Problem z N108, pompa?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Problem z N108, pompa?

Post autor: deskjet » sob sie 22, 2015 23:14

Zrobilem ten test elementow i podczas testu n108 niby slychac roznice w pracy silnika.
Zrobilem logi
4 bieg
http://vaglog.pl/log_229594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3 bieg
http://vaglog.pl/log_229592.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BS
http://vaglog.pl/log_229591.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak widac na 3 biegu dalej jest lipa. Pozostaje sprawdzic sitko na n108. Czy n108 da sie wymontowac bez wyjmowania pompy?


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Problem z N108, pompa?

Post autor: bzdzioch1 » ndz sie 23, 2015 07:56

Problemem u ciebie jest raczej słabe ciśnienia w pompie na wysokich obrotach, więc sprawdziłbym zaworek ciśnienia wewnętrznego czyli stan oringów oracz czy tłoczek się nie przycina. Dodatkowo zerknąć na zawór przelewowy też lubi nieźle napsocić, co do sitka na n108 można jak najbardziej tam zajrzeć dla spokojności ,ale bez wyjęcia pompy będzie ciężko.. Jeśli powyższe czynności nie pomogą pozostaje podbić ciśnienie wewnętrzne.



deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Problem z N108, pompa?

Post autor: deskjet » ndz sie 23, 2015 08:45

Czyli pompa sie juz konczy?


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Re: Problem z N108, pompa?

Post autor: daniel23584 » ndz sie 23, 2015 08:51

Kiedys w poprzednim mk4 mialem podobnie, pojechalem do mechanika, podlaczal do pompy jakies przyrzady, powiedzial ze trzeba troche wbic dlawik czy jakos tak. Wbijal delikatnie i sprawdzal cisnienie na zegarze. Po tym zabiegu bylo ok, jezdzilem prawie dwa lata potem auto sprzedalem i z tego co wiem dalej jest ok, wiec moze i u Cb taki zabieg pomoze


ALH -> 205 -> soft

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Problem z N108, pompa?

Post autor: bzdzioch1 » ndz sie 23, 2015 09:05

deskjet pisze:Czyli pompa sie juz konczy?

nie koniecznie.. sprawdź najpierw to co wyżej napisałem



deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Problem z N108, pompa?

Post autor: deskjet » ndz sie 23, 2015 09:46

Ok zawor cisnienia wewnetrznego czyli o to chodzi
c265c941a23594c1.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Problem z N108, pompa?

Post autor: bzdzioch1 » ndz sie 23, 2015 09:59

dokładnie to ten zawór



flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Re: Problem z N108, pompa?

Post autor: flatron1984 » ndz sie 23, 2015 10:14

Koledzy a tak z ciekawosci jakie sa objawy jesli ten kat nie jest prawidlowo sterowany?


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Problem z N108, pompa?

Post autor: VW_seller » czw wrz 03, 2015 07:03

flatron1984 pisze:Koledzy a tak z ciekawosci jakie sa objawy jesli ten kat nie jest prawidlowo sterowany?
będzie szarpał w określonych obrotach silnika .jak ecu nie może wysterowac to wtedy szarpie


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości