Golf Country - zmiana hamulców tył na tarczowe
Golf Country - zmiana hamulców tył na tarczowe
Witam, kojarzę że kiedyś był poradnik gdzieś w internecie jak zmienić w country hamulce tylne na tarczówki z Passata G60 i nie mogę go znaleźć. Hamulce mam, auto mam - poradnika nie mogę znaleźć. Jeśli jest w stanie ktoś pomóc to proszę o informacje albo dotyczące poradnika albo samej zmiany hamulców - czy trzeba coś przerabiać i ewentualnie co.
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam!
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam!
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Golf Country - zmiana hamulców tył na tarczowe
Zakładaj temat o swoim country bo nie pomogę
A po co Ci poradnik? Masz jarzma i zaciski z klockami? Jak tak to kup jeszcze tarcze 811615301 , osłonę 191615611C (ale tego pewnie nie znajdziesz w polsce) i piasty 357407615 no i łozyska nowe 331598625A . rozbierasz bęben, wyciągasz piastę, zdejmujesz tarcze kotwiczną, zamiast niej mocujesz osłonę, wkładasz piastę nową, zakładasz jarzmo, potem zacisk, potem dorabiasz albo kupujesz przewód hamulcowy bo ten od bębna może nie starczyć no i na koniec kombinujesz z linką ręcznego, dorabiasz albo 191609721H i 191609721K .
Zakładaj ten temat bo ja chcę zobaczyć zdjęcia
A po co Ci poradnik? Masz jarzma i zaciski z klockami? Jak tak to kup jeszcze tarcze 811615301 , osłonę 191615611C (ale tego pewnie nie znajdziesz w polsce) i piasty 357407615 no i łozyska nowe 331598625A . rozbierasz bęben, wyciągasz piastę, zdejmujesz tarcze kotwiczną, zamiast niej mocujesz osłonę, wkładasz piastę nową, zakładasz jarzmo, potem zacisk, potem dorabiasz albo kupujesz przewód hamulcowy bo ten od bębna może nie starczyć no i na koniec kombinujesz z linką ręcznego, dorabiasz albo 191609721H i 191609721K .
Zakładaj ten temat bo ja chcę zobaczyć zdjęcia
Golf Country - zmiana hamulców tył na tarczowe
To nie jest tak raz dwa. Belka cala powinna być inna. Ze względu na brak mocowania na regulator siły hamowania. Belka powinna być ze stabilizatora i z mocowaniem. Bo z lewej strony zakłada się regulator.
Potem przewody, miedziane na belkę elastyczne do zacisków. Jest taka blaszka co się zakłada przy zacisku między przewodem miedzianym a gumowym. Blacha kotwiczna łożyska tarcze klocki i zaciski jazma.Same zaciski polecam z golfa 4. Ale że średnica 38 nie 41. I linki od ręcznego. To tak w większym skrócie.
Potem przewody, miedziane na belkę elastyczne do zacisków. Jest taka blaszka co się zakłada przy zacisku między przewodem miedzianym a gumowym. Blacha kotwiczna łożyska tarcze klocki i zaciski jazma.Same zaciski polecam z golfa 4. Ale że średnica 38 nie 41. I linki od ręcznego. To tak w większym skrócie.
Golf Country - zmiana hamulców tył na tarczowe
To nie jest tak raz dwa. Belka cala powinna być inna. Ze względu na brak mocowania na regulator siły hamowania. Belka powinna być ze stabilizatora i z mocowaniem. Bo z lewej strony zakłada się regulator.
Potem przewody, miedziane na belkę elastyczne do zacisków. Jest taka blaszka co się zakłada przy zacisku między przewodem miedzianym a gumowym. Blacha kotwiczna łożyska tarcze klocki i zaciski jazma.Same zaciski polecam z golfa 4. Ale że średnica 38 nie 41. I linki od ręcznego. To tak w większym skrócie.
Potem przewody, miedziane na belkę elastyczne do zacisków. Jest taka blaszka co się zakłada przy zacisku między przewodem miedzianym a gumowym. Blacha kotwiczna łożyska tarcze klocki i zaciski jazma.Same zaciski polecam z golfa 4. Ale że średnica 38 nie 41. I linki od ręcznego. To tak w większym skrócie.
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Golf Country - zmiana hamulców tył na tarczowe
Kolego co Ty gadasz? Jaka belka inna? To jest country SYNCRO !!! , tam są 2 wahacze a nie belka, korektor siły hamowania jest zawsze w syncro nawet w bębnach i jest mocowany do sanek i do stabilizatora na środku auta a nie z lewej czy prawej. Wszystko to co napisałeś dotyczy golfów FWD a nie 4x4 .Bruno x13 pisze:To nie jest tak raz dwa. Belka cala powinna być inna. Ze względu na brak mocowania na regulator siły hamowania. Belka powinna być ze stabilizatora i z mocowaniem. Bo z lewej strony zakłada się regulator.
Potem przewody, miedziane na belkę elastyczne do zacisków. Jest taka blaszka co się zakłada przy zacisku między przewodem miedzianym a gumowym. Blacha kotwiczna łożyska tarcze klocki i zaciski jazma.Same zaciski polecam z golfa 4. Ale że średnica 38 nie 41. I linki od ręcznego. To tak w większym skrócie.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf Country - zmiana hamulców tył na tarczowe
Temat może i zniknął,ale dział o układzie hamulcowym istnieje,więc w przyszłości zamieszczaj tematy w odpowiednich działachFolxs pisze: kojarzę że kiedyś był poradnik gdzieś w internecie jak zmienić w country hamulce tylne na tarczówki z Passata G60 i nie mogę go znaleźć.
Pkt.4 reg. forum.
Golf Country - zmiana hamulców tył na tarczowe
Szukałem ale przeoczyłem ten dział - dzięki za przeniesienie
Raczej zdecyduję się pozostać przy bębnach, mam dość rzeźby i przeróbek
Raczej zdecyduję się pozostać przy bębnach, mam dość rzeźby i przeróbek
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Golf Country - zmiana hamulców tył na tarczowe
Nie przesadzaj Da się to ładnie seryjnie zrobić bez rzeźby, tylko trzeba części skompletować. A jak już zrobisz to nie będziesz musiał wydawać pierdyliona złotych na bębny i okładziny do country tylko będziesz miał tanie tarcze i klocki. Do tego skuteczność hamowania lepsza. Ja mam przód 280mm i tył też będę zmieniał na tarcze, lepiej się oczyszczają z błota i wody niż bębny.Folxs pisze:Szukałem ale przeoczyłem ten dział - dzięki za przeniesienie
Raczej zdecyduję się pozostać przy bębnach, mam dość rzeźby i przeróbek
Golf Country - zmiana hamulców tył na tarczowe
Przód mam od Passata G60 i to było dopiero - całe pająki musiałem zmieniać i dystanse do kół dokładać, bo się to w feldze nie mieściło.
Teraz wsadzam szczęki bo pasują od Passata B2-B3, cylinderki od Polo 2001, sprężynki z jakiegoś tam seata - a bębny są jeszcze ok. Za kilka lat jak to się zużyje to wymienię na tarczowe.
Ale jak w tym czasie będziesz zmieniał, to daj znać jak tam poszło
Teraz wsadzam szczęki bo pasują od Passata B2-B3, cylinderki od Polo 2001, sprężynki z jakiegoś tam seata - a bębny są jeszcze ok. Za kilka lat jak to się zużyje to wymienię na tarczowe.
Ale jak w tym czasie będziesz zmieniał, to daj znać jak tam poszło
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości