyszczenia i w dodatku padła gruszka. Teraz zakupiłem nową Garreta i muszę zlogować by zobaczyć jak wstaje po czyszczeniu i nowej gruszce ale temat wtrysków na razie aktualny a w zasadzie dym. Jak zlogować pompę i jakie wartości nastawcze w vagu powinny oscylować? może faktycznie pompa słaba....
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
te pompy sporo wytrzymują ,więcej od tych z nowszych gdzie się reguluje na fasolkach jak w golfie mk4 ,gdzie szybko powstaja luzy na kole pompy ( szybciej siada panewka od wałka pompy ) przez co tez masa ludzi narzeka na dziwne szarpania a taką zdrową pompe tez cięzko znaleźć u siebie mam tego sporo a tylko 1 ma delikatny luz ,gdzie np tez mam sporo tych starych pomp(taka jak u ciebie...chyba ) gdzie środki są zasyfione itp ale luzu na wałku zero ale to nie temat o pompach..... a sie rozpisałem . ale jak nie rozbieżesz to się nie dowiesz ,może być spreżyna pęknieta ale to też żadki przypadek ,musiałby ktos wysoko kręcić silnik żeby to pękło ale widziałem takie przypadki. co do dymienia ,to raczej musisz się udać na korekte softu bo leje paliwem a turbo nie dmucha tyle ile trzeba przez to dymi. ja u siebie myślałem ,że mam za mało paliwa a mam silnik 1z więc pompa duzo słabsza ale jak bąki mi puszcza to raczej paliwa jest dość ,mimo ,że coś tam dymi spalanie mam mega niskie i u mnie jedynie lekko poszarpuje jak sie jedzie n 5 biegu przy 120-130km/h ale sądze ,że pompa nie wyrabia ale nie robie tego bo po za tym wszystko jest ok , być może ja tez bym musiał na jakąś korekte pojechać do dobrego tunera .
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ustawiłem vagiem dawkę 4.6-4.8 nie wiem czy zostawić tak jak jest ustawione przez vag czy lepiej dygnąć nastawnik ? teraz kopci znacznie mniej i pracuje fajnie miękko na starych szprycach tak ładnie nie pracował jak kiedyś zmieniałem dawkę na 4mg ....powiedzcie w których blokach pomiarowych logować pompę ? mam jeszcze kwestię niedoładowania (gruszka nowa polepszyła wstawanie ale nie do końca) wymienię wężyki na silikony, kiedyś n75 podmieniałem na n18 i tez nic to nie dało (rozebrałem n75 i czyściłem) przed n75 na vakuometrze ok -0,93 a za zaworem n75 ok -0.50....i nie wiem czego to wina.
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Powinno być Ok 0,9 na gruszce, jak mało to n75 z dupy. Gruszka przy 0,65 mniej więcej w większości aut sztanga musi opierać się na ograniczniku. Tak bynajmniej fabrycznie podają żeby ustawić gruszkę. Nawet jeśli zasysa Ci do końca 0,5 to za mało siły daje żeby utrzymać przymkniętą geometrię jak pod obciążeniem idą spaliny i dlatego nie wstaje. Ja na nowym n75 mam prawie 1 bar.
Jest: Toledo 1L 1.9 AFN
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Zrobiłem ok 300km i dawka sama wzrosła z 4.4-4.6 na 4.0 , 2 z wtrysków korekcje: 1 -0.02 i 3 +0.05 a 2 -0.70 i 4 +0.74 czyli sporo gorzej na 2 z wtrysków w dodatku zaczęło auto "klepać" na tym 4 wtrysku strasznie głośno- na starym tak nie było -na pewno nie tak mocno i nie chodzi juz tak mięciutko jak po zmianie dawki z 3.4- 3.6 na 4.4 :/ Jeśli chodzi o turbo wymieniłem n75 na nowy i podciśnienie wzrosło do 48 cmHg Vac co o ile dobrze przeliczyłem daje ok -0.63 bar. Wtryski chyba odeśle na sprawdzenie do muszki.d
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam, pany, a macie szczelne węże z vacum do serwa?
U mnie jak był na pęknięty wąż, tez turbo słabo wstawało, aż w końcu i hamulce zginęły.
Pozdrawiam.
U mnie jak był na pęknięty wąż, tez turbo słabo wstawało, aż w końcu i hamulce zginęły.
Pozdrawiam.
Tomek
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Suchy_PL_, duzo zapłaciłeś za te wtryski ? masz jakiś wydruk z ciśnień ? jakie końcówki były założone ?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Końcówki WZM z grawerem 764 - dawałem nieco poniżej 600zł, za stare dostałem zwrot. Dziwi mnie to ,że na starych to sterujący miał wyższą korekcję 0,20-0,24 ale i tak bdb a reszta miała ok 0,05 na rozgrzanym silniku a tu 2 maja takie ładne a 2 się rozjechały....zmieniając dawke na większa nieco spadły ok 0,64 ale i tak są wyższe od pozostałych dwóch- miałbym w nosie korekcje ale to klepanie mnie wkurza a po wymianie chodził ładnie miękko . Musiałbym jeszcze zaopatrzyć się w manometr i skontrolować ciśnienie w pompie czy jest faktycznie 12-13bar bo coś mi mówi ,że będzie za niskie- nie mam jeszcze prawdziwych logów dynamicznych tylko takie robione na mojej ulicy w dodatku sam http://vaglog.pl/log_232541.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Co do pytania na temat wężyków to są nowe a podciśnienie przed n75 odpowiednie.
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
mogłeś na swoich wtryskach zrobić , ale masz gwarancje jak coś pisz do sprzedającego i reklamuj
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ale te nie patrzcie sie aż tak na korekcje bo to nie jest wyrocznia. Wystarczy ze kompresja inna w cylindrze i juz będziesz miał inne korekcje.
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Wtryski odesłane, co dziwnego z wtrysków sąsiednich pilotującemu w przelewach nie było ropy...i właśnie w nich kiepskie korekcje. Na starych takich korekcji nie miałem...nigdy.
EDIT
Wtryski wróciły ponoć 1 czy 2 nie chciały dobrze pracować a po zwiększeniu ciśnienia się odblokowały ale profilaktycznie zmieniono obsady i aktualnie jest nieco lepiej ale zobaczymy po zrobieniu 200-300km jak to będzie.
EDIT 2 właśnie sprawdziłem korekcje i dwa wtryski środkowe blieskie 0 lub 0,14 , 1 wtrysk ok 0,30 a ten 4 spadła korekcja na 0,50....jakie RSW powinien mieć AFN ? u mnie jest 0,680V....
Kąt lekko skacze z 53 na 58 (pewnie brudny nastawnik0 jak i korekcje, kompresja zmierzona....na silniku niedogrzanym ,który postał ok 1,5h i miał temp na liczniku max 2 kreski ...(niby większość ludzi na forach podaje ,że ma mieć olej ok 30C) 1 gar od chłodnicy 31,5 BAR , 2 -33 BAR , 3-32BAR , 4-32BAR więc to nie kompresja.....sprawdzę temp paliwa czy czasem czujnik w nastawniku nie fisiuje, druga sprawa to ciśnienie oleju- AutoData podaje 2bary przy 2000rpm a ja przy takim rpm mam ok 4,6bara może jest za duże ciśnienie oleju i podpiera zawory ???
EDIT 3 cisnienie w pompie mierzone pod nastawnikiem z boku od strony bloku ok 7,8 bar na jałowym i (niestety manometr wyskalowany do 10bar) przy 4 tyś manomentr poza skalę 10bar według podziałki było by coś delikatnie ponad 11 bar.
EDIT
Wtryski wróciły ponoć 1 czy 2 nie chciały dobrze pracować a po zwiększeniu ciśnienia się odblokowały ale profilaktycznie zmieniono obsady i aktualnie jest nieco lepiej ale zobaczymy po zrobieniu 200-300km jak to będzie.
EDIT 2 właśnie sprawdziłem korekcje i dwa wtryski środkowe blieskie 0 lub 0,14 , 1 wtrysk ok 0,30 a ten 4 spadła korekcja na 0,50....jakie RSW powinien mieć AFN ? u mnie jest 0,680V....
Kąt lekko skacze z 53 na 58 (pewnie brudny nastawnik0 jak i korekcje, kompresja zmierzona....na silniku niedogrzanym ,który postał ok 1,5h i miał temp na liczniku max 2 kreski ...(niby większość ludzi na forach podaje ,że ma mieć olej ok 30C) 1 gar od chłodnicy 31,5 BAR , 2 -33 BAR , 3-32BAR , 4-32BAR więc to nie kompresja.....sprawdzę temp paliwa czy czasem czujnik w nastawniku nie fisiuje, druga sprawa to ciśnienie oleju- AutoData podaje 2bary przy 2000rpm a ja przy takim rpm mam ok 4,6bara może jest za duże ciśnienie oleju i podpiera zawory ???
EDIT 3 cisnienie w pompie mierzone pod nastawnikiem z boku od strony bloku ok 7,8 bar na jałowym i (niestety manometr wyskalowany do 10bar) przy 4 tyś manomentr poza skalę 10bar według podziałki było by coś delikatnie ponad 11 bar.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości