M-TDI w mkII syncro

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw wrz 28, 2006 10:49

abs oryginał, siedział fabrycznie.


Nissan Patrol K160

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw wrz 28, 2006 10:51

Trochim pisze:abs oryginał, siedział fabrycznie.
heh a u mnie tak samo wygląda .... :-) czyli pasuje też do mk2 :-)



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » czw wrz 28, 2006 10:59

Szacunek dla umiejetnosci,ale nic dziwnego ze dziala skoro 1,9td sie niewiele rozni mechanicznie od 1,6td...Jeszcze raz szacuneczek.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw wrz 28, 2006 11:11

Moje gratulacje!! Mnie brakło by pewnie zapału już w przedbiegach :bajer: ;)


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » czw wrz 28, 2006 12:04

dominik7 - spójrz dokładnie na zdjecie, zwróc uwage na wtryski - kolega Trochim nie ma 1.9TD tylko ten silnik to 1.9TDI z bezpośrednim wtryskiem do komory w tłoku - tak więc to nie taka normalna rzecz... pozdro...



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » czw wrz 28, 2006 13:39

No coz...Jesli ktos ma az tak daleko posuniete zdolnosci manualne i pomysli...


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn paź 02, 2006 08:47

jest tak jak przewidziałem prawa półoś jest za długa ma jakieś 515 mm i tak na "oko" powinna byc -20 mm mniej. Jak by ktoś miał dostep do jakiegos katalogu z półośkami to był bym bardzo wdzięczny za pomoc w znalezieniu odowiedniej półośki. Zresztą przeguby 100 mm zabardzo nie pasują na oryginalne półosie na lewej nie załozyłem jednego zabezpieczenia (jeszcze nie wiem czy tak zostawie to).

Wydech sie robi od dwóch dni narazie staramy się wyprofilować rurę początkową, srednica bedzie 70mm. Jak to juz będzie to instalacje silnika paliwowo, wodno, elektryczno, powietrzną składam do kupy, jeszcze dopasować intera i będzie komplet pod maską

dzisiaj ma dojść przycisk do regulacji podgrzewania foteli, więc w dupsko też bedzie ciepło :D

[ Dodano: Pon Paź 02, 2006 8:55 am ]
ventil, widzę, że i u Ciebie w projekcie spore postepy. Możesz mi napisać czy po przykręceniu silnika i skrzyni do poduszek silnik był wypoziomowany? u mnie silnik jak był na dwóch przkręcony na dwuch poduchach (silnika tylna i przednia) to łapa skrzyni była jakieś 2 cm w górze.

zawieszenie silnika mam takie poduszki olejowe od mkII GTI, tylna łapa silnika od mkII syncro, łapa skrzyni od mkIII syncro, przednie mocowanie od paska b4.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn paź 02, 2006 11:19

nie no, szacunek :)
u mnie też idą zmiany...MKII na JETTE ( obecnie PL a bedzie mój tede )


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn paź 02, 2006 11:57

może jetta cupe? bo te fajnie wyglądaja


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn paź 02, 2006 12:55

żona mi dała wolny wybór co do auta...ale musi mieć conajmniej 4 drzwi...więc cupeta odpada :grin:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn paź 02, 2006 18:56

Trochim - ja najpierw zamontowałem skrzynie z półosiami (od MKIII nie pasuja, albo założysz od MKII albo dłuższe wahacze od MKIII) i podwiesiłem to (jak stoisz przed autem) po lewej na łańcuchu za mc phersona, po prawej na oryginalnej łapie (160pln :grrr: ) od MKIII a z przodu na łapie od 1.6 benzyny i poduszce zwykłej, nie olejowej (na razie). teraz wmontowałem silnik i i z tyłu silnika jest poduszka taka jak u Ciebie a łapa na razie podcieta od 1.6 benzyny (czekam w ASO na taka od g60 syncro, 200pln :grrr: :grrr: :grrr: ). Silnik stoi prosto i nawet po odkręceniu śruby od poduszki skrzyni nie podnosi sie. Może masz tą przednia łape trochę skrzywioną?



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn paź 02, 2006 20:01

cholera chyba bedę musiał właśnie tak zrobić z tymi wachaczami. teraz moje pytanie wachacze potrzebne od jakiego kolwiek mkIII (poza vr6 bo tam są inne)? do tego drążki kierownicze z mkIII? zakładam, że końcówki drażków i swożnie wachacza podejdą od mkII czyli to co mam.

zapewne wyjdzie to taniej niz kupienie w aso lub dorobienie półośki.

w takim razie będę dla mnie jeszcze potrzebne półośki od mkIII syncro :(

mam lewą od jakiegoś passata i może by podeszła bo prawa półoś jest taka sama jak w zwykłym golfie i z dostaniem jej nie powinno być problemu.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn paź 02, 2006 20:59

U mnie półosie ze skrzynia sa od III i po założeniu na wahaczah od II nie dało sie przepchnąc auta bo zaraz by rozwaliło przeguby wew. - jeśli skrzynia Ci sie podnosi to może dlatego że półoś dotyka przegubu wew. Rozumiem że masz skrzynie od III syncro ale masz ja bez oryginalnych półosiek? ja załozyłem wahacze od normalnej III + drążki kierownicze dłuższe, reszta pozostaje ta sama a kat pochylenia nareguluje tak jak w MKI. Nie jestem pewien ale mój znajomy ma chyba półosie od MKII syncro (miał kiedys takiego ale ktos mu porządnie wjechał w tyłek) - spróbuje go jutro podpytać.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn paź 02, 2006 21:55

wachacze w mk II czy to syncro czy nie, czy rallye czy 1.6 TD są takie same. tutaj jest ważna półoś w rallye lub g60 syncro siedziała skrzynia w obudowie 02C (02A to to samo) taka sama jak w mkIII syncro, w zwykłym mkII syncro siedziała skrzynia w obudowie 020. Róznią sie one nieco budową i stąd potrzebne półośki od jakiegoś mkII syncro ze skrzynią typu 02C.

narazie mam załozona tylko jedną półoś, skrzynia była wyżej nawed jak nie było zadnych półosiek.


Nissan Patrol K160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości