SWAP GOLF III 1,8 AAM-->2,0 16V ABF

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1207
Rejestracja: pn lis 08, 2004 02:22
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

SWAP GOLF III 1,8 AAM-->2,0 16V ABF

Post autor: Wegiel » śr wrz 27, 2006 00:16

WITAM PRZYMIEZAM SIE DO KUPNA SILNIKA ABF KTORY NA DZIEN DZISIEJSZY SIEDZI W GOLFIE II A SILNIK LATAL W NIEMICKIM PASACIE CHYBA B4, Z TEGO CO WIEM SILNIK NIE JEST KOMPLETNY, WIAZKA JEST SKLADANA, SKRZYNIA BIEGOW JEST Z GOLFA II GTI WERSJI CHYBA 130KM, PROBLEM JEST Z ROZRUSZNIKIEM I KOMPEM (CIEZKO SILNIK ODPALIC) ALE JAK ZADZIALA TO JEDZCI KONKRETNIE, BRAK TAKZE DOLOTU CENY JESCZE NIE ZNAM I CZEKAM AZ WLASCICIEL WROCI I PODA KONKRETNA CENE. NIE UKRYWAM ZE BARZO MI ZALEZALO NA TYM SILNICZKU!

MOJE PYTANIE POLEGA NA TYM CZY WARTO PAKOWAC SIE W TEN SILNIK-OSIAGI I REZERWY MOCY KAZDY ZNA, NATOMIAST CHODZI MI DOKLADNIE CO JESZCZE MUSZE DOKUPIC I ZMIENIC ABY LATALO TO JAK NALZEY W GOLFIE III, ZDAJE SOBIE SPRAWE ZE TAK MOC TRZEBA WYHAMOPWAC WIEC UKLAD HAMULCIWY IDZIE DO WYMIANY, PROSZE O OPISANIE CO MUSZE JESZCZE ZROBIC ZEBY LATALO TO JAK NAZLEZY CHODZI I DOKLADNE OPISY OSOB KTORE SIE JUZ Z TYM SPOTKALY ALBO BRALY UDZIAL W PODOBNYM SWAPIE!


Obrazek
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr wrz 27, 2006 00:31

Jeżeli latał ten motor w passacie to raczej jest to 9A, a nie ABF. Co do potrzebnych elementów to radzę się zaopatrzyć w drugi wtrysk lub od razu zacznij kompletować wtrysk elektroniczny. Najlepiej digi 1. Przednią poduszkę jak masz olejową to od razu wymień na gumową bo jest bardziej sztywna i wytrzyma jakiś czas. Heble 256mm musowo.



Awatar użytkownika
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1207
Rejestracja: pn lis 08, 2004 02:22
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Wegiel » śr wrz 27, 2006 00:55

OZNACZENIA SILNIKA MA ABF..... SILNIKE BEDE WIDZIAL NA OCZY NAJPRAWDOPODOBNIEJ W NIEDZIELE LUB PONIEDZIALEK. DZWONILEM DO MOJEGO KOLESIA KTORY MIESZKA W MIEJSCOWOSCI W KTOREJ SILNIK SIE ZNAJDUJE I OGLADAJAC GO PRZECZYTAL NUMERY SILNIKA ABF....


Obrazek
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43

pyziu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lut 24, 2005 14:11
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pyziu » czw wrz 28, 2006 08:08

TAZ pisze:Jeżeli latał ten motor w passacie to raczej jest to 9A, a nie ABF. Co do potrzebnych elementów to radzę się zaopatrzyć w drugi wtrysk lub od razu zacznij kompletować wtrysk elektroniczny. Najlepiej digi 1. Przednią poduszkę jak masz olejową to od razu wymień na gumową bo jest bardziej sztywna i wytrzyma jakiś czas. Heble 256mm musowo.
Jak najbardziej w pasku B4 siedzi ABF , a 9A wkładali do B3.


Mam słabość do 16-stek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw wrz 28, 2006 08:29

Toś mnie zaskoczył bo ja mam silnik 9A, który siedział w pasku z 94 roku. I był to na 100% B4.



pyziu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lut 24, 2005 14:11
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pyziu » czw wrz 28, 2006 08:42

Edek mówi , że 9A w pasku były w okresie 04/88-07/90 a ABF 01/94-12/96. Natomiast 03/90-09/94 były pakowane 2E.


Mam słabość do 16-stek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw wrz 28, 2006 09:41

No to mam swapowany silnik.



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw wrz 28, 2006 23:05

Praktycznie sam sobie odpowiedziales, trzeba skompletowac wiazke, znalezc kolektor i co tam mu jeszcze brakuje, wtedy bedziesz mial ABFa. Silnik pasuje do twojego golfa p&p. Powinienes pomyslec o kolektorze z dwururka z 16V i o filtrze powietrza. Skrzynia pasuje bez problemu.



Awatar użytkownika
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1207
Rejestracja: pn lis 08, 2004 02:22
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Wegiel » pt wrz 29, 2006 09:13

To teraz tylko czekam do niedzieli/poniedzialku i zobaczymy co z tego wyjedzie... Czy zostanie zakupiuony i w jakim stanie czy znowy na jakis czas odpuszcze sobie :/


Obrazek
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pt wrz 29, 2006 14:14

pyziu pisze:Edek mówi , że 9A w pasku były w okresie 04/88-07/90 a ABF 01/94-12/96. Natomiast 03/90-09/94 były pakowane 2E.
Bzdury twój edzio wypisuje:

9A: 8/88-12/93
W Corrado do 95roku 9A kładli...

ABF: 8/93-4/97


Zresztą mam Passata z 92 roku z 9A, oryginał na Kanadę

Passat III 16V (USA) (CAN) 8/89-10/93

też się zgadza ;)


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » ndz paź 01, 2006 11:33

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65373

wegiel a moze to cie zainteresuje?


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » pn paź 02, 2006 11:02

TAZ pisze:Jeżeli latał ten motor w passacie to raczej jest to 9A, a nie ABF. Co do potrzebnych elementów to radzę się zaopatrzyć w drugi wtrysk lub od razu zacznij kompletować wtrysk elektroniczny. Najlepiej digi 1. Przednią poduszkę jak masz olejową to od razu wymień na gumową bo jest bardziej sztywna i wytrzyma jakiś czas. Heble 256mm musowo.
Jeżeli ten silnik latał w passacie B4 (93-95) to jest to na pewno ABF



Awatar użytkownika
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1207
Rejestracja: pn lis 08, 2004 02:22
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Wegiel » wt paź 03, 2006 00:21

No i po silniku koles sie rozmyslil ze sprzedaza :grrr: no i teraz zmienia sie kocepcja :/ Golf najprawdopodobniej zostanie sprzedany i w jego miejsce pojdzie tez autko z grupy VAG ale Audi A3 1,8T :d zobaczymy jak to wypali

[ Dodano: Wto Paź 03, 2006 00:22 ]
Chyba,ze koles zmieni zdanie i jednak zechce sprzedac...to wtedy zostanie Golfik!


Obrazek
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » wt paź 03, 2006 07:46

Wegiel, a ten silnik?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65373

nie sprzedawaj golfa.. nie zal ci go?? W gazecie nawet byl :( moze znajdziesz gdzies abf'a jeszcze...


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości