Po swapie na 1.8T wywala błędy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po swapie na 1.8T wywala błędy
Witam. Golfik mk1 po swapie na 1.8T ARZ wywala dużo błędów silnika, między innymi czujnik ciśnienia, przepływomierz, sondę lambda i kilka innych ważnych. Sprawdzałem długo wiązkę według schematów, każdy pin w każdej kostce, ich odpowiedniki w ECU i skrzynce bezpieczników, oraz pod kątem zwarć i jest wszystko ok. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że autko odpala i śmiga bez problemów, turbo na zegarze pokazuje doładowanie 0,5 - 0,6 bar. Co może być nie tak? Czy jest opcja że gość który zajmował się swapem zrobił gdzieś zwarę i osprzęt padł? Czy jest możliwa opcja że przy tej ilości kluczowych błędów turbo pompuje normalnie?
Po swapie na 1.8T wywala błędy
sondy i przepływka maja plus po przekaźniku pompy paliwa .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: Po swapie na 1.8T wywala błędy
Sprawdziłem cewki na innej świecy, na której pokazała się iskra. Wtryski działają. Moje pytanie: Czy jest możliwość że padły wszystkie świece na raz? Dodam że wcześniej autko czasem miało kłopot z załapaniem, bądź przez chwilę śmigało na nie wszystkich cylindrach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 43 gości