Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
A więc przy pomocy schematów dziś troche podziałałem.
Podpiąłem pomaranczowa kostke która jest w podszybiu i sa na niej sygnały ze sterownika do climatronika.
T12/3 niebiesko-czerwony -> T10/8
T16B/12 zielony -> T10/7
T16B/4 niebiesko- biały -> T10/6
T16B/6 szaro brązowy -> T10/9
T10- pomarańczowa kostka
T16, T12- Kostki climatronika
Po podłączeniu tych przewodów na panelu climatronik po wciśnieciu przycisku włączenia klimy pojawia sie ikona która świeci cały czas (przedtem nie dało sie jej uruchomić żeby paliła sie na stałe) oraz zauważyłem że gdy w momencie wciśniecia przycisku klimy obroty sie podnoszą lecz sprężarka niestety się nie załącza.
Możliwe że któregoś przewodu nie podłączyłem? Wiązka kabinowa jest stara z 1.6 która łączy czujnik ciśnienia, sterowników wentylatorów itd.
Z góry dziekuje bardzo za pomoc, jestem skłonny wysłać flaszke za pomoc
Podpiąłem pomaranczowa kostke która jest w podszybiu i sa na niej sygnały ze sterownika do climatronika.
T12/3 niebiesko-czerwony -> T10/8
T16B/12 zielony -> T10/7
T16B/4 niebiesko- biały -> T10/6
T16B/6 szaro brązowy -> T10/9
T10- pomarańczowa kostka
T16, T12- Kostki climatronika
Po podłączeniu tych przewodów na panelu climatronik po wciśnieciu przycisku włączenia klimy pojawia sie ikona która świeci cały czas (przedtem nie dało sie jej uruchomić żeby paliła sie na stałe) oraz zauważyłem że gdy w momencie wciśniecia przycisku klimy obroty sie podnoszą lecz sprężarka niestety się nie załącza.
Możliwe że któregoś przewodu nie podłączyłem? Wiązka kabinowa jest stara z 1.6 która łączy czujnik ciśnienia, sterowników wentylatorów itd.
Z góry dziekuje bardzo za pomoc, jestem skłonny wysłać flaszke za pomoc
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Według schematu napięcie na sprzęgło kompresora klimy jest z climatronica T14/10
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
A J293 to nie jest sterownik wentylatorów umieszczony pod akumulatorem? Czyli na Pin 1 zielono-czarny wystarczyłoby dać +12V i sprzęgło by ruszyło? Sprężarka jest sterowana masą czy plusem? W Vagu na teście wyjść wszystko działa oprócz wentylatora chłodnicy i sprzęgła N25.ADi997 pisze:Według schematu napięcie na sprzęgło kompresora klimy jest z climatronica T14/10
W sterowniku od klimy widnieje także błąd - 1029 Przekaźnik klimatyzacji J32 nieprawidłowy
Dziękie przedewszystkim za odpowiedź
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Czy ktos wie na ile KM starczy ori pompa w a3 1.8t?
Bo jestem na etapie kupna pompy i nie wiem co kupic aby bylo p&p,
Na dzien dzisiejszy fmic 550x230, wtryski 380 i hybryda (max 270ps),
Bo jestem na etapie kupna pompy i nie wiem co kupic aby bylo p&p,
Na dzien dzisiejszy fmic 550x230, wtryski 380 i hybryda (max 270ps),
moje GTI ~~~~> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=439807
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
p&p VDO E22-041-077z (4.0 bar / 140 l/h)
ori pompa jesli sprawna wystarczy do 250 km
ori pompa jesli sprawna wystarczy do 250 km
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jeśli chodzi o pompę paliwa to z zamienników bierz vemo jest super cicha i trzyma parametry, tanich nie kupuj bo bedziesz żałował.Moja ori wytrzymała jakies 230 tyś choć do końca nie padła lecz ciśnienia już nie trzymała.
VW NA ZAWSZE
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie na wolnych obrotach jak pompuje pedałem hamulca podciśnienie w układzie spada z 0,7 do 0,4 co widać na wskaźniku boost. Podczas pompowania pedałem hamulca silnik zaczyna nierówno pracować. Przewód podciśnieniowy od serwa jest nowy i szczelny. Serwo do wymiany?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pany potrzeba mi odczytać zapis z kości m28f102 (1.8t AGU) programatory mam przejściówki również, jakim programem to robić ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak masz programator to se sprawdz jaki program go wspiera. Chyba ze mamy zgadywac jaki masz
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
EasyPro 90B nie chodzi mi o sczytanie tylko o to w jakim programie można zmienić niektóre rzeczy już po sczytaniu z kości . np TunerPRO ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
cześć, 1.8t odpala i gaśnie po 2 sekundach, zasilanie wszędzie jest jak trzeba, iskra jest, paliwo podaje, immo mam off w ecu, czy jest możliwość, że immo wróciło samo z siebie?
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości