wymiana serwa z powodu awarii esp
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana serwa z powodu awarii esp
witam,
mam pytanie dotyczące awarii układu esp w moim aucie.
Błąd odczytany z Vaga:
00812 035
przel. wylacz.cewki magn.cisn. hamow - f84
usterka wystepujaca sporadycznie
Po przestudiowaniu postów na forum wiem, że padł czujnik w serwie i niestety trzeba wymienić całe serwo.
Stąd moja prośba o pomoc, zamierzam kupić używane serwo dostosowane do aut z ESP, jednak mam pytanie czy muszą być numery serwa takie same jak w moim aucie czy wystarczy że znajdę serwo z auta w którym było ESP.
Przyznam się ze nie wiem jakie numery ma moje serwa może ktoś pomoże np. po numerze VIN podać mi numer serwa, starałem się odczytać numer ale niestety jak serwo jest zamontowane to nie da rady a auto potrzebne mi jest do pracy i zależałoby mi na szybkiej naprawie.
PS.
jeszcze jedno pytanie czy ktoś już się bawił w wymianę serwa czy można wymienić serwo bez konieczności odpowietrzania hamulców, bo mój sąsiad powiedzmy zamiłowany w majsterkowaniu powiedział, że można wymienić samą tą "okrągłą bańkę" bez konieczności odpowietrzania hamulców.
z góry dzięki za pomoc
i przepraszam za nie fachowe wyrażenia
pozdr
mam pytanie dotyczące awarii układu esp w moim aucie.
Błąd odczytany z Vaga:
00812 035
przel. wylacz.cewki magn.cisn. hamow - f84
usterka wystepujaca sporadycznie
Po przestudiowaniu postów na forum wiem, że padł czujnik w serwie i niestety trzeba wymienić całe serwo.
Stąd moja prośba o pomoc, zamierzam kupić używane serwo dostosowane do aut z ESP, jednak mam pytanie czy muszą być numery serwa takie same jak w moim aucie czy wystarczy że znajdę serwo z auta w którym było ESP.
Przyznam się ze nie wiem jakie numery ma moje serwa może ktoś pomoże np. po numerze VIN podać mi numer serwa, starałem się odczytać numer ale niestety jak serwo jest zamontowane to nie da rady a auto potrzebne mi jest do pracy i zależałoby mi na szybkiej naprawie.
PS.
jeszcze jedno pytanie czy ktoś już się bawił w wymianę serwa czy można wymienić serwo bez konieczności odpowietrzania hamulców, bo mój sąsiad powiedzmy zamiłowany w majsterkowaniu powiedział, że można wymienić samą tą "okrągłą bańkę" bez konieczności odpowietrzania hamulców.
z góry dzięki za pomoc
i przepraszam za nie fachowe wyrażenia
pozdr
wymiana serwa z powodu awarii esp
może inaczej - jak i masz numer a jaki chcesz wsadzić?
jeśli nie możesz odczytać numeru to przynajmniej numer nadwozia
jeśli nie możesz odczytać numeru to przynajmniej numer nadwozia
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
wymiana serwa z powodu awarii esp
nie mogę odczytać numeru serwa, podaje nr VIN WVWZZZ1JZYW631929
może po tym numerze uda się odczytać jaki numer serwa powinienem szukać...
może po tym numerze uda się odczytać jaki numer serwa powinienem szukać...
wymiana serwa z powodu awarii esp
w zależności czy 10'' to 1J1614106H a jak 7/8'' to 1J2614106D
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
wymiana serwa z powodu awarii esp
dzięki za pomoc, ale jak rozpoznać czy mam tak jak piszesz 10" czy 7/8"??
jest jakiś sposób aby to rozróżnić
jest jakiś sposób aby to rozróżnić
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
wymiana serwa z powodu awarii esp
drugi numer jest do mańkuta...więc ten pierwszy numer, tylko moim zdaniem będzie to 1J1 614 206 - numer podany przez grg474 wszedł później, w roku modelowym 2001, a Ty masz 2000
wymiana serwa z powodu awarii esp
Qto, dlatego pytałem jaki ma - ja gdybym nie wiedział jaki mam - podjechałbym do vw i pokazaniu dowodu rejestracyjnego bym już wiedział (można jednak spotkać życzliwych )
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
wymiana serwa z powodu awarii esp
Panowie jakaś instrukcja wymiany serwa w Golfie IV istnieje na forum?
wymiana serwa z powodu awarii esp
Pod maską
Odpinasz podciśnienie od serwa i wtyczki
W środku
Śruba trzymająca pedał + jego wyjecie + 4 śruby od serwa
i do góry
Odpinasz podciśnienie od serwa i wtyczki
W środku
Śruba trzymająca pedał + jego wyjecie + 4 śruby od serwa
i do góry
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
wymiana serwa z powodu awarii esp
Witam, po wielodniowych poszukiwaniach na necie postanowiłem się podłączyć pod temat. Otóż po mocniejszym wciśnięciu pedału hamulca zapala mi się lampka od ESP. Wystarczy wyłączyć silnik i uruchomić ponownie aby lampka zgasła ale tylko do następnego mocniejszego wciśnięcia hamulca (np. przed skrzyżowaniem) Komputer pokazał błąd o nazwie (numeru nie zapisałem sobie) "niskie ciśnienie w układzie hamulcowym" lub "niskie podciśnienie w układzie hamulcowym" (od czytania dziesiątek postów dostaję już mętlika w głowie) A oto co dotychczas zrobiłem:
1) sprawdziłem podciśnienie vacum pompy podłączając miernik bezpośrednio do pompy. Pokazuje -1 bar i się utrzymuje nawet po wyłączeniu silnika.
2) sprawdziłem podciśnienie podłączając miernik do cienkiego wyjścia przy zaworku zwrotnym na wężu do serwa. Pokazuje -0.75 do -0.8 bar ale po wyłączeniu silnika od razu spada do -0.6 bar i po około 2 sekundach spada do 0 bar w czasie około 5 sekund (tyle czasu trwa spadek z 0.6 do 0.0 bar)
3) wymieniłem ten krótki odcinek gumowego węża między zaworkiem zwrotnym a pompą - nic to nie dało.
4) próbowałem odpiąć cały przewód od Serwa ale mi się nie udało, aczkolwiek po mocnym nagięciu tego przewodu usłyszałem syk (co może oznaczać że układ od Serwa aż do zaworka zwrotnego jest szczelny)
No i nie wiem co dalej powinienem robić. Hamulce działają bardzo dobrze choć mam wrażenie że kiedyś musiałem się obchodzić z pedałem hamulca bardziej delikatnie. Tego czy ESP się faktycznie wyłącza nie mam odwagi sprawdzić ale ABS działa. Na Youtube widziałem filmik jak ktoś sobie robił sprawdzenie Vacum pompy (na passacie B5) i tam po wyłączeniu silnika podciśnienie się utrzymywało a u mnie nie chce.
Po wyłączeniu silnika Serwo trzyma podciśnienie na około 3 naciśnięcia hamulca nawet przez całą noc. Aczkolwiek podczas wciskania pedału hamulca słychać syk (ale może to tak ma być) Wszystko wskazuje na nieszczelność samego zaworka zwrotnego ale oglądam go starannie i nie jest pęknięty ani nie nosi śladów żeby coś mogło go uszkodzić. Dodatkowo jak dmucham powietrze do węża odpiętego od vacum pompy to czuć że jest szczelnie. Panowie - poradźcie coś.
1) sprawdziłem podciśnienie vacum pompy podłączając miernik bezpośrednio do pompy. Pokazuje -1 bar i się utrzymuje nawet po wyłączeniu silnika.
2) sprawdziłem podciśnienie podłączając miernik do cienkiego wyjścia przy zaworku zwrotnym na wężu do serwa. Pokazuje -0.75 do -0.8 bar ale po wyłączeniu silnika od razu spada do -0.6 bar i po około 2 sekundach spada do 0 bar w czasie około 5 sekund (tyle czasu trwa spadek z 0.6 do 0.0 bar)
3) wymieniłem ten krótki odcinek gumowego węża między zaworkiem zwrotnym a pompą - nic to nie dało.
4) próbowałem odpiąć cały przewód od Serwa ale mi się nie udało, aczkolwiek po mocnym nagięciu tego przewodu usłyszałem syk (co może oznaczać że układ od Serwa aż do zaworka zwrotnego jest szczelny)
No i nie wiem co dalej powinienem robić. Hamulce działają bardzo dobrze choć mam wrażenie że kiedyś musiałem się obchodzić z pedałem hamulca bardziej delikatnie. Tego czy ESP się faktycznie wyłącza nie mam odwagi sprawdzić ale ABS działa. Na Youtube widziałem filmik jak ktoś sobie robił sprawdzenie Vacum pompy (na passacie B5) i tam po wyłączeniu silnika podciśnienie się utrzymywało a u mnie nie chce.
Po wyłączeniu silnika Serwo trzyma podciśnienie na około 3 naciśnięcia hamulca nawet przez całą noc. Aczkolwiek podczas wciskania pedału hamulca słychać syk (ale może to tak ma być) Wszystko wskazuje na nieszczelność samego zaworka zwrotnego ale oglądam go starannie i nie jest pęknięty ani nie nosi śladów żeby coś mogło go uszkodzić. Dodatkowo jak dmucham powietrze do węża odpiętego od vacum pompy to czuć że jest szczelnie. Panowie - poradźcie coś.
66 KW ALH 1/2 MFA
wymiana serwa z powodu awarii esp
Pierwsza i główna spraw jaki jest błąd ??
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
wymiana serwa z powodu awarii esp
Błąd ponownie odczytać będę mógł dopiero w poniedziałek. A czy bez znajomości błędu można wykryć dlaczego znika mi podciśnienie z węża do Serwa po wyłączeniu silnika?
66 KW ALH 1/2 MFA
wymiana serwa z powodu awarii esp
Nieszczelność
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości