Problem z N108, pompa?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z N108, pompa?
Witam
Koledzy prosze o pomoc. Jakis czas temu robilem logi, wszystko ok tylko zaniepokoily mnie log dynamiczny gr 004 tj n108 nie radzi sobie z przestawieniem kata, bo wysterowanie chyba jest na max
Logi na 3 biegu
http://vaglog.pl/log_224754.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_227893.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No i co dziwne na 4 biegu chyba jest lepiej?
http://vaglog.pl/log_224755.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_227894.html" onclick="window.open(this.href);return false;
O co chodzi? Winny zawor czy zbierac kase na druga pompe badz naptawe tej?
Koledzy prosze o pomoc. Jakis czas temu robilem logi, wszystko ok tylko zaniepokoily mnie log dynamiczny gr 004 tj n108 nie radzi sobie z przestawieniem kata, bo wysterowanie chyba jest na max
Logi na 3 biegu
http://vaglog.pl/log_224754.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_227893.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No i co dziwne na 4 biegu chyba jest lepiej?
http://vaglog.pl/log_224755.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_227894.html" onclick="window.open(this.href);return false;
O co chodzi? Winny zawor czy zbierac kase na druga pompe badz naptawe tej?
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm 

- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Problem z N108, pompa?
Masz może wcześniejsze logi grupy 004, przy cirka 60 górę powinien wysterować w miarę dobrze, a tu z dołu i z góry odstaje.
Re: Problem z N108, pompa?
Mam loga zrobionego pol roku po zakupie auta, pozniej jak robilem logi jakos zawsze omijalem gr 004 i tu chyba blad.
http://vaglog.pl/log_51034.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_51034.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm 

Problem z N108, pompa?
na początek w tej sytuacji sprawdziłbym drożność układu paliwowego.. oraz czy nie ciągnie powietrza przez ten nieszczęsny filtr z pseudo podgrzewaczem.. następnie zaworek ciśnienia wewnętrznego oraz przelewowy i sitko na n108..
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Problem z N108, pompa?
1. sprawdź sitko na N108
2. podmień zawór przelewowy na nastawniku.
3. Zloguj auto. Jeśli wysterowanie nie spadnie, to sprawdź zawór ciś. wew. Może się wysypał ?
Jeśli on będzie ok, to znaczy że albo " kończy " się pompa wstępna, albo masz gdzieś powietrze ( chociaż mało prawdopodobne żeby powietrze miało wpływ na kąt dynamiczny )
2. podmień zawór przelewowy na nastawniku.
3. Zloguj auto. Jeśli wysterowanie nie spadnie, to sprawdź zawór ciś. wew. Może się wysypał ?
Jeśli on będzie ok, to znaczy że albo " kończy " się pompa wstępna, albo masz gdzieś powietrze ( chociaż mało prawdopodobne żeby powietrze miało wpływ na kąt dynamiczny )
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK
= --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

WYNIK

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Problem z N108, pompa?
stefano189 pisze:chociaż mało prawdopodobne żeby powietrze miało wpływ na kąt dynamiczny )
ma i to bardzo duży wpływ...
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Problem z N108, pompa?
w takim układzie zamontuj filtr paliwa PP838 i problem z głowy.bzdzioch1 pisze:ma i to bardzo duży wpływ...
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK
= --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

WYNIK

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

- daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
Re: Problem z N108, pompa?
Jak koledzy wyzej zacznij od zmiany filtra na ten od mk2. U mnie kiedys bylo podobnie.. wymienilem filtr na nowy, oringi na tym pseudo podgrzewaczu i dalej N108 nie radzil sobie mimo ze w przezroczystym przewodzie jakos specjalnie duzo powietrza z paliwem nie szlo. Zmienilem filtr na ten od mk2 i problem znikl.
Ewentualnie moze masz zasyfiony filtr paliwa i efekt bedzie podobny
Ewentualnie moze masz zasyfiony filtr paliwa i efekt bedzie podobny
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
Problem z N108, pompa?
Jakieś inne objawy ? brak mocy w jakimś obszarze obrotów odczuwasz ?
Kiedy filtr paliwa zmieniałeś ?
ps. włączaleś test n108 vagiem - charakterystyka pracy zmienia się wyczuwalnie ?
Kiedy filtr paliwa zmieniałeś ?
ps. włączaleś test n108 vagiem - charakterystyka pracy zmienia się wyczuwalnie ?
Re: Problem z N108, pompa?
Wlasnie o to chodzi ze niby jest wszystko ok, ale patrzac na logi jest cos nie halo. Na filtrze zrobione 25tys, ale zostal juz wymieniony na ten bez tego pseudo podgrzewacza. Logow jeszcze nie robilem bo laptop trafil do serwisu, ale na filtrze z podgrzewaczem jak zgasilem auto to paliwko jakby troche sie cofalo i w przewodzie byl zawsze babel powietrza, na PP838 powietrza brak. To dziwne bo jak kupuje sie nowy filtr to sa nowe oringi na podgrzewacz a i tak bable sie robia. Dzisiaj moze pozycze laptopa i zaloguje. Jak zrobic ten test n108?
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm 

Problem z N108, pompa?
deskjet, w vagu wchodzisz engine i bodajże "output test", jeśli coś pomyliłem niech ktoś poprawi 
Później dajesz "start/next" i testowane są poszczególne elementy .
m.in. n108 . (podczas testu powinna się zmianiać charakterystyka silnika dość znacząco - z twardej głośnej pracy, na miękką dużo cichszą)

Później dajesz "start/next" i testowane są poszczególne elementy .
m.in. n108 . (podczas testu powinna się zmianiać charakterystyka silnika dość znacząco - z twardej głośnej pracy, na miękką dużo cichszą)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 16 gości