Wybór interfejsu diagnostycznego.

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: rolmik » sob sie 15, 2015 12:58

panowie a co polecicie do ibizy 2008 a potem nowszych modeli (octavia 2/3 leon 3)
obecnie mam kabel v002 z http://www.e-service.info.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; i vcds11.6 chciałbym coś po polsku ?


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Krycha
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz lip 21, 2013 18:26
Lokalizacja: Chrzanów

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: Krycha » sob sie 15, 2015 14:16

witam. Posiadam kabelek http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl ... 10455.html" onclick="window.open(this.href);return false; i szukam programu do odczytu błędów i kasowania ich. Możecie mi polecić jakiś najprostszy program który to ogarnie ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: wesol » sob sie 15, 2015 14:56

bylbys tak laskawy i wysilił sie kolego i przeczytal choc pierwsza strone tego tematu?? Wszystko jest w temacie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
seefieber
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz kwie 22, 2012 21:54
Lokalizacja: Kaszëbë

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: seefieber » sob sie 22, 2015 08:21

Witam,
wracając do tematu z przed kilku postów...
riccardoa pisze:
seefieber pisze: Jak będę miał ten adapter obd1 na obd2 to dalej łącze się jak ze standardowym obd 2?
Tak.
Zakupiłem przejściówkę obd2/obd1 podczas łączenia z samochodem wyskoczył mi taki komunikat:

"can't synch baud rate!"

Bardzo proszę o pomoc co jest nie tak, że nie mogę połączyć się z samochodem. Wspomne że chodzi mi o AUDI 80 B4 silnik 1Z.
Pozdrawiam.



aress124
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 20, 2015 20:59
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: aress124 » sob sie 22, 2015 12:33

Witam,
Ja chciałbym kupić przewód pod VCDSa tylko mam pytanie czy da się kupić na jakiejś innej stronie niż aliexpress? Na ebay nie mogę znaleźć przewodu pod VCDSa, znalazłem pod VCDS-lite. Najlepiej żeby była możliwość płatności przez paypal.



deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: deskjet » sob sie 22, 2015 14:59

Jasne np http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2- ... -obd2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja mam ten niebieski od 4 lat i dziala bez problemu


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: wesol » sob sie 22, 2015 18:16

to nei vcds tylko vag com.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
owcy2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 09:48
Lokalizacja: tu i tam

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: owcy2 » śr sie 26, 2015 09:01

Masz za dużą prędkość na comie
"can't synch baud rate!" - zmniejsz prędkość danych na 9600 albo w vcds a jak nie pomoże to w ustawieniach portu com.



Awatar użytkownika
seefieber
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz kwie 22, 2012 21:54
Lokalizacja: Kaszëbë

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: seefieber » śr sie 26, 2015 18:17

owcy2,
Takie mam ustawienia w vagu
Obrazek
natomiast w porcie COM mam prędkość 9600, zmniejszyć ją? czy powinno być ok?
Na tych ustawieniach niestety nie mogę się połączyć.



Awatar użytkownika
owcy2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 09:48
Lokalizacja: tu i tam

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: owcy2 » czw sie 27, 2015 08:24

Dla pewności daj "restore defaults". Jeżeli masz com w menadżeżrze urządzeń ustawiony na kablu na 1 to w programie też ustawiasz taki sam (od 1 do 4) i powinno hulać. A łączy ci się z innymi samochodami? bo może coś z tymi kablami OBD1 jest nie tak w aucie. Ja podłączałem przez przejściówkę toledo 1 na OBD1 i szło bez problemów. Test interfejsu podpiętego masz OK?? no i czy dioda świeci - czyli czy dostaje napięcie odpowiednie?



Awatar użytkownika
seefieber
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz kwie 22, 2012 21:54
Lokalizacja: Kaszëbë

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: seefieber » czw sie 27, 2015 10:33

COM w programie i w menadzerze mam ten sam. Z innymi samochodami nigdy nie było problemu. Aż do momentu kiedy zakupiłem przejściówke z obd1 na obd2 bo muszę zdiagnozować audi b4. Dioda na kablu świeci się i test Interfejsu W programie też jest ok. Naprawdę nie mam już siły na to... co nie działa to nie działa...



Awatar użytkownika
owcy2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 09:48
Lokalizacja: tu i tam

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: owcy2 » pt sie 28, 2015 09:21

Spróbuj innego programu np PolskiVag albo vcds lite. Tutaj masz temat z forum audi z Twoim problemem http://www.audi80.pl/topics102/b3-b4-al ... 705,30.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Spróbuj pomodzić z tym baud rate cytat od kolegów z forum Audi 80 klub:
"jaki masz interface - na COM, czy USB?
Z silnikami 1Z TDI w Audi 91-94, lub 93-94 2.6L V6 ze sterownikiem ECU Hella są pewne problemy VAG-iem. Z tego co się orientuje to sterowniki te wymagają do diagnostyki użycia lini CAN. Czy twój samochód ma lampkę "Check Engine"? Lampka ta jest podłączona do standardowej linii L. Baud Rate to bod startowy - ilość bodów przesyłana w pierwszej próbie połączenia ze sterownikiem. W wyżej wymienionych silnikach wynosi on chyba 240 bitów/sek.
Można próbować ustawić w opcjach w polu Start Baud wartość 9600, jeśli nie pójdzie to 4800, jak dalej nic to 1200 za każdym razem po nieudanej próbie wyłączyć i włączyć zapłon(wyłączyć, zmienić Baud,włączyć).
Do tych silników potrzebny jest interface HEX-COM. Widziałem taki na ebay-u -477zł.Sterowniki tych silników nie chodzą z tzw. "dumb" interface."

Nie zrażaj się, nic nie popsujesz.
Powodzenia :bajer:



orbitto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt cze 21, 2013 14:31

Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: orbitto » pt sie 28, 2015 23:13

Ross-Tech HEX-USB mam taki kabel przynajmniej tak pokazuje mi w menadżerze urządzeń na laptopie i nigdzie nie moge znaleźć sterowników do tego kabla
a kabel dostałem od szwagra i nie mam sterów nie wie ktos gdzie mozna pobrac stery na win 7 z góry dziekuje



Awatar użytkownika
rotkeh
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
Lokalizacja: Zamość/Grójec

Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.

Post autor: rotkeh » pn sie 31, 2015 22:08

orbitto pisze:Ross-Tech HEX-USB mam taki kabel przynajmniej tak pokazuje mi w menadżerze urządzeń na laptopie i nigdzie nie moge znaleźć sterowników do tego kabla
a kabel dostałem od szwagra i nie mam sterów nie wie ktos gdzie mozna pobrac stery na win 7 z góry dziekuje
Na stronie ross-tech nie ma ? Szukaj po numerze pid/vid
a może tu :
http://sciologness.com/download/5443/ro ... rface.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu sterowniki dla : PID/VID
VID_0403&PID_FA20
VID_0403&PID_FA23
VID_0403&PID_FA24
VID_0403&PID_FA25

Sterownik dla wersji 32bitowej:
http://us2-cdn.devid.info/download/84bc ... e8c3e1.zip" onclick="window.open(this.href);return false;

Dla wersji 64 bity:
http://us1-cdn.devid.info/download/1a10 ... 2c24d2.zip" onclick="window.open(this.href);return false;

albo tu : http://www.driverscape.com/download/ross-tech-hex-usb" onclick="window.open(this.href);return false;


Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość