2.0 TDI proszę o opinie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- pawello900
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: czw sty 05, 2012 00:54
- Lokalizacja: Kielce
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: czw kwie 11, 2013 07:30
Re: 2.0 TDI proszę o opinie
witaj ,mam golfa 5 gt z 2008 ,polecam ci ten silnik,przynajjmniej u mnie tylko wymiana oleju i ON ,mile Cie zaskoczy spalanie,koniecznie tez z climatronikiem to fajna rzecz,poczytaj tez na forum jak jezdzic dieslem i sie dostosuj to pojezdzisz i bedziesz mial frajde z jazdy pozdrawiampsc1990 pisze:Witam! Chciał bym się dowiedzieć czy to prawda że w 2.0 pękają głowice, lecą dwumasy, wtryski lecą i pompy oleju się zacierają ?? Czy prawdą jest to że auta wyprodukowane od 2007 roku nie posiadają już tych wad ?
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2015 16:21 przez szarik1404, łącznie zmieniany 1 raz.
2.0 TDI proszę o opinie
szarik1404 GT nie jest oznaczeniem silnika. Kod silnika masz na wlepce w bagażniku lub w książce serwisowej.szarik1404 pisze:mam golfa 5 z gt z 2008
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: czw kwie 11, 2013 07:30
Re: 2.0 TDI proszę o opinie
wiem,napisalem tylko ze mam gt,czyli sportowe zawieszenieKamel pisze:szarik1404 GT nie jest oznaczeniem silnika. Kod silnika masz na wlepce w bagażniku lub w książce serwisowej.szarik1404 pisze:mam golfa 5 z gt z 2008
2.0 TDI proszę o opinie
Jeżdżę 2.0TDI Silnik BMM i złego słowa o tym silniku powiedzieć nie mogę. Zero awarii na chwilę obecną.
Mój kolega ma MKV z BKD poza regeneracją turbo brak awari, także nie wszystkie są awaryjne.
Mój kolega ma MKV z BKD poza regeneracją turbo brak awari, także nie wszystkie są awaryjne.
2.0 TDI proszę o opinie
Pozwolę sobie odświeżyć nieco temat.
Mam szansę kupić Jettę 2005/2006 2.0 TDi PD od pierwszego właściciela. Przebieg właśnie dobija do 200 tys. Poza dwumasą w samochodzie nigdy nie było poważniejszych napraw, bo nic się z tym silnikiem nie działo. Samochód nie katowany na zimnym silniku, tankowane dobrej jakości paliwo, serwisowany na bieżąco. No i tu się pojawia moje pytanie, czy jeśli auto przejechało już 200 tys. km bez problemów z głowicą, pompowtryskiwaczami, pompą oleju, to czy można założyć iż jest wolne od tych wad, czy może po przekroczeniu tych 200 tys. te wszystkie bolączki mogą dać się we znaki?
Mam szansę kupić Jettę 2005/2006 2.0 TDi PD od pierwszego właściciela. Przebieg właśnie dobija do 200 tys. Poza dwumasą w samochodzie nigdy nie było poważniejszych napraw, bo nic się z tym silnikiem nie działo. Samochód nie katowany na zimnym silniku, tankowane dobrej jakości paliwo, serwisowany na bieżąco. No i tu się pojawia moje pytanie, czy jeśli auto przejechało już 200 tys. km bez problemów z głowicą, pompowtryskiwaczami, pompą oleju, to czy można założyć iż jest wolne od tych wad, czy może po przekroczeniu tych 200 tys. te wszystkie bolączki mogą dać się we znaki?
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
2.0 TDI proszę o opinie
nie chce być złym prorokiem, ale własnie w tym zdaniu może być najwiecej prawdy.Slawek_Ga pisze:te wszystkie bolączki mogą dać się we znaki?
Ale z 2 strony, skoro znasz historię auta ( nie jest to od jakiegoś cwaniaka, co zdjął 200000 z szafy), to może być autko warte uwagi.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
2.0 TDI proszę o opinie
panowie mam pytanie czy poprawiono juz te silniki w późniejszych latach?? chodzi mi o silnik Vw montowany w Outlanderze II po 2010r. Czy Vw poprawił cokolwiek aby zadowolić konsumenta???
2.0 TDI proszę o opinie
Witam,
czy silniki 2.0 TDI common rail CBDC, CLCA (110km) czy CBAB, CFFB, CJAA (140km) to Waszym zdaniem "bezpieczny" wybór?
W sieci pełno informacji na temat poważnych awarii BXE/BLS, pod wpływem tego zrezygnowałem z zakupu Golfa V 1.9 BLS Bluemotion.
Jeśli chodzi o CR, to tylko tutaj natknąłem się na podobną historię w tym Passacie 2008, ale wygląda to na pojedynczy przypadek.
czy silniki 2.0 TDI common rail CBDC, CLCA (110km) czy CBAB, CFFB, CJAA (140km) to Waszym zdaniem "bezpieczny" wybór?
W sieci pełno informacji na temat poważnych awarii BXE/BLS, pod wpływem tego zrezygnowałem z zakupu Golfa V 1.9 BLS Bluemotion.
Jeśli chodzi o CR, to tylko tutaj natknąłem się na podobną historię w tym Passacie 2008, ale wygląda to na pojedynczy przypadek.
Re: 2.0 TDI proszę o opinie
Jeśli z pewnego źródła z udokumentowanym niewielkim przebiegiem to warto. Jeśli nie to możesz się rozczarować, jeżeli wcześniej jeździłeś na silniku ze "starej szkoły inżynierskiej" z lat 90-tych
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
2.0 TDI proszę o opinie
Teraz jeżdżę mk4 1.9 110km AHF, regenerowałem turbo, oprócz tego bez problemów.
2.0 TDI proszę o opinie
Czyli dość prosta, sprawdzona i pancerna konstrukcja z końca lat 90tych, jeszcze na rozdzielaczowej pompie. Bardzo trwały i tani w utrzymaniu w porównaniu do współczesnych silników z wrodzonymi "błędami technologicznymi".1.9 110km AHF
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
2.0 TDI proszę o opinie
No tak, ale świeżej “budy” też się chce. Trzeba kiedyś wymienić na nowszą pomimo długowieczności samego silnika, dlatego szukam golfa z konkretnym silnikiem TDI, który ma tych błędów potencjalnie jak najmniej i nie są tak spektakularne jak dziura z korbą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości