wrubciu możesz pokazać na tym zdjęciu poniżej (zapożyczone z forum od Rapixa, chyab sie nie pogniewa ? :- ) gdzie wciąłeś się z trójnikiem od wskaźnikawrubciu pisze:Wskaznik doładowania tez już mam zamontowane dmucha mi 0,7 bara na maxa, troche się podkręci ale to dopiero jak uda mi się w koncu zamontowac IC.
Żywotność silnika 1.9 TD AAZ po modyfikacjach.
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- wrubciu
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Kontakt:
RobertP, dobrze ci radzi kolega Trochim, z mojej strony mała sugestia, jesli bys przypadkiem montował taki wskaznik http://allegro.pl/item125771104_wskazni ... _look.html to wyczytałem gdzies na forum że nie jest wskazane montowanie wężyka bezposrednio pod kolektor tylko za pomoca trojnika który jest w zestawie bo on ma w srodku zwężke a jak jej nie mam to wskazówka drży na wolnych obrotach.
tak też myślałem Ok, dzieki za podpowiedź !wrubciu pisze:RobertP, dobrze ci radzi kolega Trochim, z mojej strony mała sugestia, jesli bys przypadkiem montował taki wskaznik http://allegro.pl/item125771104_wskazni ... _look.html to wyczytałem gdzies na forum że nie jest wskazane montowanie wężyka bezposrednio pod kolektor tylko za pomoca trojnika który jest w zestawie bo on ma w srodku zwężke a jak jej nie mam to wskazówka drży na wolnych obrotach.
a tak poza tym to co za czujnik jest opisywany w aukcji w tym zestawie ?
pytam bo sam zegar jakiś mam (nie duży) dostałem od kumpla i jest do 3 bar z podziałką co 0,1
i zastanawiam się czy mozna by go użyć skoro juz mam tylko o jakim czujniku jest mowa i gdzie go podłączyć ?
- wrubciu
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
- Lokalizacja: okolice Chojnic
- Kontakt:
W sumie to nie ma żadnego czujnika, mysle, że ten czójnik to jest własnie ten trójnik i cała to tego filozofia. Pomiar cisnienie odbywa się w zegarze. Skoro juz masz taki manometr to spoko jesli działa to powinienm spelniac zadanie, teraz wystarczy połączyc zegar z kolektorem za pomocą jakiegś wmiare mocnego węzyka i powinno byc OK. powodzeniaRobertP pisze:a tak poza tym to co za czujnik jest opisywany w aukcji w tym zestawie ?
pytam bo sam zegar jakiś mam (nie duży) dostałem od kumpla i jest do 3 bar z podziałką co 0,1
i zastanawiam się czy mozna by go użyć skoro juz mam tylko o jakim czujniku jest mowa i gdzie go podłączyć ?
no to chyba spróbuję jutro po południu jak wrócę z pracy, podłączę na krótkowrubciu pisze:W sumie to nie ma żadnego czujnika, mysle, że ten czójnik to jest własnie ten trójnik i cała to tego filozofia. Pomiar cisnienie odbywa się w zegarze. Skoro juz masz taki manometr to spoko jesli działa to powinienm spelniac zadanie, teraz wystarczy połączyc zegar z kolektorem za pomocą jakiegś wmiare mocnego węzyka i powinno byc OK. powodzenia
a węże jakieś mam i to dobrej jakości cienkie paliwowe warunkowo niepalne z jachtów motorowych
he he moje autko jest już prawie skończone
turbawka dmucha na 1.1bar
bolec pożądnie przyszlifowany
wywalony kat
podkrecona dawka do granicy dymienia
po tych modach jechałem 178km/h na 175/70/13, mam nadzieje ze licznik nie przekłamuje?
wczoraj zrobiony govermod (ojejku jaki to był stres jak mi jedna sprężynka wpadła do środka pompy... na szczęście udało mi się ją bez komplikacji wyciągnąć... brrr)
jutro przychodzi interek od bmw, kupie rure z leroy marlin i tylko jeszcze nie namierzyłem nigdzie odpowiednich łączników gumowych i kolanek... jutro jadę na Białystok i mam nadzieję, że coś znajdę.
Kocham swój samochodzik ;p
turbawka dmucha na 1.1bar
bolec pożądnie przyszlifowany
wywalony kat
podkrecona dawka do granicy dymienia
po tych modach jechałem 178km/h na 175/70/13, mam nadzieje ze licznik nie przekłamuje?
wczoraj zrobiony govermod (ojejku jaki to był stres jak mi jedna sprężynka wpadła do środka pompy... na szczęście udało mi się ją bez komplikacji wyciągnąć... brrr)
jutro przychodzi interek od bmw, kupie rure z leroy marlin i tylko jeszcze nie namierzyłem nigdzie odpowiednich łączników gumowych i kolanek... jutro jadę na Białystok i mam nadzieję, że coś znajdę.
Kocham swój samochodzik ;p
jakoś późno łapie nic nie kręcone ... i naczytałem sie ze dmuch do 0,8 barazaprzal pisze:]RobertP pisze:garret T2 kiszka
dlaczego kiszka? do codziennej jazdy jak znalazl
a powiem że z bólem fura pojechała nie raz 180km/h może poszła by wiecej
ale mam obawy co do silnika żeby nie wyskoczył z ramy
albo wał bokiem nie wyszedł no i nie ma gdzie pojeździć ...
a furka ciężka pasek b3 z AAZ-etem na kołach 14"
najmocniejesze odczucie to takie, że wcześniej na dwojce auto ciagnelo do 4500obr i koniec a po modzie ciagnie i ciagnie az przy 5500obr musialem odpuscic bo by silnik odleciał hehehefryta79 pisze:jakie odczucia po govermodzie?
i czy to trudne przedsięwzięcie? mam do wymiany uszczelnienie tego wałka od dodawania gazu i właśnie mam dylemat czy robić samemu czy dać specjaliście zarobić
Ciekawe wrażenie, pewnie Vmax się trochę zwiekszył. Myślę ze po dodaniu interka na wyzszych obrotach goverm dużo da.
Czy to trudne? Nie jeśli masz stalowe nerwy i ręka Ci się nie trzęsie. Żeby nie ta sprężynka, która się przypadkiem odczepiła mógłbym to robić cały czas, ale niestety wpadła mi do środka, na szczęście nie poleciała za głęboko i udało mi się magnesem ją wyciagnąc.. 2cm dalej i nie wiem co by było, chyba tylko całą pompę wyjmować ;/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości