Problem z N108, pompa?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem z N108, pompa?
Zrobilem ten test elementow i podczas testu n108 niby slychac roznice w pracy silnika.
Zrobilem logi
4 bieg
http://vaglog.pl/log_229594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3 bieg
http://vaglog.pl/log_229592.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BS
http://vaglog.pl/log_229591.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak widac na 3 biegu dalej jest lipa. Pozostaje sprawdzic sitko na n108. Czy n108 da sie wymontowac bez wyjmowania pompy?
Zrobilem logi
4 bieg
http://vaglog.pl/log_229594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3 bieg
http://vaglog.pl/log_229592.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BS
http://vaglog.pl/log_229591.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak widac na 3 biegu dalej jest lipa. Pozostaje sprawdzic sitko na n108. Czy n108 da sie wymontowac bez wyjmowania pompy?
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm 

Problem z N108, pompa?
Problemem u ciebie jest raczej słabe ciśnienia w pompie na wysokich obrotach, więc sprawdziłbym zaworek ciśnienia wewnętrznego czyli stan oringów oracz czy tłoczek się nie przycina. Dodatkowo zerknąć na zawór przelewowy też lubi nieźle napsocić, co do sitka na n108 można jak najbardziej tam zajrzeć dla spokojności ,ale bez wyjęcia pompy będzie ciężko.. Jeśli powyższe czynności nie pomogą pozostaje podbić ciśnienie wewnętrzne.
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Re: Problem z N108, pompa?
Kiedys w poprzednim mk4 mialem podobnie, pojechalem do mechanika, podlaczal do pompy jakies przyrzady, powiedzial ze trzeba troche wbic dlawik czy jakos tak. Wbijal delikatnie i sprawdzal cisnienie na zegarze. Po tym zabiegu bylo ok, jezdzilem prawie dwa lata potem auto sprzedalem i z tego co wiem dalej jest ok, wiec moze i u Cb taki zabieg pomoze
ALH -> 205 -> soft
Problem z N108, pompa?
deskjet pisze:Czyli pompa sie juz konczy?
nie koniecznie.. sprawdź najpierw to co wyżej napisałem
Re: Problem z N108, pompa?
Ok zawor cisnienia wewnetrznego czyli o to chodzi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm 

-
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42
Re: Problem z N108, pompa?
Koledzy a tak z ciekawosci jakie sa objawy jesli ten kat nie jest prawidlowo sterowany?
ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Re: Problem z N108, pompa?
będzie szarpał w określonych obrotach silnika .jak ecu nie może wysterowac to wtedy szarpieflatron1984 pisze:Koledzy a tak z ciekawosci jakie sa objawy jesli ten kat nie jest prawidlowo sterowany?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości