Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Ja kiedyś wyminienialem pierscienie na geotze i były ok ale zagrzałem silnik tzn wody nie było. Oleju nie bierze nic a przejechane już mam 700 km od remontu. O jakie choinki Ci chodzi ? o ten rancik ? na starych był wytarty. Kompresje miałem w porząku tylko olej caly czas brał jak przygazowałem. Olej zalany Castrol 15w40
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
chodzi o choinki po honowaniu na cylindrach,jeśli były już niewidoczne może to świadczyć o wyeksploatowanym silniku i wtedy trudniej o zaadoptowanie pierścieni.700 km to nic nie świadczy bo pierścieni mogą dać znać o sobie po kilku tysiącach ale może kraczemy tylko.Szkoda że zalałeś taki śmietnik tylko.NIe rozumiem czasami ludzi którzy wykładają parę dobrych stów a szkoda im dołożyć 30 -40 zł na lepszą oliwę,bez urazy.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Sorki ale dokładnie nie wiem o ktore ślady Ci chodzi . A jaki Ty byś olej zalał? kiedyś lałem lotosa a teraz castrola. Castrol tez koszuje 85 zł
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
koledze chodzi że wlałeś mineralny,po remoncie silnika,a mogłeś półsyntetyk,ja do tej pory latam na 10W/40 mobil...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
zalał bym spokojnie motula abo liqui 5/40 ewentualnie 10/40.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Podepnę się pod temat... Ostatnio mój golf IV 1.6 SR zaczął kopcić na biało a z silnika zaczął ubywać olej. Będę zabierał się za remont tzn: głowica+ plus pierścienie. Pytanie moje do Was: Czy w związku z tym że auto pobiera olej może się z tym wiązać nierówna praca silnika? Dodam że kopcenie i nierówna praca występują po nagrzaniu silnika.
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Może.Na początek sprawdził bym stan świec.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Świece zle wyglądają... Auto pali olej a wiąże się to z tym że świece są zarzucone nagarem...
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
więc remont cię nie ominie a nie równa praca może być spowodowana wieloma przyczynami jak np słaba iskra ze względu na nagar na świecach,nagar na zaworach i gniazdach itd itd
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
No dobrze, wytłumacz mi dlaczego silnik pracuje idealnie jak jest zimny, jaja zaczynają gdy osiągnie wysoką temperaturę...
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Bo olej jesz rzadszy i łatwiej przedostaje się przez pierścienie i gumki zaworów do komory spalania.
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
Kopci na niebiesko po wymianie uszczelniaczy
Ja obstawiam sondę albo czujnik temp, ale tak czy siak remont przeprowadzam w poniedziałek
Jeszcze się chciałem Was zapytać z czujnikiem temp w tych silnikach... Ile ich jest? 2? Jeden odpowiedzialny za to co pokazuje na liczniku i drugi odpowiedzialny za skład mieszanki? Bo u siebie zaobserwowałem tylko 1 i po odłączeniu go nie odczułem zmiany pracy silnika a tylko na liczniku pokazywało 0 stopni...
Jeszcze się chciałem Was zapytać z czujnikiem temp w tych silnikach... Ile ich jest? 2? Jeden odpowiedzialny za to co pokazuje na liczniku i drugi odpowiedzialny za skład mieszanki? Bo u siebie zaobserwowałem tylko 1 i po odłączeniu go nie odczułem zmiany pracy silnika a tylko na liczniku pokazywało 0 stopni...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości