pisałem w istniejącym temacie ale zero odzewu może tu ktoś zauważy i jakos pomoze :smoke:miałem zalozona uszczelke z aaz na 3 dziury(ok 2 lata temu, auto pięknie odpalalo i dobrze jezdzilo, tylko draznil mnie brak mocy z dolu i siwe kopcenie przy pojawieniu się doladowania)
obecnie sciaglem glowice bo zapomniałem wyciagnac blokady z pompy przy ustawieniu rozrządu
zaczalem mierzyc wystawanie tlokow to najwięcej wystaje tlok ok 0,6mm wiec pasuje zalozyc usczelke na 1 otwor, a nie jak miałem wcześniej na 3, tylko problem pojawia się w doborze uszczelki bo rozni producenci maja inne grubości dla poszczególnych dziur
elring ma takie
1 otwor - 1,53mm
2 otwory - 1,57mm
3 otwory - 1,61mm
glaser m takie,
1 otwor - 1,6mm
2 otwory- 1,65mm
3 otwory- 1,7mm
najciensza z glasera jest jak najgrubsza z elringa
zastanawiam się jeszcze która zalozyc, z aaz czy ori? czy prze uszczelce z aaz nie zmiejszy się stopien sprężania co pociągnie za sobą objawy jak miałem , czyli slaby dol i lekkie kocpenie na siwo w momencie pojawienia się doładowania, jezdizlem na doładowani ok 1,5 bara i raczej zmniejszać niebede
dobór grubosci uszczelki pod glowice 1,6 td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
dobór grubosci uszczelki pod glowice 1,6 td
etap 5 dokręcania srub to nagrzanie do 80 st i dokrecenie o 90 stopni i , szosty etap to przejechanie 1000km i znow dokręcenie o 90stopni, tylko nienapisane czy dokrecac po całkowitym wystudzeniu czy na cieplym? i czy rzeczywiście da się dokrecic jeszcze 180stopni? bo już 4 etap wymagal uzycia sporej sily
uszczelka papierowa
uszczelka papierowa
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
dobór grubosci uszczelki pod glowice 1,6 td
Skoro nie ma jak w 5 etapie wyszczególnienia,że na gorącym,to penie trzeba na zimnymslawko333 pisze:szosty etap to przejechanie 1000km i znow dokręcenie o 90stopni, tylko nienapisane czy dokrecac po całkowitym wystudzeniu czy na cieplym?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości