Problem z Turbo AFN zacina
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z Turbo AFN zacina
Witam, tak jak w temacie problem mam z turbinką.. Przepływka wymieniona, filtr czysty, egr czysty, dolot do turbo czysty. Podciśnenia podłączone wszystkie są całe, jest wszystko szczelne.. Turbina dopiero łapie po 3 tysiącach a czasem łapie wcześniej ale to np na dwójce i potem 3ka juz od 3tyś. Pocisnąlem mu troche na prostej od 1 do 5 i potem zaczeła zacinać , raz łapać raz nie. Silnik jest po chipie na około 150koni. I jeszcze jedno, gdy zamieniłem na n75 podłączenia, na dolny dałem turbo, na górny do zaworu, turbina ładowała 100% i samochód się odpychał..
A3 8l 1.8t+
275hp 367nM
275hp 367nM
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Problem z Turbo AFN zacina
Nic, turbo nie było nawet wykręcane. Jedynie co to psiknięte było na oczyszczenie ale nic więcej
A3 8l 1.8t+
275hp 367nM
275hp 367nM
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Problem z Turbo AFN zacina
To masz problem z podciśnieniem, albo się mechanizm kierownic zwiesił i tyle w temacie, wszystko da się sprawdzić wystarczy poruszać sztangą.
Problem z Turbo AFN zacina
Nowy objaw, wyczyściłem n75 i n18, ładuje już ładnie od 2tyś aleeee... Przerywa, ładuje nagle przestaje, potem zaraz znowu ładuje i tak sobie ładuje nie ładuje..
A3 8l 1.8t+
275hp 367nM
275hp 367nM
Problem z Turbo AFN zacina
ale tak właśnie powinno to być podpięte czyli dolny króciec w N75 oznaczony jako OUT łączy się wężykiem z gruchą przy turbo, górny oznaczony jako VAC łączy się wężykiem z zaworkiem jednokierunkowym oraz akumulatorem podciśnienia a trzeci króciec oznaczony jako ATM łączy się wężykiem poprzez trójnik z obudową filtra powietrza.Czubaka93 pisze:I jeszcze jedno, gdy zamieniłem na n75 podłączenia, na dolny dałem turbo, na górny do zaworu, turbina ładowała 100% i samochód się odpychał..
Re: Problem z Turbo AFN zacina
Sztomel pisze:ale tak właśnie powinno to być podpięte czyli dolny króciec w N75 oznaczony jako OUT łączy się wężykiem z gruchą przy turbo, górny oznaczony jako VAC łączy się wężykiem z zaworkiem jednokierunkowym oraz akumulatorem podciśnienia a trzeci króciec oznaczony jako ATM łączy się wężykiem poprzez trójnik z obudową filtra powietrza.Czubaka93 pisze:I jeszcze jedno, gdy zamieniłem na n75 podłączenia, na dolny dałem turbo, na górny do zaworu, turbina ładowała 100% i samochód się odpychał..
Tak man podłączone
A3 8l 1.8t+
275hp 367nM
275hp 367nM
Problem z Turbo AFN zacina
Teraz rozumiem, opisywałeś króćce patrząc na odwrócony do góry nogami N75 - oczywiście masz dobrze podłączone wężyki.
Problem z Turbo AFN zacina
Tak jak mówisz.. Musze poszukać kogoś kto ma sprawny n75 i go podłączyć do siebie i wtedy będzie jasne czy to n75 czy trzeba szukać dalej. Bo on nie wyłącza turbiny, nie musze włączyć i wyłączyć silnika, ona po prostu przerywa. Sztanga chodzi podnosi sie ładnie wszystko
A3 8l 1.8t+
275hp 367nM
275hp 367nM
Problem z Turbo AFN zacina
Panowie czy ten schemat to na pewno jest dobry ? Bo według tego schematu to mam źle podłącze .
http://majsterek-debesciak.pl/zdjecia/podcisnieniaa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam zamienione miejscami turbo z pompą vacum , czy wtedy turbo nie będzie działać tak jak powinno ?
http://majsterek-debesciak.pl/zdjecia/podcisnieniaa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam zamienione miejscami turbo z pompą vacum , czy wtedy turbo nie będzie działać tak jak powinno ?
Problem z Turbo AFN zacina
Ja miałem przez chwile tak podłączone, napieprzało mi 100% ładowania. Więc to taka ryzykowna jazda jest bo jak go zbutujesz to możesz zajechać turbine i ją po prostu rozwalić
A3 8l 1.8t+
275hp 367nM
275hp 367nM
Problem z Turbo AFN zacina
Co to pitolisz. Przecież masz dobrze podłączone podciśnienia wg tego schematu.
Problem z Turbo AFN zacina
No ja mam , ale przez chwile miałem na odwrót tak jak kolega mówi że ma i wtedy miałem ładowania 100%
A3 8l 1.8t+
275hp 367nM
275hp 367nM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości