Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
A silnik da radę udźwignąć taki przyrost mocy? Jest to golf 2 z 87r. Przebieg jakoś 500 tys. Ale wycieków nie ma ; )
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Często jest tak że kupujecie te auta jako pierwsze, żeby dojechać do roboty, bo są tanie w eksploatacji. Rozumiem chęć na mody ale jeśli silnik ma 500 tys i chodzi bezawaryjnie i polegasz na nim na dojazdach do roboty albo do szkoły to ja bym nic nie tuningował i nie motał. Już nie jeden taki był co miał silnik w miarę zdrowy, i spalanie oleju było w normie, a zaczęły się mody i po kilku tysiącach kilometrów żłopanie oleju w ilościach litr na 100km - i to nie napędowego. 1.6 wytrzyma dużo, i nawet w tym stanie jak go zaczniesz męczyć to nie prędko wyzionie ducha, choć wypadałoby chociaż zajrzeć do panewek, z tymże węszę tu rychły eksploatacyjny koniec tego silnika. Ja bym nic nie robił tylko jeździł, a zaoszczędzoną kasę przeznaczył od razu na coś szybszego bądź jeśli mk2 to miłość życia, to bym odkładał kasę na remont od podstaw.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Zalezy od tego w jakie moce celuje sie. JEsli mowa o liznieciu by sprawnie poruszac sie to nie ma prawa zaszkodzic to silnikowi. Jesli nedka zdwajasz czy potrajasz moc to owszem moze sie tak pryztrafic ze korba wyjdzie bokiem czy cos w tym stylu. Ale zjadanie oliwy to nie od mocy kolego. Cos mylisz. Zreszta to ze ktos ma pod maska nawet i 200 koni to nie znaczy ze tych koni uzywa. mozna jedzic nadalw stylu niewiele zmienionym jak przed modami na 80 koniach.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Nie chce uzyskiwać od tego golfa 200km bo nawet tego nie oczekuje ale żeby chociaż miał te przyspieszenie o wiele lepsze, vmax nie musi koniecznie być spory.
I nie deptać go co chwile tylko czasem sobie poszaleć od świateł do świateł hehe, pierwszy samochodzik i chcę sobie go zostawić na dłużej nawet jak konieczność będzie swap ale to wolał bym ominąć właśnie
I nie deptać go co chwile tylko czasem sobie poszaleć od świateł do świateł hehe, pierwszy samochodzik i chcę sobie go zostawić na dłużej nawet jak konieczność będzie swap ale to wolał bym ominąć właśnie
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
PiterMK95, Najlepiej jakbyś jednak określił jaki jest Twój cel, bo dużo mocy to może być jednemu 100KM a drugiemu 150KM. I jak już będziesz wiedział czego naprawdę chcesz to odpowiednio można coś modyfikować, nie polecam zbyt dużego wkładu robić w ten silnik, zająłbym się podstawowymi podzespołami, może ori turbo też Ci wystarczy.
Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:58
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Raczej z tym braniem oliwy to się nie mylę, wyższe temperatury spalania dokończą żywot pierścieni które i tak już po 500tys są dobrze wygrzane;). Momentalnie zacznie się branie oleju w ilościach przekraczających rozsądne. Przy okazji na takim silniku większe doładowanie to i większe przedmuchy przez stare pierścienie, a jak większe przedmuchy to i odmą więcej do turba wpadnie. Koło się zamyka, to stary silnik. Zwiększyć doładowanie na ori turbinie do 1.0 i tak jeździć na ori pompie. A korby w tych silnikach też nie wypadają z mocy tylko właśnie dlatego że się pałuje stare graty. Gdyby każdy przed zdrowymi tuningami oddawał wał na szlifiernie na osiowanie wraz z blokiem i korbami, dawał dobre nowe panewki to wszystko by chodziło, choć też nie jest powiedziane, że się coś nie urwie bo to jest zawsze remont wału korbowego i gratów które mogą już mieć ponad 500 tys nalatane. Znowu koło się zamyka i dlatego nikt nie remontuje tylko dusi kolejny silnik ze szrotu i jest to zrozumiałe - wychodzi ekonomiczniej a i czasem wychodzimy pełni zachwytu dla wytrzymałości tych starych gratów. Z tymże, to nie są lata minionego dzisięciolecia gdzie kupowało się silniki 10 - 15 letnie. Teraz jak taki silnik zajedziesz to co założysz jak w koło o wiele młodsze TDI to same wyjechane trupy.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Dziękuje za odpowiedzi jestem wdzięczny bardzo.
No to trudno tylko swap zostaje w takim razie jak pieniądze będą i może uda się samemu to zrobić w końcu komputera tam nie ma hehe.
Ale pierw sobie zwiększe te doładowanie na turbinie.
I tu pytanie jak zwiększyć to? Da rade samemu? ?
@EDIT
A jeszcze jedno pytanko.
Jak bym zostawił seryjną pompę ale zwiększył dawkę + gov mod i turbo k14 1.4bara
coś jak tutaj właśnie: " onclick="window.open(this.href);return false;
To chyba będzie lepiej niż wymiana pompy wtrysków, może lepiej wytrzyma ten silnik wtedy?
Nie jestem obeznany w tym ale chcę się nauczyć czegoś
No to trudno tylko swap zostaje w takim razie jak pieniądze będą i może uda się samemu to zrobić w końcu komputera tam nie ma hehe.
Ale pierw sobie zwiększe te doładowanie na turbinie.
I tu pytanie jak zwiększyć to? Da rade samemu? ?
@EDIT
A jeszcze jedno pytanko.
Jak bym zostawił seryjną pompę ale zwiększył dawkę + gov mod i turbo k14 1.4bara
coś jak tutaj właśnie: " onclick="window.open(this.href);return false;
To chyba będzie lepiej niż wymiana pompy wtrysków, może lepiej wytrzyma ten silnik wtedy?
Nie jestem obeznany w tym ale chcę się nauczyć czegoś
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Napisz jaki to silnik (przynajmniej ile ma KM, a co do swapa-przejrzyj auto bardzo dokladnie i przemyśl sprawe. Żeby się nie okazało że wpakujesz super motor do rozpadającej sie budy..
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Napisz jaki to silnik (przynajmniej ile ma KM, a co do swapa-przejrzyj auto bardzo dokladnie i przemyśl sprawe. Żeby się nie okazało że wpakujesz super motor do rozpadającej sie budy..
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
ja bym nic nie swapowal. Jedynei co to zwieksz dawke paliwa troche i dolaodwanie i juz masz pare kuców wiecej. Fakt nei wiemy z jakimsilnikiem mamy do cyzniania ale napewno sporo mozesz ugrac na tym silniku bez uszczerobku na jego zdrowiu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Olewam swap narazie.
Panowie to powiedzcie mi ja zwiększyć doładowanie turbo.
I zwiększę doładowanie oraz dawkę paliwa i zobaczymy, spalanie o ile wzrośnie? teraz jest jakoś 5l/100km
Mac, właśnie nwm jaki to silnik i ile ma km hehe w dowodzie nie pisze właśnie. Myślę że koło 70km.
W dowodzie pisze ogólnie 1.6d ale turbine posiada i jest nalepka turbodiesel na silniku.
Panowie to powiedzcie mi ja zwiększyć doładowanie turbo.
I zwiększę doładowanie oraz dawkę paliwa i zobaczymy, spalanie o ile wzrośnie? teraz jest jakoś 5l/100km
Mac, właśnie nwm jaki to silnik i ile ma km hehe w dowodzie nie pisze właśnie. Myślę że koło 70km.
W dowodzie pisze ogólnie 1.6d ale turbine posiada i jest nalepka turbodiesel na silniku.
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Zajrzyj we wlepe w bagażniku, jest tam kod silnika (1V, JR, SB). Ew. Wrzuc foto silnika. Doradzimy, ale też się coś wysil, zwlaszcza ze na forum jest to już 1000 razy opisane.
Turbosprężarki - pomoc techniczna.
Jedyne co znalazłem to koło koła zapasowego nazwę na srebrnym tle "alpenisev(chyba źle napisałęm) l90e" chyba zdjęcie silnika bd musiał podać jutro
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości