VR5T a moze VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

jakubek0007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28

Re: VR5T a moze VR6

Post autor: jakubek0007 » czw wrz 10, 2015 06:58

Macienty pisze:Według mnie, lepiej nie zabieraj się za to bo nie masz pojęcia o czym piszesz.
Jeśli szkoda Ci wydać na silnik 1,5-2,5k to o jakim Ty uturbianiu mówisz ?
Nie jest mi szkoda wydać taka kasę.
Tylko to jest bez sensu...
Człowiek narobi się. A auto dalej pozostanie seryjne...
Bo z takim silnikiem auto można kupić w pierwszym lepszym komisie.

Wole te pieniądze przeznaczyć na "Projekt Turbo"



speed88 pisze:Coś mi się wydaję, że koszt uturbienia vr5 będzie podobny jak w vr6 czyli jakieś 30 tysi :shock: więc wiesz na co się porywasz?
Co do kosztów...
A z kad masz takie wyliczenia...
Ze 'jakieś 30 tysi' ma to wynieść...?

Takie drobne wyliczenia do tych 30tysi :grin: ...
Intercooler 550x140x65mm od FMIC.EU to wydatek 299zl z wysyłką 318zl
Nowa Turbina gt28 wastegate to wydatek 1400zl z wysyłką 1423zl
BLOW OFF BOV 40mm Greddy RZ style + regulacja wydatek 179zl



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

VR5T a moze VR6

Post autor: kkkacper » czw wrz 10, 2015 10:55

jakubek0007, zyjesz w innym swiecie niz ludzie ktorze probuja Ci tu cos wytlumaczyc.. moze kwota 30 tys. jest teoche wystrzelona, ale podala ja firma ktora musi na tym zarobic a po drugie nie wiadomo na jakim setupie chciala zbudowac silnik, bo Ty jak widac liczysz wszystko na chinczykach a poza tym pomijasz milion aspektow.. takzs rob po swojemu i zobaczysz co z tego wyjdzie, tylko, zebys potem nie mowil, ze nie ostrzegalismy ;]


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

jakubek0007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28

Re: VR5T a moze VR6

Post autor: jakubek0007 » czw wrz 10, 2015 12:37

kkkacper pisze:jakubek0007, zyjesz w innym swiecie niz ludzie ktorze probuja Ci tu cos wytlumaczyc.. moze kwota 30 tys. jest teoche wystrzelona, ale podala ja firma ktora musi na tym zarobic a po drugie nie wiadomo na jakim setupie chciala zbudowac silnik, bo Ty jak widac liczysz wszystko na chinczykach a poza tym pomijasz milion aspektow.. takzs rob po swojemu i zobaczysz co z tego wyjdzie, tylko, zebys potem nie mowil, ze nie ostrzegalismy ;]


Dlaczego uważasz ze żyję w "innym świecie"...?
Ja jestem otwarty na rozmowę, ciekawe sugestie pomysły...
Pomoc w rozwiązywaniu problemów...
To prawda firma może sobie wyceniać taka usługę na 30tys a może i więcej.
I tak jak napisałeś zależy na jakim setupie silnik plus firmy zarobek.

Nawiasem mówiąc wszystkie chińczyki nie są złe :grin: ...



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

VR5T a moze VR6

Post autor: kkkacper » czw wrz 10, 2015 15:47

jakubek0007, wnioskuje tak po tym co czytam.. jestes otwarty ale nie sluchasz tego co Ci sie radzi, zebys sie nie wpier***** w podwojne koszta ;) jasna sprawa, nie powiedzialem ze sa zle, po prostu trzeba wiedziec co chinskiego mozna smialo ladowac,a co omijac :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

jakubek0007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28

Re: VR5T a moze VR6

Post autor: jakubek0007 » czw wrz 10, 2015 21:02

kkkacper pisze:jakubek0007, wnioskuje tak po tym co czytam.. jestes otwarty ale nie sluchasz tego co Ci sie radzi, zebys sie nie wpier***** w podwojne koszta ;) jasna sprawa, nie powiedzialem ze sa zle, po prostu trzeba wiedziec co chinskiego mozna smialo ladowac,a co omijac :jezor:

Co do podwójnych kosztów jest ryzyko jest zabawa :grin: ...

Akurat ten sprzedawca u którego planuje się zaopatrywać tworząc ten projekt jest sprawdzony.
Wiec nie mam obaw.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

VR5T a moze VR6

Post autor: kkkacper » czw wrz 10, 2015 21:28

Nie chodzi mi o rzetelnosci sprzedawcy tylko jakos gratow.. chociaz w sumie pewnie w tym projekcie to nie bedzie mialo az taaaak wielkiego znaczenia wiec moze pojezdzi ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
speed88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 24, 2014 22:48
Lokalizacja: Kamień Pomorski

VR5T a moze VR6

Post autor: speed88 » czw wrz 10, 2015 22:07

Heh powodzenia w projekcie :helm:



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

VR5T a moze VR6

Post autor: Macienty » czw wrz 10, 2015 22:32

jakubek0007 pisze:Intercooler 550x140x65mm od FMIC.EU to wydatek 299zl z wysyłką 318zl
Nowa Turbina gt28 wastegate to wydatek 1400zl z wysyłką 1423zl
BLOW OFF BOV 40mm Greddy RZ style + regulacja wydatek 179zl

Zejdz na ziemię, proszę Cie....


To co napisałeś to nawet nie 1/10 kosztów uturbiania VR.

Robiłem swojego VRT i wiem co ile kosztuje, tym bardziej będzie Cie kosztować więcej bo nie masz o tym pojęcia.
Jak wysadzisz swój pierwszy silnik to odezwij się, o ile go w ogóle zbudujesz... :okej:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

jakubek0007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28

Re: VR5T a moze VR6

Post autor: jakubek0007 » pt wrz 11, 2015 01:08

Macienty pisze:
jakubek0007 pisze:Intercooler 550x140x65mm od FMIC.EU to wydatek 299zl z wysyłką 318zl
Nowa Turbina gt28 wastegate to wydatek 1400zl z wysyłką 1423zl
BLOW OFF BOV 40mm Greddy RZ style + regulacja wydatek 179zl

Zejdz na ziemię, proszę Cie....


To co napisałeś to nawet nie 1/10 kosztów uturbiania VR.

Robiłem swojego VRT i wiem co ile kosztuje, tym bardziej będzie Cie kosztować więcej bo nie masz o tym pojęcia.
Jak wysadzisz swój pierwszy silnik to odezwij się, o ile go w ogóle zbudujesz... :okej:

Witam.
Czy ja napisalem ze to jest wszystko co potrzeba do uturbienia VR5...? Nie wydaje mi sie.

Skoro kolego robiles, skladales VRT podrzuc wstepny cennik co ile kosztuje. I jakich kosztow powinienem sie spodziewac.
Wielkie dzieki za wiare w sukces...



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

VR5T a moze VR6

Post autor: kkkacper » pt wrz 11, 2015 09:52

jego cennik nic Ci nie da, bo nie jestes w stanie wycenic pracy ktora wykona sie samodzielnie, a poza tym widac roznice podejsc do tematu i podstawowe rzeczy, ktore ja czy Macienty uwazamy za podstawowe Ty omijasz chcac wysadzic silnik.. wiec po co Ci taka wycena? ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

VR5T a moze VR6

Post autor: Macienty » pt wrz 11, 2015 21:10

kkkacper pisze:jego cennik nic Ci nie da, bo nie jestes w stanie wycenic pracy ktora wykona sie samodzielnie, a poza tym widac roznice podejsc do tematu i podstawowe rzeczy, ktore ja czy Macienty uwazamy za podstawowe Ty omijasz chcac wysadzic silnik.. wiec po co Ci taka wycena? ;)
+1 :smirk:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

jakubek0007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28

Re: VR5T a moze VR6

Post autor: jakubek0007 » pt wrz 11, 2015 22:26

kkkacper pisze:jego cennik nic Ci nie da, bo nie jestes w stanie wycenic pracy ktora wykona sie samodzielnie, a poza tym widac roznice podejsc do tematu i podstawowe rzeczy, ktore ja czy Macienty uwazamy za podstawowe Ty omijasz chcac wysadzic silnik.. wiec po co Ci taka wycena? ;)

A czy ja napisalem ze chce wyceniac jego prace...?
Nie wydaje mi sie...
Szacunek za to ze sam stworzyl projekt :pub:
A nie poszedl na latwizne i odstawil do firmy.
Kolega Macienty napisal " wiem co ile kosztuje".
Dlatego poprosilem o wycene.
Kazdy moze sobie zamontowac na co ma ochote...
Ja przymierzam sie do turbiny za 1.400zl ktos inny moze i chce wydac na nia 3-5tys.
To Panowie poinformujcie mnie jakie to"podstawowe rzeczy" omijam chcac wysadzic silnik...?



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

VR5T a moze VR6

Post autor: Dziku VR6 » pt wrz 11, 2015 23:40

jakubek0007 pisze:To Panowie poinformujcie mnie jakie to"podstawowe rzeczy" omijam chcac wysadzic silnik...?
Np: zmniejszenie stopnia sprężania.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

jakubek0007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob paź 11, 2014 22:28

Re: VR5T a moze VR6

Post autor: jakubek0007 » sob wrz 12, 2015 01:41

Dziku VR6 pisze:
jakubek0007 pisze:To Panowie poinformujcie mnie jakie to"podstawowe rzeczy" omijam chcac wysadzic silnik...?
Np: zmniejszenie stopnia sprężania.

Hehe...
O tym doskonale wiem ze tak sie robi.
Fabryczna uszczelka plus met. przekladka lub dwie fabryczne uszczelki i met. przekladka.
Ale mnie ciekawi.
Ile wytrzyma fabryczny silnik, kolektor ssacy...

Tak dla rozluznienia tematu :grin: ...
Pochwale sie ze wlasnie z bratem konczymy swap z ACK na ABZ w A4 B5 AVANT



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości