Hej
Chciałem się zapytać jaki jest okres wymiany rozrządu w silniku 2.0 (AZJ)? Chodzi mi o spojrzenie od strony praktycznej, bo z tego co znalazłem na Internecie to w silniku 2.0 okres wymiany wynosi 120 tys., co wydaje mi się wartością trochę za dużą.
Oczywiście mam na myśli sytuację, kiedy przy wymianie używane są markowe części
Bora 2.0 - okres wymiany rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
BORA 2.0 - okres wymiany rozrządu
Ja na swoim mam przejechane 112 000 tak go kupilem ja zrobilem 2 000 i na dniach jade do wymiany,mechanicy zalecaja 80-90 tys lub co 5 lat mk4 2,0 115km aqy.Rozgladam sie za nowym dobrej marki i chyba kupie w serwisie cena 500 z pompa wody czyli nie drozej jak na hurtowniach z czesciami a mysle ze rozrzad ok bo taki jak na 1 montaz
BORA 2.0 - okres wymiany rozrządu
Jeśli mnie pamieć nie myli za komplet inny z pompą zapłaciłem niecałe 200zł, to chyba jedyna zaleta silnika aqy Wymiana też w sumie prosta, wszystko na wierzchu trochę lipy jest z łapa silnika ale da się zrobić nawet "pod blokiem"
Jeżdżę 1,5 roku i jeszcze nie wybuchło...
Jeżdżę 1,5 roku i jeszcze nie wybuchło...
Re: BORA 2.0 - okres wymiany rozrządu
Czy na pewno cena z pompą w serwisie kosztuje w okolicach 500zł? Sprawdziłem w ETKA i ceny są następujące:jan1966 pisze:Rozgladam sie za nowym dobrej marki i chyba kupie w serwisie cena 500 z pompa wody czyli nie drozej jak na hurtowniach z czesciami a mysle ze rozrzad ok bo taki jak na 1 montaz
- pompa ok. 691zł - silniki AGU, APK, AQY, AZH, AUM, AZJ, AZG, AUQ
- pasek i rolka ok. 315zł - silniki AEH, AKL, APK, AQY, AZG, AZH, AZJ, AVU
Jeśli jednak to prawda to muszę się dowiedzieć ile kosztuje rozrząd do AZJ
Z kolei SKF pasek + pompa ok. 400zł
Właśnie tak mi się wydaje, że 90tys. to optymalny interwał. Mam zrobione dopiero 43tys w ciągu 2 lat więc jeszcze sporo km do wymianyjan1966 pisze:mechanicy zalecaja 80-90 tys lub co 5 lat
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
BORA 2.0 - okres wymiany rozrządu
Taka właśnie jest cena za fabrycznie nową pompę ale jest też pompa po fabrycznej regeneracji z końcówką GX i kosztuje 206 zeta.matuzi pisze:- pompa ok. 691zł - silniki AGU, APK, AQY, AZH, AUM, AZJ, AZG, AUQ
BORA 2.0 - okres wymiany rozrządu
Wczoraj przy okazji wymiany oleju rozmawiałem z mechanikiem, powiedział że przy moim przebiegu (276 tys.) bezpieczniej jest wymieniać rozrząd co 60 tys. Co o tym sądzicie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości