Witam .
Pacjent Passat B5 1999 silnik 1.8T APU 150 km ( z jedną sondą lambda) Dopadł mnie problem a właściwie dylemat. Poprzedni właśiciciel postanowił wymienić przepływkę... chwała mu za to. Tylko poszedł do sklepu i kupił przepływkę x xxx xxx o32 a nie 0 280 217 117 czyli kupił 5 pinowy do auta z instalacją 4 pinową ( chodzi o sondy lambda jedna lub dwie ) Jakiś magik podłaczył 4 piny a 5ty zostawił nie podpięty. Auto nie daje odczuć za bardzo że coś nie tak tylko pod vag-iem ptzepływ jest 0.00 mg /l chcę kupić 117- tke 4 pinową tylko powiedzcie czy można było podłączyć 5 pinowy tak aby było ok i czy jak przepływ 0.00 w vagu nie daje jakiś błędnych przeliczeń... wyskakuje tylko błąd niski poziom sygnału ... I pomimo że jeżdzi jak trzeba to Jak to się mówi dupy nie urywa. Silnik podobno jak mi powiedział jeden z kolegów ( koleś w SABIE siedzi ) że nierówno terkocze jak to nazwał i stwierdził coś o mapie awaryjnej że motor przechodzi w tryb awaryjny pomimo braku wyświetlenia cheka. Pomóżcie co z tym zrobić . Nadmienie że przepływka 032 ( jest do Passata 1.8T tylko z dwiema sondami ) i jest kupiona nowa ( bosch) Nieukrywam że koledzy z Vaglodz nie podjeli tematu ... tylko odesłali do was
Przepływomierz 4 -ro pinowy a 5-cio pin
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przepływomierz 4 -ro pinowy a 5-cio pin
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
Przepływomierz 4 -ro pinowy a 5-cio pin
APU 1999
pin 2 zasilanie
3 do T121/27 ge
4 do T121/53 ws/gn
5 do T121/29 gn
w przypadku 4 pinowego to:
1 masa
2 sygnałowy do sterownika silnika (T80/12)
3 zasilanie
4 sygnałowy (T80/13)
pytanie jest jedno - ile pinów ma twój sterownik silnika
pin 2 zasilanie
3 do T121/27 ge
4 do T121/53 ws/gn
5 do T121/29 gn
w przypadku 4 pinowego to:
1 masa
2 sygnałowy do sterownika silnika (T80/12)
3 zasilanie
4 sygnałowy (T80/13)
pytanie jest jedno - ile pinów ma twój sterownik silnika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Przepływomierz 4 -ro pinowy a 5-cio pin
Moja wiązka była na 4 piny .... ktoś ją .... usunął i podpiął 5 pinową z tym że jeden pin ( z przepływomierza jest wolny) I tak z wiązki z auta idzie
gruby czarny / żóto szarym przepływomierza 5 pinowego
żółto biały / brązowy przepływomierza 5 pinowego
żółto zielony / czerwono biały przepływomierza 5 pinowego
biało zielony / żółto szary przepływomierza 5 pinowego
i pozostaje nie podłączony zielono biały z przepływomierza 5 cio pinowego
gruby czarny / żóto szarym przepływomierza 5 pinowego
żółto biały / brązowy przepływomierza 5 pinowego
żółto zielony / czerwono biały przepływomierza 5 pinowego
biało zielony / żółto szary przepływomierza 5 pinowego
i pozostaje nie podłączony zielono biały z przepływomierza 5 cio pinowego
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
Przepływomierz 4 -ro pinowy a 5-cio pin
wybacz ale w żadnym ze schematów nie ma takich kolorów - pozostaje dostać się do sterownika silnika i ustalić jakie kolory masz w pinach:
27, 29, 53, 32, oraz jaki kolor ma pin 1 któregokolwiek elektrozaworu bo powinny być w silniku APU 1999 pin 32 czarny, pin 27 żółty, pin 53 biało/zielony, pin 29 zielony, a zielono/żółty z bezpiecznika 34
27, 29, 53, 32, oraz jaki kolor ma pin 1 któregokolwiek elektrozaworu bo powinny być w silniku APU 1999 pin 32 czarny, pin 27 żółty, pin 53 biało/zielony, pin 29 zielony, a zielono/żółty z bezpiecznika 34
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Przepływomierz 4 -ro pinowy a 5-cio pin
ok dzięki pozostaje mi kupić przepływkę 117 i wtyczką z instalacji i spiąć wszystko do kupy tak jak powinno być i tak zrobie dzięki grg474
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Przepływomierz 4 -ro pinowy a 5-cio pin
oryginalnie zdaje się jest wtyczka 5pin, kabli jest też 5...ale podłączone tylko cztery...piąty to ekran. Pin nr 1 we wtyczce pozostaje wolny.
Dokop się do oryginalnej wiązki...lub jak będzie potrzeba to do sterownika, zobaczysz który kabel jest który.
Dokop się do oryginalnej wiązki...lub jak będzie potrzeba to do sterownika, zobaczysz który kabel jest który.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości