Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 27, 2006 10:59

wrubciu pisze:Wskaznik doładowania tez już mam zamontowane dmucha mi 0,7 bara na maxa, troche się podkręci ale to dopiero jak uda mi się w koncu zamontowac IC.
wrubciu możesz pokazać na tym zdjęciu poniżej (zapożyczone z forum od Rapixa, chyab sie nie pogniewa ? :- ) gdzie wciąłeś się z trójnikiem od wskaźnika
Obrazek



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr wrz 27, 2006 11:24

podłącz pod kolektor ssący :bigok:


Nissan Patrol K160

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 27, 2006 13:27

Trochim pisze:podłącz pod kolektor ssący :bigok:
THX ! :okej: :pub:



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » śr wrz 27, 2006 22:01

RobertP, dobrze ci radzi kolega Trochim, z mojej strony mała sugestia, jesli bys przypadkiem montował taki wskaznik http://allegro.pl/item125771104_wskazni ... _look.html to wyczytałem gdzies na forum że nie jest wskazane montowanie wężyka bezposrednio pod kolektor tylko za pomoca trojnika który jest w zestawie bo on ma w srodku zwężke a jak jej nie mam to wskazówka drży na wolnych obrotach.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 27, 2006 22:28

wrubciu pisze:RobertP, dobrze ci radzi kolega Trochim, z mojej strony mała sugestia, jesli bys przypadkiem montował taki wskaznik http://allegro.pl/item125771104_wskazni ... _look.html to wyczytałem gdzies na forum że nie jest wskazane montowanie wężyka bezposrednio pod kolektor tylko za pomoca trojnika który jest w zestawie bo on ma w srodku zwężke a jak jej nie mam to wskazówka drży na wolnych obrotach.
tak też myślałem Ok, dzieki za podpowiedź !
a tak poza tym to co za czujnik jest opisywany w aukcji w tym zestawie ?
pytam bo sam zegar jakiś mam (nie duży) dostałem od kumpla i jest do 3 bar z podziałką co 0,1
i zastanawiam się czy mozna by go użyć skoro juz mam tylko o jakim czujniku jest mowa i gdzie go podłączyć ?



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » śr wrz 27, 2006 22:42

RobertP pisze:a tak poza tym to co za czujnik jest opisywany w aukcji w tym zestawie ?
pytam bo sam zegar jakiś mam (nie duży) dostałem od kumpla i jest do 3 bar z podziałką co 0,1
i zastanawiam się czy mozna by go użyć skoro juz mam tylko o jakim czujniku jest mowa i gdzie go podłączyć ?
W sumie to nie ma żadnego czujnika, mysle, że ten czójnik to jest własnie ten trójnik i cała to tego filozofia. Pomiar cisnienie odbywa się w zegarze. Skoro juz masz taki manometr to spoko jesli działa to powinienm spelniac zadanie, teraz wystarczy połączyc zegar z kolektorem za pomocą jakiegś wmiare mocnego węzyka i powinno byc OK. powodzenia



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 27, 2006 22:55

wrubciu pisze:W sumie to nie ma żadnego czujnika, mysle, że ten czójnik to jest własnie ten trójnik i cała to tego filozofia. Pomiar cisnienie odbywa się w zegarze. Skoro juz masz taki manometr to spoko jesli działa to powinienm spelniac zadanie, teraz wystarczy połączyc zegar z kolektorem za pomocą jakiegś wmiare mocnego węzyka i powinno byc OK. powodzenia
no to chyba spróbuję jutro po południu jak wrócę z pracy, podłączę na krótko :-)
a węże jakieś mam i to dobrej jakości cienkie paliwowe warunkowo niepalne z jachtów motorowych



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » śr wrz 27, 2006 23:07

RobertP pisze:no to chyba spróbuję jutro po południu jak wrócę z pracy, podłączę na krótko :-)
a węże jakieś mam i to dobrej jakości cienkie paliwowe warunkowo niepalne z jachtów motorowych
To powodzenia, napisz jakie bedą wynki pomiaru.Aha jakie masz TURBO??? Bo ja k14.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 27, 2006 23:14

wrubciu pisze:To powodzenia, napisz jakie bedą wynki pomiaru.Aha jakie masz TURBO??? Bo ja k14.
garret T2 kiszka ... :-( ...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw wrz 28, 2006 14:03

RobertP pisze:garret T2 kiszka
]

dlaczego kiszka? do codziennej jazdy jak znalazl


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

raptorr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 19:53
Lokalizacja: bialystok

Post autor: raptorr » czw wrz 28, 2006 14:45

he he moje autko jest już prawie skończone
turbawka dmucha na 1.1bar
bolec pożądnie przyszlifowany
wywalony kat
podkrecona dawka do granicy dymienia
po tych modach jechałem 178km/h na 175/70/13, mam nadzieje ze licznik nie przekłamuje?

wczoraj zrobiony govermod (ojejku jaki to był stres jak mi jedna sprężynka wpadła do środka pompy... na szczęście udało mi się ją bez komplikacji wyciągnąć... brrr)

jutro przychodzi interek od bmw, kupie rure z leroy marlin i tylko jeszcze nie namierzyłem nigdzie odpowiednich łączników gumowych i kolanek... jutro jadę na Białystok i mam nadzieję, że coś znajdę.

Kocham swój samochodzik ;p



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw wrz 28, 2006 15:42

zaprzal pisze:
RobertP pisze:garret T2 kiszka
]
dlaczego kiszka? do codziennej jazdy jak znalazl
jakoś późno łapie nic nie kręcone ... i naczytałem sie ze dmuch do 0,8 bara

a powiem że z bólem fura pojechała nie raz 180km/h może poszła by wiecej
ale mam obawy co do silnika żeby nie wyskoczył z ramy :-)
albo wał bokiem nie wyszedł :-) no i nie ma gdzie pojeździć ...
a furka ciężka pasek b3 z AAZ-etem na kołach 14"



Awatar użytkownika
fryta79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: fryta79 » czw wrz 28, 2006 15:45

jakie odczucia po govermodzie?
i czy to trudne przedsięwzięcie? mam do wymiany uszczelnienie tego wałka od dodawania gazu i właśnie mam dylemat czy robić samemu czy dać specjaliście zarobić



raptorr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 19:53
Lokalizacja: bialystok

Post autor: raptorr » czw wrz 28, 2006 16:39

fryta79 pisze:jakie odczucia po govermodzie?
i czy to trudne przedsięwzięcie? mam do wymiany uszczelnienie tego wałka od dodawania gazu i właśnie mam dylemat czy robić samemu czy dać specjaliście zarobić
najmocniejesze odczucie to takie, że wcześniej na dwojce auto ciagnelo do 4500obr i koniec a po modzie ciagnie i ciagnie az przy 5500obr musialem odpuscic bo by silnik odleciał hehehe
Ciekawe wrażenie, pewnie Vmax się trochę zwiekszył. Myślę ze po dodaniu interka na wyzszych obrotach goverm dużo da.

Czy to trudne? Nie jeśli masz stalowe nerwy i ręka Ci się nie trzęsie. Żeby nie ta sprężynka, która się przypadkiem odczepiła mógłbym to robić cały czas, ale niestety wpadła mi do środka, na szczęście nie poleciała za głęboko i udało mi się magnesem ją wyciagnąc.. 2cm dalej i nie wiem co by było, chyba tylko całą pompę wyjmować ;/



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości