Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

brabus124
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn gru 26, 2011 00:27
Silnik: 1Z

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: brabus124 » czw sie 20, 2015 19:06

Moim zdaniem lepiej brać WZM niż te wszystkie seven czy star diesel, jeśli jest tak mała różnica w cenie- wzm - 80zł szt. a seven - 100zł to wątpię że to włoskie cudo jest lepsze, to proste za WZM płaci się po polsku, za włoskie - po włosku ( czytaj- drogo).


Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: mk4tdi » czw sie 20, 2015 21:05

Eee tam gadacie ze Star Diesel to lipa a ja uwazam ze nie sa takie zle. Brat w a3 ALH na 216 Star Diesel zrobil przez 2 lata 60tys i jak na razie zadnych niepokojacych objawow niedomagania wtryskow nie ma.


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: marcinas1983 » czw sie 20, 2015 21:52

VW_seller pisze:jak narazie nie nażekam ,korekcje mam blisko 0.05 na każdym garze
korekcje z kompa nie są wyznacznikiem jakości/sprawności wtrysków :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » pt sie 21, 2015 09:24

dokładnie bo np wszystkie cisnienia bedą siedziec na 270 Bar ;) albo wszystki wtryski równomiernie zuzyte bedą...i bedą równe korekcje... ludzie sie uczepili korekcji...

ps. a loguje ktoś korekcje pod obciązeniem ? ;)



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: marcinas1983 » pt sie 21, 2015 11:12

cowboy pisze:ps. a loguje ktoś korekcje pod obciązeniem ? ;)
nie da się korekcji logować pod obciążeniem bo powyżej pewnych obrotów komp już ich nie czyta. Korekcje zmieniają się też zależnie od ustawiania dawki nastawnikiem. Mam wtryski 205tki gdzie korekcje są bliskie zera, a jak wtryskom się przyjrzeć to na 5 otworków po 3 mają czarne smugi pozostałe czyste :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » pt sie 21, 2015 21:06

jak jezdzi dobrze .malo pali i ma moc .nic nie szarpie nie przerywa .gdzie jak swoje jak mialem po okolo 300tys km wlasnie szarpal i duzo palil .wtyski mialy korekcje rozjechane i na maszynie takiej garazowej mialy po 170 175 bar .temat wszystko o... wiec dziele sie tym co w miare wiem .po wymianie na te co mam jezdzi super choc 2 cisnienia nie bylo ustawiane.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » sob sie 22, 2015 12:04

ile zrobiłeś na tych trzpieniach z intercarsu

Diesel System testowało włoskie zamienniki to uklepywały sie po 10 tys km



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » pt wrz 04, 2015 16:34

cowboy pisze:ile zrobiłeś na tych trzpieniach z intercarsu
sporo ,jakieś 35-40 tyś km i dalej jeździ tak samo .


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Suchy_PL_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 21:20
Lokalizacja: Lębork

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Suchy_PL_ » pt wrz 11, 2015 21:48

Ja właśnie założyłem wtryski kupione od muszki.d na końcówkach 0.216 wzm- na starych klepał dość głośno a ustępowało po odjęciu gazu . Autko B5 AFN chodzi bardziej miękko ale korekcje są gorsze niż na starych i 2 sprawa praktycznie nie zmieniła mi się na nich dawka a kąt wtrysku tylko trochę - miałem opóźniony na starych ok 42 na 0.216 38 i ustawiłem 55. Ogólnie na 2 i 3 biegu lepiej się zbiera i to czuć i widać ale przy bucie dymi jak z komina takim siwo ciemnym dymem....nie wiem czy pompa nie wyrabia się bo chyba po ustawieniu kata i dawki na 3.4mg aż takiego Batorego (dosłownie zasłona dymna) być nie powinno co ? Wiem ,że powinno się robić korektę i że są to większe otworki i więcej gnoju ale nie sądziłem ,że aż tak będzie dymił po ustawieniu kata i dawki :/



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » pt wrz 11, 2015 22:15

Witam, był jakiś program wcześniej?
Stare wtryski to 0,205tki, czy też 0,216tki?
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » pt wrz 11, 2015 22:39

u mnie na 0.205 ori bosch jest troche dymu ,program niby na 125km to pewnie podlane paliwem a suszara ori t15 wiec za dużo nie dmuchnie ale buta ma konkret ,jak się zapomne to trakcje gubi na chwile ( na suchym ) na mokrym to już wogóle szkoda aby opon ,na zime chyba ori kompa wsadze bo strach jechać jak sie tak koła ślizgają na mokrym to na lodzie czy śniegu to już wogóle :( . u mnie korekcje blisko 0.10 do 0.50 zależy jakie paliwo wlane .kąt mam na 55 dawke mam zmniejszoną do 5.0 bo na 3.0 but był ale też spalanie wzrosło . do tego rsw ruszone do 0.800v na postoju i zwiększone ciśnienie w pompie bo dynamiczny nie wyrabiał przy 130km/h
Suchy_PL_ pisze:utko B5 AFN chodzi bardziej miękko ale korekcje są gorsze niż na starych
nie przegrzej końcówek , nie zalecał ci delikatnej jazdy przez co najmniej 100km ? korekcje się zmienią i tak ,musza się doklepać i będzie ok o ile jakość końcówek jest w miare ok .nawet nówki boscha można zajechać jak ktoś wsadzi nowe i od razu but :?


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Suchy_PL_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 21:20
Lokalizacja: Lębork

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Suchy_PL_ » pt wrz 11, 2015 22:47

Nic nie gadał o uklepywaniu i wygrzewaniu-stare seria 0.205....u mnie korekcje od 0.05 na sterującym do 0.50 na 4 garze ...na starych miałem na 2 po 0.05 a 2 max do 0.14....a co daje i jak ustawić rsw na 0.800v i jak zwiększyć ciśnienie na pompie ???



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » pt wrz 11, 2015 22:53

Tu masz opisane, co i jak. :grin:
viewtopic.php?t=203976" onclick="window.open(this.href);return false;


Tomek

Suchy_PL_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 21:20
Lokalizacja: Lębork

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Suchy_PL_ » pt wrz 11, 2015 23:07

Ale to do jakiejś starej pompy :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości