Audi A3 8L, 1.6, 101 KM. do 12yś. zł.
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Audi A3 8L, 1.6, 101 KM. do 12yś. zł.
A ja znam dziesiątki osób które śmigają TDI robią grube tysiące km i wymieniają jedynie olej i czasem rozrząd lub inne drobnostki i mówią,że to nie do zajeżdzenia silniki.bart1500 pisze:A do ON jeszcze po prostu nie doroslem..
Może przez szwagra, który ma 4 w TDI i u niego koszty są przeogromne..
Jeżeli byś kupił zadbane 1.9TDI 110KM na zwykłej pompie na pewno żałować nie będziesz.
Jeżeli natomiast chcesz benzynę to ja bym zaproponował wolnossące 1.8 20V
125km już jakoś jedzie, jest żwawy, spalanie niemal to samo, dużo lepszy od tego 1.6
Do LPG też się nadaje.
Co do OC to naprawdę nie możesz zarejestrować na kogoś i wpisać że jesteś współwłaścicielem???
Po skończeniu 24lat będziesz miał sporo zniżki, w zależności od firmy.
Przejdź się do agencji ubezpieczeniowej niech Ci wyliczą ile zapłacisz OC za w/w silniki zobaczysz że różnica będzie mała.
Audi A3 8L, 1.6, 101 KM. do 12yś. zł.
Szwagier kupił takiego,że studnia bez dna, ale jak wyremontował już silnik, nowe pomowtryski, katalizator i dwumase to nic nie pozostaje innego tylko dalej kłaść.
Co do OC, pisałem już wcześniej,że nie ma takiej możliwości.
Byłem i za 1.6 zapłacę już 1400 zł. Gdzie to dobra znajoma i to jest już OC z dodatkiem na ubezpieczenie mebli w pokoju. Dzięki temu z ubezpieczenie mebli płacę 105 zł, ale za to za samochód mniej o 200..
Za to pewnie mój kolejny samochód będzie już z większą pojemnością.
Co do OC, pisałem już wcześniej,że nie ma takiej możliwości.
Byłem i za 1.6 zapłacę już 1400 zł. Gdzie to dobra znajoma i to jest już OC z dodatkiem na ubezpieczenie mebli w pokoju. Dzięki temu z ubezpieczenie mebli płacę 105 zł, ale za to za samochód mniej o 200..
Za to pewnie mój kolejny samochód będzie już z większą pojemnością.
Audi A3 8L, 1.6, 101 KM. do 12yś. zł.
Przedlift 1.6 pow. 10 tys to złodziejstwo niezależnie od wyposażenia. Za wygórowaną cenę kupujesz auto w które musisz wpakować ok. 1000 zł na podstawowy serwis startowy, a wartość rzeczywista to ok. 7-9 tys. Rok temu sprzedałem za 8,5 tys czarną A3 99r. 1.6 na alu 16", kubły alcantara, climatronic, full elektryka z oryg. przebiegiem 220 000 tys w naprawdę ładnym stanie za 8600, a wziąłem za to naprawdę porządne pieniądze. Gdyby nie powiększająca rodzina i mus kupienia kombii nie sprzedałbym audi ze względu na ogromną obniżkę cen tych aut.
Audi A3 8L, 1.6, 101 KM. do 12yś. zł.
Jako były posiadacz dwóch G IV 1.6 8v, odradzam. Przede wszystkim chyba największym bublem w tych autach są skrzynie (zrywające się nity). Koszt asekuracyjnego zrobienia nitów (nity z ASO, ponoć jedyne jako tako trwałe) to 600-700zł. Regenerowane skrzynie w chorych pieniądzach 1200-1500zł (używane po 750-1100zł ). Najgorzej było w egzemplarzach do bodaj sierpnia 2001r. (potem zamieniono nity z 9mm na 11mm ale to nie rozwiązało na dobre problemu). Problem jest powszechny, a nity nie zawsze dają o sobie znać.
Dalej, wadliwe pierścienie. Najczęściej w zakresie 200-300tyś silnik wymaga małego remontu (wadliwe pierścienie puszczające olej). Koszty ok 1200-1500zł.
Idąc dalej, o ile w trasie spalanie akceptowalne na poziomie 6,5-7l, tak w mieście przy ekonomicznej jeździe siorbie spokojnie 10l. Od 100km/h silnik zaczyna wyć (przy 100km/h ma ok. 3k obrotów, przy 120km/h ok.4k). Częste problemy z przepustnicą i falującymi obrotami (nie zawsze wystarczy czyszczenie przepustnicy).
Zrobisz jak chcesz, ale jak dla mnie jedyna dobra benzyna VAG'a z tamtych lat do 2l to 1.8T o ile znajdzie się zadbane. Reszta przeciętna bądź kiepska, szczególnie w stosunku do japońskich benzyn.
Dalej, wadliwe pierścienie. Najczęściej w zakresie 200-300tyś silnik wymaga małego remontu (wadliwe pierścienie puszczające olej). Koszty ok 1200-1500zł.
Idąc dalej, o ile w trasie spalanie akceptowalne na poziomie 6,5-7l, tak w mieście przy ekonomicznej jeździe siorbie spokojnie 10l. Od 100km/h silnik zaczyna wyć (przy 100km/h ma ok. 3k obrotów, przy 120km/h ok.4k). Częste problemy z przepustnicą i falującymi obrotami (nie zawsze wystarczy czyszczenie przepustnicy).
Zrobisz jak chcesz, ale jak dla mnie jedyna dobra benzyna VAG'a z tamtych lat do 2l to 1.8T o ile znajdzie się zadbane. Reszta przeciętna bądź kiepska, szczególnie w stosunku do japońskich benzyn.
Audi A3 8L, 1.6, 101 KM. do 12yś. zł.
@TonyCK poza skrzynią przerabiałem wszystko u siebie w A3 trochę to wszystko faktycznie kosztowało
Audi A3 8L, 1.6, 101 KM. do 12yś. zł.
w tym roku w maju oglądałem a3 tdi alh 99r 5 drzwi za 8700 + komplet opon zimowych ALE zderzak przód wgniotka, tył do lakierowania, drzwi porysowane tylne lewe, reszta była w stanie super,silnik zdrowiutki cichy, , turbo regenerowane ,rozrząd zrobiony, koleś prywatny sprzedawał, zona jedziła, on land roverem... sam własciel mówił że dał za nia 20tyś w niemczech... i widać było to po aucie tylko lakierka chyba ze ktoś ma w d.. i chce jedzić ,a ceny za 1.6 to jakaś pomyłka tutaj...
Audi A3 8L, 1.6, 101 KM. do 12yś. zł.
No i kupione.
http://otomoto.pl/oferta/audi-a3-sprzed ... y8Gzn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Samochód igła. Lakier równy. Błotnik był malowany w jednym miejscu. Na dole czysto. Silnik suchy. Diagnosta się zapytał, czy na pewno chce go kupić, bo jak nie, to on bierze. Cena może wysoka, ale książka serwisowa z rachunkami. Od dziadka, 71 lat. Mi się bardzo podoba. Teraz mnie czeka zagazowanie, jestem bardzo zadowolony. Myślę,że będę zadowolony, ale nie ma co zapeszać.
I co muszę dodać.. Chyba uwierzę w oryginalny przebieg. Na 90% nie był kręcony. Facet miał na podwórku 3 Audice, A3, i 80. Gdybyście widzieli tę osiemdziesiątkę.. jak z salonu. Widać,że dba o samochody.
http://otomoto.pl/oferta/audi-a3-sprzed ... y8Gzn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Samochód igła. Lakier równy. Błotnik był malowany w jednym miejscu. Na dole czysto. Silnik suchy. Diagnosta się zapytał, czy na pewno chce go kupić, bo jak nie, to on bierze. Cena może wysoka, ale książka serwisowa z rachunkami. Od dziadka, 71 lat. Mi się bardzo podoba. Teraz mnie czeka zagazowanie, jestem bardzo zadowolony. Myślę,że będę zadowolony, ale nie ma co zapeszać.
I co muszę dodać.. Chyba uwierzę w oryginalny przebieg. Na 90% nie był kręcony. Facet miał na podwórku 3 Audice, A3, i 80. Gdybyście widzieli tę osiemdziesiątkę.. jak z salonu. Widać,że dba o samochody.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Audi A3 8L, 1.6, 101 KM. do 12yś. zł.
No i elegancko. Auto może nie tanie, ale jak zadbane, to będziesz miał spokój i się cieszył.bart1500 pisze:No i kupione.
Audi A3 8L, 1.6, 101 KM. do 12yś. zł.
Dokładnie, ważne ze stan bdb i właściciel zadowolony
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Audi A3 8L, 1.6, 101 KM. do 12yś. zł.
No bardzo zadowolony. Dopiero go poznaję.. Teraz będę szukał dobrego gazownika i gaz, gaz, gaz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości