M-TDI w mkII syncro

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

M-TDI w mkII syncro

Post autor: Trochim » śr wrz 27, 2006 20:14

tak wyglada

Obrazek


a tak pracuje


www.trochim.dolsat.pl/film/silnik.AVI


narazie 10 s i kodek jakiś od aparatu canon (później przerobie na divx)


możecie teraz mówić do mnie miszczu :jezor: :jezor: :jezor: :jezor:


aha jak by ktoś nie przyczaił to jest silnik 1Z pozbawiony elektroniki :D
Ostatnio zmieniony pn paź 09, 2006 13:15 przez Trochim, łącznie zmieniany 2 razy.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » śr wrz 27, 2006 21:10

Trochim pisze:możecie teraz mówić do mnie miszczu :jezor: :jezor: :jezor: :jezor:
:prayer: :prayer: :prayer:



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » śr wrz 27, 2006 21:12

W żaden sposób mnie to nie dziwi...........
Czytałem nie jeden Twój post i gdybyś napisał "nie działa" to i tak bym nie uwierzył.To jedno.
A drugie to to, że pisałem w którymś ze swoich postów że widziałem jeżdżący taki samochód i nie jest to dla mnie żadnym zdziwieniem.
Życzę powodzenia :pub: w dalszym "kombinowaniu".
Pozdrawiam
Marek



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » śr wrz 27, 2006 21:23

Wielkie pokłony :prayer: , widzę że nie próźnujesz i "mzszyna" powoli dochodzi do siebie. Ja niestety nie moge tak szybko pracować więc mi jeszcze długo zejdzie zanim cokolwiek odpali. Czekamy na dalsze wieści jak to wszystko sie zachowuje. Miałes jakies problemy czy dość łatwo poszło z pierwszym odplaeniem?



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr wrz 27, 2006 21:48

hehe

problemów nie było żadnych, trzeba było tylko napompowac paliwa do pompy wtryskowej reczna pompką i palił na dotyk.

narazie nic z zapłonu nie ustawiane więc trochę dymi. W piatek zaczynamy prace nad układem wydechowym.

ten miszcz to taki z przymrużeniem oka ;)

biorąc pod uwagę to, że sam składałem pompe. notabene jeszcze dzisiaj ją wyciągałem z samochodu (przed odpaleniem) bo przypomniało mi sie o jedenej zagubionej podkładce hehehe.

Jak nie bedzie za duzo problemu z dopasowaniem półosi to za jakie dwa tygodnie pewnie auto bedzie na chodzie, zresztą bardzo bym chciał

dla wszystkich :pub:


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
piecu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 18:38
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: piecu » śr wrz 27, 2006 22:00

ech to ja musze do ciebie na nauke sie udać :hmm: Jak tylko bede miał chwile czasu w zimie na zabawe to udeże z kilkoma pytaniami (jak mi silnik jeszcze dotrwa :rotfl: :rotfl: :rotfl: ) Super robota :bigok:


SPRZEDAM CZESCI DO MK1 GTI i nie tyko http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=4606&start=0

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: on żyje!!!! :D

Post autor: RobertP » śr wrz 27, 2006 22:43

Trochim pisze:aha jak by ktoś nie przyczaił to jest silnik 1Z pozbawiony elektroniki :D
eh ładnie chodzi jak zajarał od pierwszego raza :-)

czy Ty go pozabawiłeś elektroniki ?

[ Dodano: Sro Wrz 27, 2006 22:51 ]
Trochim pisze:Jak nie bedzie za duzo problemu z dopasowaniem półosi to za jakie dwa tygodnie pewnie auto bedzie na chodzie, zresztą bardzo bym chciał

dla wszystkich :pub:
skrzynie zostawiłeś starą ?
to mozliwe że będziesz miał deczo problemi z półośką i chyba jedną od strony kierowcy ale można rozkręcić przegub
wewnętrzny zostawić flanszke przy skrzyni i podkręcic stosowny z półośką chociaż .....
u mnie tak było jak wsadzałem skrzynie od MK2 więc stąd wiem a u Ciebie możliwe że będzie pasować bo masz w już to w MK2 ...
jestem ciekaw daj znać tutaj ...:-)



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr wrz 27, 2006 22:51

Brawo, od dłuzszego czasu przygladam sie Twoim poczynaniam i jestem pod wielkim wrazeniem.powodzenia w dalszych pracach.trzymam za ciebie Trochim :bigok:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » śr wrz 27, 2006 23:03

Nieźle :bajer:


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr wrz 27, 2006 23:11

skrzynia od mkIII, a sprawę spasowania osiek zostawiłem sobie na jutro.

a co do tej elektroniki to zakupiłem ten silnik bez wiazki i kompa. wystarczy zbudować sobie drugą pompe (można do tego wykożystać pompe od tdi), wstawić i chodzi. Pozostaje sterowanie turbną, akurat tutaj siedzi (narazie) sobie maluteńki garet sterowany ciśnieniowo (tak jak w TD), więc za dużego problemu nie ma.



trocę roboty jeszcze jest. w międzyczasie załozyłem tarcze na tył (ciężko dorwac jażma do syncro), el. podgrzewnae fotele, fotel kierowncy z kołyską, mała regeneracja gabek w siedzeniach, wypranie dywanów. malowanie i poprawki blacharskie zostawiam na wiosne - lato, niestety na wszystko kasy brak. Jednak jeszcze na tego moda nie przekroczyłem 10k pln`ów (licząc z kupnem auta)


Nissan Patrol K160

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 27, 2006 23:21

Trochim pisze:sterowanie turbną, akurat tutaj siedzi (narazie) sobie maluteńki garet sterowany ciśnieniowo (tak jak w TD), więc za dużego problemu nie ma.
czyli malutki to pewnie T2 ?
a co z 1V i skrzynią ? czy jest i jaka była skrzynia (manual czy automat?) pytam bo szukam całej dwójki diesla i automat
ale zwątpiłem ciężko znaleźć coś dobrego w Polsce :-( i zacząłem sie zastanawiac nad zmianą z manuala ... :-)



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » czw wrz 28, 2006 07:35

Trochim, półośki rozumiem masz od MK2 (powinny pasować) bo jak od MK3 to niestety są za długie - miałem ten problem ale dałem wahacze od MK3. Pierwsze dymy z rury to moze lecą nie dlatego że nieustawiony kąt ale dlatego że silnik troche stał. U mnie żeby gładzie nie zardzewiały wypryskałem wsztsko białym smarem w spray'u i jak będę odpalał to pewnie będzie niezła zadyma. A czy biegi zmieniaja Ci się (na sucho oczywiście) dobrze na tych linkach?



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw wrz 28, 2006 08:11

RobertP, 1V i skrzynia siedzi w innym aucie. Ten bazowo był benzyniakiem 98km.


ventil, jak zauważyłeś na zdjęciu to sami robilismy trzymacza linek na skrzyni. Przyznam sie szczeże, że tak do końca nie było to testowane ale tak trzymając wszystko w rękach to działało.


Nissan Patrol K160

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw wrz 28, 2006 10:21

Trochim pisze:RobertP, 1V i skrzynia siedzi w innym aucie. Ten bazowo był benzyniakiem 98km.
no to po raz kolejny gratulacje i powodzenia !
niezłego swapa wykonałeś, ale kasy wmoczone #-o :kac: aż Cie podziwiam !

a jeszcze co pompę hamulcową z ABSem masz z jakiej fury (bo to chyba też nie jest oryginał z MK2) ???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości