Wymiana przewodów podciśnienia. Problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana przewodów podciśnienia. Problem
Mam VAG 311.2 pełną wersje. Tak więc będę przystępował do logowania Gofera, tylko co dokładnie mam zlogowac w moim przypadku ?
GOLF IV 1.9 TDI 90km ALH
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Wymiana przewodów podciśnienia. Problem
Najlepiej tak jak napisał Sztomel,zrób komplet logów statycznych i dynamicznych dla twojego silnika wg.instrukcji podanych w linku przez Sztomel.Jeśli masz silnik na Vp,to nie robisz grrup które są dla Pd.
Wymiana przewodów podciśnienia. Problem
Tylko czy wszystkie logi dynamiczne robi się tak " 3 bieg i wpizde " czy jak ? Jak robię statyczne to silnik nie wchodzi sobie na wyższe obroty ani nic tylko mruga kontrolka świec.
GOLF IV 1.9 TDI 90km ALH
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Wymiana przewodów podciśnienia. Problem
Tu masz wszystko dokładnie wyjaśnione viewtopic.php?f=80&t=562817" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pt sie 21, 2015 04:44
Wymiana przewodów podciśnienia. Problem
Dostałem dziś to złącze OBD II. zainstalowałem sterowniki oraz polskiego VAG'a. tylko teraz logi pod jakim kątem robić ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 161 gości