Problem przy swapie climatronica z MK4 do MK3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Problem przy swapie climatronica z MK4 do MK3
Niestety nic nie pomogło Próbowałem podpinać pod kabel zielono-brązowy wszystkie piny z licznika i nic się nie dzieje.
Mam jeszcze jedno pytanie:
Do ECU teoretycznie powinny iść 2 przewody: zielony i niebiesko-czerwony. I teraz w którym kierunku jest przesyłany sygnał tymi przewodami, Climatronic --> ECU czy odwrotnie i za co są odpowiedzialne te sygnały
Dodam, że tych kabli jeszcze nie podpiąłem.
Mam jeszcze jedno pytanie:
Do ECU teoretycznie powinny iść 2 przewody: zielony i niebiesko-czerwony. I teraz w którym kierunku jest przesyłany sygnał tymi przewodami, Climatronic --> ECU czy odwrotnie i za co są odpowiedzialne te sygnały
Dodam, że tych kabli jeszcze nie podpiąłem.
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Problem przy swapie climatronica z MK4 do MK3
opis pinów wtyczek w skrzynce bezp mk3 full.xls
ściągnij sobie ten opis pinów w skrzynce bezpieczników z mojego chomika
http://chomikuj.pl/matisim2/Dokumenty
wg tego wszystkiego szukam.
ściągnij sobie ten opis pinów w skrzynce bezpieczników z mojego chomika
http://chomikuj.pl/matisim2/Dokumenty
wg tego wszystkiego szukam.
Problem przy swapie climatronica z MK4 do MK3
gademajster, sygnały idące do ECU są cyfrowe, więc nic z nimi nie zdziałasz.
sygnal prędkości obrotowej to pin 1 cewki zapłonowej czyli zależnie od rocznika G1/12 oraz U1/6.
sygnał obrotomierza jest masowy, nie jestem pewnien czy jest tam dla zabezpieczenia dioda prostownicza, powinna.
sygnal prędkości obrotowej to pin 1 cewki zapłonowej czyli zależnie od rocznika G1/12 oraz U1/6.
Nawet wg Twojego schematu, jak i wszystkich dostępnych jest opisane U2/12 jako wzbudzenie alternatora, czyli 12+. Strzelałeś z tą odpowiedzią czy jakiś błąd?matisim pisze:wg mojego schematu wtyk U1/11 to idzie z impulsatora. Wepnij sie w U2/12 i daj znać
sygnał obrotomierza jest masowy, nie jestem pewnien czy jest tam dla zabezpieczenia dioda prostownicza, powinna.
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Problem przy swapie climatronica z MK4 do MK3
Z tym się nie zgodze. Aktualnie podczas jazdy, gdy prędkość wynosi więcej niz 20 km/h climatronic wysyła sygnał żeby załączyć kompresor (+12V) i sygnały +12V na kable idące do sterownika ECU.Karmel pisze:sygnały idące do ECU są cyfrowe, więc nic z nimi nie zdziałasz.
Karmel, jesteś pewien że na kabel zielono-brazowy trzeba dać masę? Muszę to sprawdzić.
Problem przy swapie climatronica z MK4 do MK3
heh w żadnym wypadku nie napisałem że trzeba dać tam masę napisałem że głupotą jest dać potencjał dodatni na układ na którego wejściu przewidziany jest potencjał ujemny.
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Problem przy swapie climatronica z MK4 do MK3
Witam,
Nie rozumiem do końca co kolega Karmel chciał mi dokładnie przekazać (masa to nie potencjał ujemny?) Podłączałem masę na przewód od obrotów i nic się nie działo. Problem tymczasowo rozwiązałem podłączając sygnał obrotomierza pod przewód climaronica czytający prędkość pojazdu. Teraz chwilę po uruchomieniu pojazdu pojawia się sygnał na kompresor i wiatraki. Może ktoś mądrzejszy kiedyś znajdzie rozwiązanie to podłącze inaczej
Nie rozumiem do końca co kolega Karmel chciał mi dokładnie przekazać (masa to nie potencjał ujemny?) Podłączałem masę na przewód od obrotów i nic się nie działo. Problem tymczasowo rozwiązałem podłączając sygnał obrotomierza pod przewód climaronica czytający prędkość pojazdu. Teraz chwilę po uruchomieniu pojazdu pojawia się sygnał na kompresor i wiatraki. Może ktoś mądrzejszy kiedyś znajdzie rozwiązanie to podłącze inaczej
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Problem przy swapie climatronica z MK4 do MK3
gademajster, czy podpinałeś się w liczniku,czy poza nim?gademajster pisze:Problem tymczasowo rozwiązałem podłączając sygnał obrotomierza pod przewód climaronica czytający prędkość pojazdu. Teraz chwilę po uruchomieniu pojazdu pojawia się sygnał na kompresor i wiatraki
Możesz jakoś opisać,to co zrobiłeś?
Problem przy swapie climatronica z MK4 do MK3
Ja podłączyłem się w wiązkę zaraz przy wtyczce licznika. Też mam ten problem że powyżej 25 km/h dopiero uruchamia sprężarkę , dobrze że po podpięciu do obrotomierza na wolnych obrotach pokazuje 30km/h więc akurat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 21 gości