VW Golf IV 1.9 TDI AJM+ ( 158/404 ) trochę zrobiony lekka gleba -40 do tego 18"stki i silniczek lekko zmodzony Photo:



Potem było E46 330D+ ( 234/540nm ) Również trochę zrobiona Gwint + 18" i zaś Chips



Następnie było VW Passat B5FL Sedan 1.8T ( 170 ps ) Wersja US Ori Również Gwint + 18" wsadzone



Nio i teraz koniec historii czas na nowy nabytek tutaj trochę się rozpisze

---------------------------------------------- Vw Passat B5FL Kombi 1.9 TDI AVF ----------------------------------------------
Marka: VW
Model: B5 FL
Pojemność: 1,9TDI
Moc: 96kW/130KM / 310Nm
Silnik: AVF
Rok produkcji: 2003
Wyposażenie:
-klimatronic
-bixeonony + spryskiwacze
-komputer pokładowy
-podgrzewane fotele przednie, elektryczne, pół skóra
-sensor deszczu
-elektryczne szyby x4
-sensor zmierzchu
-elektryczne lusterka + podgrzewanie + fotochrom
-centralny zamek i domykanie szyb z kluczyka
-immobilaizer
-klimatyzowany schowek
-lusterka elektryczne
-skórzana kierownica, gałka zmiany biegów ręczny
-podłokietnik przód i tył
-fotele pół kubełki
-6 biegowa skrzynia
-8 poduszek powietrznych
-tempomat
-przyciemniane szyby
-fotele z regulacją lędźwi
-światła przeciwmgłowe
Plany:
- Sprężynki -40 ( gwintu raczej nie będzie )
- Jakieś fajne 18-19"
- Chip

- Pakiet US
- Turbina BRD
- Dodatkowe chłodzenie FIMC
- Przyciemnienie szyb

Zdjęcia :





Autko dostało trochę konia seria wyszła też bardzo przyjemnie jak na 2003r

Seria : Chip:
137,2 BHP 165,5 BHP
289,6 NM 353,1 NM
Więc jeśli wpadnie BRD + FIMC myśle ze koło 200ps i 400nm będzie na pewno


-----===== 7.09.2015 =====-----
Zamówienie żarników D2S z philipsa 5000k

-----===== 8.11.2015 =====-----
Zmiana alumów z 16 na 17" Ori które powinny być w tej wersji auta

