***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: R90 » wt sie 04, 2015 19:52

maroTdi pisze:
R90 pisze:Golf 4 też dobra propozycja. I wizualnie ładniejszy. Ja w tamtym tyg kupiłem mk4 za 14tys zł, opuszczone z 15900 ze względu na drobne naprawy eksploatacyjne, typu wymiana opon, klocków itp. Auto z przebiegiem 142tys. Można powiedzieć , że perełka. Kolega WichuTM z forum potwierdzi :) Było to najdroższe ogłoszenie z serwisu otomoto, 2002 rok. Ktoś powie, że sporo. Ale jest dobrze wyposażony, GTI 1.8t, w b.dobrym stanie i od prywatnego gościa. Lepiej dołożyc te 2-3tys więcej i spać spokojnie, gdyz auto to nie jest inwestycja w czteropak piwa. Nie będzie smakować to się wyleje :D
rok temu za skode 2002 1.8t dalem 3,3tys euro plus oplaty i tez nie zaluje.. stan + wypas..
zwiekszasz moc? bo aum ma wtryski + turbo ze 180 i latwo pod 200zrobic :)
ja niestety zapakowalem gaz taki do 150 i wiecej nie bedzie.. choc to wystarcza
Sory za OT.
Moim priorytetem teraz jest usunięcie bieżących usterek (jak chcesz to możesz o nich przeczytać w moim temacie o wywalonym check engine). W poniedziałek daję go do gaziarza, który też ma dobry warsztat i usunie mi usterki a potem założy gaz. KME Novo plus wtryski baracudy, podobno które są w stanie obsłużyć do 200 KM. Co do chiptuningu to mooożeeee, jak w przyszłym roku coś kasy wpadnie, bo myślę, że koło 1tys zł trzeba szykować.


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: WichuTM » wt sie 04, 2015 20:10

VW_seller pisze:z tego co wiem to najgorszy silnik montowany w golfie 3 ,na pełnym wtrysku ,nie lubi to gazu ,mam kilku znajomych co maja i miały te silniki i każdy nażekał ,2 z nich zmieniało na zwykły 1.8 silnik lub na 2.0 8v i teraz to są zadowoleni ,pamiętaj ,ze silnik to zawsze mozna wymienić ,najwazniejsza buda i ogólny stan .
Chyba żartujesz, jest to najlepszy silnik benzynowy w mk3 do jazdy na co dzień, pali dużo mniej od 1.8 czy 2.0 jest bardzo dynamiczny, nie jest nadmiernie skomplikowany, ważne żeby dobrze ustawić zapłon (za pomocą vaga) no i najważniejsze żeby działała tzw gruszka- siłownik podciśnieniowy sterujący klapkami zmieniającymi długość dolotu. Miałem ten silnik w dwóch golfach i naprawdę jak na 1.6 palił bardzo mało i potrafił zaskoczyć dynamika. Gaz toleruje bez problemu pod warunkiem, że to sekwencja, i czy II gen odpada że względu że to pełny wtrysk no i nie współgra to że zmienna długością dolotu, przeważnie gazownicy to wywalaja i nie ma mocy z dołu. Wiadomo też, że dużo zależy jak ta instalacja jest założona i na jakich grający.



Awatar użytkownika
sebaFC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lip 09, 2015 11:55
Lokalizacja: Łódź/ Warszawa

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: sebaFC » śr sie 05, 2015 15:54

Zdecydowanie sekwencja, ja w swoim golfiku mam instalacje od Auto Gaz Centrum. W twoim przypadku najlepiej sprawdzi się instalacja COMPACT, wtryskiwacz HANA i reduktor VITO. Cena konkurencyjna masz 3 lata gwarancji (żaden producent nie da Ci takiej gwarancji) Dodatkowo posiadają podzespoły jedne z najnowocześniejszych. np. posiadają interfejs USB, czy na przykład technologię AAS, która zapewni Ci bezbłędną i płynną prace silnika. Serio ogarnij ten temat. :) Jakbyś miał jakieś pytania pisz na PW. Piona! :)



ForeCast
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: pt sie 21, 2009 22:18
Lokalizacja: Mrągowo/Warszawa

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: ForeCast » ndz sie 09, 2015 13:30

Witam wszystkich zgromadzonych. W najbliższym czasie będę rozpoczynał poszukiwania auta służącego do dojazdów do pracy wkoło komina + 2 razy w miesiącu trasa 500km. Założenia tego "przedsięwzięcia" to: budżet - ok. 10 tys., produkt niemiecki, tanie części, 0-100 w około 10 sekund, żeby wyprzedzanie było normalnym manewrem, a nie drogą na golgotę, no i jakaś tam bezawaryjność, żebym nie musiał stać na trasie jak ssaki poszukujące runa leśnego. Zakładany przebieg powoduje, że w przypadku auta z silnikiem benzynowym będzie zakładana lub kupiona razem z autem instalacja gazowa. Po długim, 10-minutowym namyśle, postanowiłem swoje poszukiwania skierować ku znanemu na tym forum Golfowi 4. generacji, który mniej lub bardziej udanie łączy te wszystkie cechy. I tu pojawia się pytanie-meritum: czy za około 10 tysi uda mi się kupić w miarę dobrym stanie i w wersji wyposażenia, która nie odstrasza swoimi spartańskimi zapędami a) mk4 z silnikiem TDI (z racji wymagań raczej w wersji minumum 101-konnej b) mk4 1.6 w cenie do 9 tysi tak żeby jeszcze dołożyć instalację lub w miarę trzymające się kupy 1.6 już z gazem. Aha, jeszcze jedna kwestia, którą może mi ktoś w miarę sprawnie wyłoży i zaoszczędzi czasu na szukanie. Mianowicie, czy był moment, od którego wszystkie skrzynie silników 1.6 były składane na śrubach, a nie na awaryjnych nitach? Z góry dzięki za wszelkie informacje


Mój Golf:viewtopic.php?f=88&t=485892
Kupię zderzak przedni do Golfa mk3 w kolorze LP3G

Awatar użytkownika
herbu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2356
Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: herbu » ndz sie 09, 2015 19:20

ForeCast pisze:czy za około 10 tysi uda mi się kupić w miarę dobrym stanie i w wersji wyposażenia, która nie odstrasza swoimi spartańskimi zapędami
Oczywiście
Kupisz benzyniaka 1.6, 2.0, a także dobrego diesla na pompie, a jak chcesz to i na pompowtryskach.
ForeCast pisze:czy był moment, od którego wszystkie skrzynie silników 1.6 były składane na śrubach, a nie na awaryjnych nitach?
Od maja 2001 były poprawione


Skoda Octavia 1.9TDI PD Obrazek

Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: WichuTM » pn sie 10, 2015 10:17

ForeCast pisze:Witam wszystkich zgromadzonych. W najbliższym czasie będę rozpoczynał poszukiwania auta służącego do dojazdów do pracy wkoło komina + 2 razy w miesiącu trasa 500km. Założenia tego "przedsięwzięcia" to: budżet - ok. 10 tys., produkt niemiecki, tanie części, 0-100 w około 10 sekund, żeby wyprzedzanie było normalnym manewrem, a nie drogą na golgotę, no i jakaś tam bezawaryjność, żebym nie musiał stać na trasie jak ssaki poszukujące runa leśnego. Zakładany przebieg powoduje, że w przypadku auta z silnikiem benzynowym będzie zakładana lub kupiona razem z autem instalacja gazowa. Po długim, 10-minutowym namyśle, postanowiłem swoje poszukiwania skierować ku znanemu na tym forum Golfowi 4. generacji, który mniej lub bardziej udanie łączy te wszystkie cechy. I tu pojawia się pytanie-meritum: czy za około 10 tysi uda mi się kupić w miarę dobrym stanie i w wersji wyposażenia, która nie odstrasza swoimi spartańskimi zapędami a) mk4 z silnikiem TDI (z racji wymagań raczej w wersji minumum 101-konnej b) mk4 1.6 w cenie do 9 tysi tak żeby jeszcze dołożyć instalację lub w miarę trzymające się kupy 1.6 już z gazem. Aha, jeszcze jedna kwestia, którą może mi ktoś w miarę sprawnie wyłoży i zaoszczędzi czasu na szukanie. Mianowicie, czy był moment, od którego wszystkie skrzynie silników 1.6 były składane na śrubach, a nie na awaryjnych nitach? Z góry dzięki za wszelkie informacje
A w te trasy jeździsz sam czy auto zapakowane? Bo jeśli ta druga opcja, to nie wiem czy 1.6 to dobry wybór. Za około 10 koła kupisz coś sensownego, chodź musisz uzbroić się w cierpliwość i szukać na spokojnie.



ForeCast
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: pt sie 21, 2009 22:18
Lokalizacja: Mrągowo/Warszawa

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: ForeCast » pn sie 10, 2015 12:01

Jeździć dopiero mam zamiar zacząć, także dokładnie tego nie wiem. Ale na pewno będę starał się obniżać koszty przez zabieranie kogoś ze sobą. Wiadomo, 1.6 szału robił nie będzie i najlepszym wyjściem byłoby 1.8T, ale po pierwsze - różnie to bywa z gazem, a po drugie trafić coś za jakieś normalne pieniądze w jako takiej kondycji nie będzie prosto. Niestety to samo tyczy się diesli. Przez jakiś czas robiłem tę trasę cabrio z AAM-em, kilka razy nawet zapakowanym po dach, więc może i tym jakoś dam radę :D


Mój Golf:viewtopic.php?f=88&t=485892
Kupię zderzak przedni do Golfa mk3 w kolorze LP3G

drift501
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn sie 10, 2015 15:29

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: drift501 » wt sie 11, 2015 10:23

Witam forumowiczów.

Mam kilka pytań odnośnie GOLF V 1,6 102kM. Od 2 miesiecy szukam auta. Początkowo chciałem kupić BMW 120i 150km lub 320i ale z uwagi na brak ładnego modelu w Niemczech postanowiłem zmienić taktyke i zacząłem szukać GOLFA V. Aktualnie poruszam się golfem IV 1,4 16V . Silnik jest zdecydowanie dla mnie za słaby. Przy klimatyzacji wręcz zamula. . Szukam auta do lpg dlatego wybrałem Golfa piątke z silnikiem 102kM bo tylko on z tego co wiem dobrze go znosi. Moje pytanie brzmi czy kupując auto z tym silnikiem odczuję znaczacą roznice w mocy w porownaniu z 1,4 16V w golfie 4 /???
NA golfa planuje przeznaczyc okolo 5,5tys euro tak wiec bedzie juz ladny egzemplarz comfortline z przebiegiem około 130/150tys. Inne auta nie wchodzą w gre



Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: kw » wt sie 11, 2015 10:35

drift501 pisze:Witam forumowiczów.

Mam kilka pytań odnośnie GOLF V 1,6 102kM. Od 2 miesiecy szukam auta. Początkowo chciałem kupić BMW 120i 150km lub 320i ale z uwagi na brak ładnego modelu w Niemczech postanowiłem zmienić taktyke i zacząłem szukać GOLFA V. Aktualnie poruszam się golfem IV 1,4 16V . Silnik jest zdecydowanie dla mnie za słaby. Przy klimatyzacji wręcz zamula. . Szukam auta do lpg dlatego wybrałem Golfa piątke z silnikiem 102kM bo tylko on z tego co wiem dobrze go znosi. Moje pytanie brzmi czy kupując auto z tym silnikiem odczuję znaczacą roznice w mocy w porownaniu z 1,4 16V w golfie 4 /???
NA golfa planuje przeznaczyc okolo 5,5tys euro tak wiec bedzie juz ladny egzemplarz comfortline z przebiegiem około 130/150tys. Inne auta nie wchodzą w gre
Między bmw e87/e90 a mk5 masz przepaść jeżeli chodzi o komfort, jakość i frajdę ale bez względu na cenę do BMW lpg nie włożysz bo nie ma gdzie butli wpakować (opony runflat, plastikowa wanna w bagażniku, w PL kilku druciarzy wycinało podłogę w bagażniku :bigok: ) Jak przerabiałem kupno BMW to w Niemczech auta są droższe jak w PL (wiadomo w PL banda laweciarzy zaniża ceny klejąc z dwóch igiełki), dodatkowo przy tych rocznikach diesla można kupić taniej, bo już mają przebiegi ponad 300tys, a benzyniaki trzymają cenę. Jak koniecznie chcesz auto do lpg w tej cenie to mk5 1.6 będzie jakoś jechał, znacząco lepiej niż 1.4 16v bo to nie jedzie w ogóle, ale i tak nie porównasz frajdy do żadnej bmw.


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

Lunevil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lip 27, 2015 15:37

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: Lunevil » wt sie 11, 2015 11:39

Witam
Planowałem kupić Golfa V GTI, ale niestety okazało się, że mam tylko 20tyś na zakup auta. Chciałbym koniecznie kupić hot-hatch'a, ponieważ bardzo podobają mi się tego typu samochody. Co w tej kwocie moglibyście mi polecić? Myślałem o Audi S3 8l (kumpel ma S3 8p i bardzo mi się to auto podoba), bo z tego co widze to ceny utrzymują się na poziomie 20-23tyś. Z góry dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: kw » wt sie 11, 2015 11:48

Lunevil pisze:Audi S3 8l (kumpel ma S3 8p i bardzo mi się to auto podoba), bo z tego co widze to ceny utrzymują się na poziomie 20-23tyś. Z góry dzięki za pomoc.
Nie wiem czy w PL jest jeszcze jakiś przyzwoity egzemplarz, wszystko raczej zmęczone życiem. Zresztą S3 to już nie hot-hatch tylko półka wyżej. Może astra opc, jakiś civic type-r ?


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: WichuTM » wt sie 11, 2015 12:01

Za lekko ponad 20 koła znajdziesz S3 8l z końca produkcji z silnikiem BAM 225KM, tylko naprawdę się przyłóż do sprawdzenia, żeby potem Cię koszty nie zjadły.

A jeszcze za 20 koła warto przymierzyć się do Leona 1m w jakiejś dobrej wersji, nie wiem czy u Cb diesel wchodzi w grę bo łatwo spotkać 1.9 ARL 150KM , ale masz 1.8T 180KM albo 2.8V6, trafisz w wersji 4x4 i będzie podbnie do S3, a w 4 drzwiach. Deska rozdzielcza praktycznie taka jak w a3, ale wiadomo, w wykonaniu Seata, nie Audi.



Lunevil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lip 27, 2015 15:37

***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: Lunevil » wt sie 11, 2015 12:20

Hondy odpadają.Czyli rozumiem, że jest możliwość znalezienia S3 w takiej kwocie, ale należy ją dobrze sprawdzić u mechanika, żeby później nie było niespodzianek.



Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***

Post autor: WichuTM » wt sie 11, 2015 12:24

Lunevil pisze:Hondy odpadają.Czyli rozumiem, że jest możliwość znalezienia S3 w takiej kwocie, ale należy ją dobrze sprawdzić u mechanika, żeby później nie było niespodzianek.
Jasne, że się da, tylko trzeba mieć cierpliwość i podchodzić na chłodno, trzeba się nastawić że trochę czasu to pochłonie. Szukaj najlepiej w stanie oryginalnym bez tuningu, warto przed zakupem sprawdzić na hamowni czy trzyma moc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości